Főoldal Autó, motor Újdonságok Mazda Space: 2000 négyzetméteren a márka, Barcelonában

Mazda Space: 2000 négyzetméteren a márka, Barcelonában

mazda_space_barcelonaA Mazda 2000 m2-es márka-teret nyit Barcelona központjában szeptember 3-án, az új MX-5 globális leleplezésével. A Mazda rajongói élő közvetítésen keresztül követhetik nyomon az ikonikus kétüléses bemutatóját szeptember 4-én, európai idő szerint hajnali 3 órakor.

A Mazda Space a közeljövőben nemcsak rendezvényhelyszínként szolgál az összes európai esemény számára, hanem képviseli a Mazda szokásokkal szembe menő gondolkodását is. A tér nem kizárólag csak a Mazda kereskedők, újságírók vagy a Mazda tulajdonosok látogatására épült; nyitva áll olyan hasonló gondolkodású művészek, zenészek, alkotók számára is, akik osztják ugyanazokat az értékeket, mint a Mazda.

Barcelona trendi kerületében, az El Born negyedben elhelyezkedő Mazda Space két szinten kínál bőséges teret a legkülönfélébb aktivitásoknak. A moduláris, 1000m2-es földszinten zajlanak majd az új modell-bemutatók, a konferenciaterem pedig a vállalat más eseményeinek ad helyet. A pinceszinten a lounge-ok, irodák, és tréningekre alkalmas termek várják a látogatókat – a tér a nagyközönség számára is rendelkezésre áll, ha nincs épp Mazdás esemény, így a helyiek és a turisták is megismerhetik, miről szól a Mazda, mi a márka története, milyen hagyományokkal rendelkezik. A Mazda Space-ben olyan ritka modellek is helyet kapnak, mint a Mazda Cosmo Sport, a Mazda 360 Coupe, a Mazda Carol, vagy az MX-5 első generációjának egy gyári állapotú példánya.

A márka érdeklődőivel és a vásárlóival való közvetlen kapcsolat manapság alapvető, ezért hoztuk létre a Mazda Space-t Barcelonában” – mondta Wojciech Halarewicz, a Mazda Motor Europe PR-alelnöke. „Ez a hely lehetővé teszi mindenki számára, hogy megismerje márkánk erősségeit, és követőnkké váljon, mert történetünk érdekes és figyelemre méltó.”