Főoldal Technológia Hardver, szoftver Új portfóliót mutatott be az Acer az IFA 2014-en

Új portfóliót mutatott be az Acer az IFA 2014-en

Az Acer bemutatta új, izgalmas termékvonalát a következő ünnepi időszakra, méghozzá a berlini IFA 2014 keretein belül. Az új termékportfólió két Aspire R sorozatú notebookot, két Aspire Switch kettő-az-egyben megoldást, három Iconia sorozatú táblagépet, továbbá két Liquid sorozatú okostelefont tartalmaz.

acer_aspire_switch_10_napimagazin_010

Az utolsó negyedév teljesítménye jól tükrözi a cég fejlődését, visszatérve a növekedéshez és profitáláshoz. Az Acer most a tökéletességre fókuszál, illetve arra, hogy a termékskála nagyszerű ár-érték arányt tudjon garantálni a felhasználók irányába.

A Touch More Successful

Az idei év eleje kezdetétől fogva az Acer sikeres fordulatot vett a szimpla hardvergyártó profiltól az ITC szegmens irányába (Information, Technology, Communication). Így már egyszerre garantálható a minőségi hardverek, szolgáltatások és megoldások érkezése, egyetlen forrásból. S az eredmények magukért beszélnek: az elmúlt két negyedév elteltével az Acer megerősítette piaci részesedését és eredményesen szilárdította meg a cég globális helyzetét.

“Azonnali döntésekre kell összpontosítanunk, olyanokra, amelyekre szükség van ahhoz, hogy a cég átalakulhasson” – mondta Jason Chen, az Acer vállalati vezérigazgatója. “Mára egy kibővített portfóliót tudunk garantálni, minőségi eszközökkel és szolgáltatásokkal, versenyképes és elfogadható árakon.”

A legfőbb mozgatórugója a sikeres eredményeknek a végfelhasználók és vásárlók irányába tett lépések, kapcsolattartás, mindezek összességeként garantálható a folyamatos termékminőség. A cég fő célja, hogy a legjobb és legmegfelelőbb termékeket állítsa elő, érték és minőség tekintetében egyaránt, úgy, hogy az mindenkinek megfelelő árfekvést biztosítson. Így kiszolgálva a felhasználók mindenkori igényeit, elképzeléseit.

Chen hozzátette: “A központi irányvonalunkat újraértelmezve az Acer olyan termékeket állít elő majd a jövőben is, amelyek közelebb hozzák az emberekhez a világot. Így hát nem meglepő, hogy elsősorban folytatjuk táblagépeink agresszív piacpolitikáját, azok jelenlétét erősítjük, továbbá a kettő-az-egyben, illetve okostelefon termékeink is kiemelt figyelmet kapnak.”

A Touch More Connected

Az Acer termékbemutató rendezvénye (IFA 2014) alapvetően a “Touch More Connected”, azaz a még több érintéses kapcsolat szellemiség keretein belül mozgott, jellemzően a cég filozófiájának teljes újraértelmezésével.

Az emberek hétköznapjai részévé vált az internet, a kapcsolat barátainkkal, a családdal, kollégákkal. Mindez egyszerűbben kivitelezhető, mint valaha. Nos, ez a kapcsolat-séma teszi ki az Acer fő stratégiájának alapjait: az Acer eszközökkel mindenki friss tud maradni a kapcsolódás terén, minden olyan dologgal, mely fontos számukra – még gyorsabban, és egyszerűbben érhető el bármi. 2014-ben az Acer kiemelt szerepet szánt a BYOC felhő alapú szolgáltatásra (Build Your Own Cloud), mely lehetővé teszi, hogy bárki, civilek, szervezetek biztonságban tudva menedzseljék adataikat. A BYOC által kihasználható teljes mértékben a technológia adta összes lehetőség, javítva ezzel a felhasználók hétköznapjainak színvonalát.

A kapcsolattartás és rendelkezésre állás a legújabb technológiák által nyújtott lehetőségek összességét biztosítja mindenkinek, ez pedig az Ac    er jelenlegi elsődleges hitvallása.

A Touch More Connected szorosan összefügg az Acer Touch More marketing kampányával, ennek második csomagja került bemutatásra az IFA-n, felfedve a lehetőségek izgalmas tárházát a partnerek és végfelhasználók irányába. Napjaink modern felfedezőit vette mindez célkeresztbe, illetve azokat a stílusorientált felhasználókat, akik számára az érintőképernyős technológia jelenléte fontos, konkrétan első helyen pozícionált. A kampány továbbá kiemeli az Acer zászlóshajókat is, az Aspire és Iconia brandeket, hozzájuk minden érintésre kihegyezett notebookot, kettő-az-egyben PC-t és táblagépet is.

Tehát: az Acer minden téren “A Touch More Connected”, azaz még több érintés, és kapcsolat a középpontban.

A Touch More for Everyone

Új technológiák korában élünk, ez rendhagyóan határozza meg az emberek életét. Épp ezért az Acer ledönti a falakat az emberek és a technológia közt, úgy, hogy bárki számára elérhetővé és testközelibbé teszi termékeit. Felhasználóbarát szemlélet: ez az Acer központi hitvallása, így a márka idei, 2014-es IFA-jelenlétének szellemisége is erről szól.

Az Acer új termékei az igényeket célozzák. Az új Aspire V Nitro sorozatú notebookok például erőteljesek és elegánsak, főként a Black Edition modellek, mindazon ambíciózus emberek számára, akik szeretnék élvezni a tiszta szórakoztatást ötvözve a kreativitással. Az Aspire R és az Aspire Switch sorozatok szintén tökéletes kiegészítői a hétköznapoknak, munka és játék terén egyaránt.

Az Acer természetesen teljesen új táblagép lineuppal is jelentkezik: az Iconia Tab 8 W egy 8 colos Windows 8.1 táblagép, útközbeni termelékenységre hangolva, míg az Iconia Tab 10 egy olyan 10 col képátlójú tablet, mely azoknak a felhasználóknak készült, akik jobban preferálják a nagyobb megjelenítőket. Az Iconia One 8 pedig a legújabb 8 colos tablet, mindazoknak, akik könnyed, hordozható mobileszközt szeretnének, dinamikus multimédia élményekhez bárhol, bármikor.

Az Acer 2014-es IFA jelenlétét két új okostelefon erősíti pluszban (Liquid Z500, Liquid Jade). Olyan vásárlóknak ajánlják e terrmékeket, akik egyszerű, ám hatékony eszközöket keresnek a legfrissebb technológiákkal.

Az Acer-rel tehát mindenki megtalálhatja számításait, legyen szó bármiről szinte, ami a számítástechnika, távközlés, digitalis szórakoztatás világát jelenti. Mindig elegáns dizájn, magas minőségű alapanyagok, és persze a legújabb technológia.