Főoldal Technológia Fotó, képalkotás Márkanépszerűstő kampányt indított a Canon Európában

Márkanépszerűstő kampányt indított a Canon Európában

MEGOSZTÁS

canon_markanepszerusito_kampany_europaA Canon Europe tegnap indította el eddigi legnagyobb, átfogó márkanépszerűsítő kampányát. Hároméves kommunikációs stratégiájának részeként, a „Come and See” kampányban arra hívja fel a vásárlók figyelmét, hogy érdemes nyitott szemmel járni a világban és megragadni azokat a megkapó történeteket, amelyek mindannyiunk előtt naponta feltárulnak. A fényképek készítésének és megosztásának technikája napról-napra fejlődik, a Canon ezért folyamatosan kutatja, hogy hogyan inspirálja és támogassa felhasználóit a fotózás folyton megújuló világában történő kalandozásuk során. A hétköznapok váratlan eseményeinek és élményeinek megosztásához a Canon új képalkotási technológiákkal és minőségi eszközökkel igyekszik hozzájárulni, amelyekkel maradandó emlékek készíthetők és őrizhetők meg, illetve amelyekkel a fontos pillanatok másokkal is megoszthatók. A „Come and See!” kampány a világ legnagyobb fényképészeti és képkezelési kiállítása, a photokina 0. napján indul, támogatva a Canon új kommunikációs stratégiáját.

A kampányban olyan alig ismert történeteket mutat be a vállalat, melyek meghatározóak egy-egy város életében. A Calcio Storicot vagy gladiátor footballt Firenze belvárosában játsszák középkori ruhába öltözött versenyzők, akik a szó szoros értelmében küzdenek, birkóznak és vadul kergetik egymást a labda megszerzéséért, illetve végső soron a legmagasabb díj – egy szarvasmarha – elnyeréséért.

A második történet egy szarvascsordát mutat be, amely a délkelet-Angliai eppingi erdőhöz közeli lakóterületek utcáin kóborol. Éjjel, míg az ott élő emberek alszanak, szarvasok járják a békés lakónegyedet. A két történetből készült reklámfilmet, illetve fotókat Canon EOS C500 és EOS C300 kamerákkal forgatták. A TV-reklámot a kritikusok által is elismert angol filmes, Jonathan Glazer készítette és rendezte. Az ő forradalmi munkássága a játékfilmektől a zenei klipeken (Jamiroquai, Radiohead) át egészen a kereskedelmi reklámokig (Nike™, VW™, Stella™, Levis™) terjed, például ő készítette a híres Guinness™ „Surfer” reklámot, amely számos lista szerint a világ valaha volt legjobb kereskedelmi reklámfilmjei közé tartozik. A kampány központi eleme a Come and See weboldal ahol a történetek háttere mellett természetesen termékinformációkat is bemutat a cég. Ugyancsak itt kaptak helyet azok a videók, melyeket Christopher Pillitz útifotós és Jamie Hall természetfotós készített azért, hogy segítsék a vásárlókat a Canon termékek minden funkciójának legjobb kihasználásában.

„Immár nyolcvan éve bátorítjuk arra vásárlóinkat, hogy fényképek készítésével, megosztásával, kinyomtatásával mondják el és éljék át újra saját, egyedi történeteiket. Ebben az új, képekben bővelkedő világban nem csak a fotók elkészítéséhez, tárolásához és megosztásához szeretnénk eszközöket nyújtani, de arra is bátorítunk mindenkit, hogy közben mutassa meg a legérdekesebb pillanatokat” – mondta Nigel Taylor a Canon Europe Consumer Imaging részlegének marketingkommunikációs vezetője A Canon csapata a JWT-vel, a Canon Europe régi partnerének számító reklámügynökséggel együttműködésben dolgozta ki a kreatív kampányt.

 

Szóljon hozzá!