Főoldal Sport Labdarúgás Illusztris Bajnokok Ligája-megnyitó a Nissan prezentálásában

Illusztris Bajnokok Ligája-megnyitó a Nissan prezentálásában

MEGOSZTÁS

Az UEFA Champions League szponzoraként kérte fel a Nissan az egykori válogatott kapus Hajdu Attilát, hogy egy látványos kezdőrúgással nyissa meg az idei szezont. Az autómárka kreatívjai egy valóságos show műsorral készültek az eseményre. A kérdés az, hogy a villámgyors Nissan 370z Nismo, vagy az égből érkező labda ér előbb célba?

nissan_370z_nismo

Látványos műsorral köszöntötte a Nissan az UEFA Champions League idei szezonjának nyitányát. Felkérték a korábbi magyar válogatott kapus Hajdu Attilát, hogy mutasson be egy óriási, a legnevesebb európai kupasorozat mérkőzésein is gyakran látott kapuskirúgást, az egykori labdarúgó pedig elfogadta a felkérést. Azonban a Nissan kreatívjai nem álltak meg itt, és azt a feladatot adták Rákóczi Feri műsorvezetőnek, hogy egy 370z Nismo volánja mögé ülve kövesse a labdát, és próbálja meg megelőzni azt, mielőtt földet érne.

A rajongók sokáig latolgatták az esélyeket: sebességet, gyorsulást, röppályát, úttartást is figyelembe véve számolgattak az egyszerre mind fizikaprofesszorrá avanzsáló érdeklődők. De vajon melyik a legfontosabb szempont, amely elengedhetetlen a Nismo sikeréhez? Hajdu Attila korábbi válogatott kapus szerint sok múlik az aszfalt felületén és az időjárási körülményeken, ezen belül a szél erején, irányán. Egy tökéletesen kivitelezett, hatalmas kirúgás után a labda sok időt tölt a levegőben földet érés előtt, de vajon elég-e ez az autó győzelméhez – még ha egy olyan gyors típusról is van szó, mint a 370z Nismo? „Nos, szerintem csak akkor van esélye az autónak, ha az aszfaltfelület száraz, így az autónak kedvez, és erős szembeszél fúj. Egy biztos, én a fair play szabályai szerint fogok játszani, mindent beleadok, hogy a labda győzzön” – fogalmazott Hajdu Attila a labda elrúgása előtt.

A sofőr szerepébe bújt Rákóczi Feri szerint reakcióideje és vezetési képessége kulcsszerepet játszott ebben az esetben. „Sosem vezettem még a 370z Nismo-hoz hasonlóan gyors autót, eközben pedig a labdára is figyelnem kellett, hogy elkerüljem, és ne törje be a Nissan szélvédőjét, szóval összességében nem volt egyszerű feladat. Ettől függetlenül viszont újra megpróbálnám bármikor!”

Szóljon hozzá!