Site icon Napimagazin

A Mazda a Milánói Design-hét szponzora

Konvenciókkal szembe menő látásmódjának megfelelően a Mazda szponzorálja a Brera Design District Fuorisalone 2015-ös rendezvényét április 14. és 19. között a Milánói Design-hét keretében. A japán gyártó egy kiállítással vesz részt az általa berendezett Mazda Design Térben, mely egy speciális új helyszín, ami február 27-én nyitott Milánó Brera művészeti negyedében.

„Olyan márkaként, mely nagy hangsúlyt helyez a kreativitásra és a minőségi designra, szeretünk szokatlan helyeken inspirációt gyűjteni. Egy ilyen aktivitással Milánó kiváló lehetőség arra, hogy a design más területeiről is tanulhassunk„− mondta Wojciech Halarewicz a Brera Design District Fuorisalone 2015 sajtótájékoztatóján múlt csütörtökön. „A bútortól a divatig és tovább, Milánó a design középpontja. Nincs jobb hely, hogy fejlesszük kreativitásunkat és KODO formanyelvünknek más megjelenési formákat találjunk.”

A Mazda 2012-ben mutatta be a „KODO – A mozgás lelke” formanyelv szerint tervezett első sorozatgyártású modelljét, mely alapként szolgált az összes többi – azóta díjnyertes – modell számára. A Mazda első autóipari berkeken kívüli megjelenése a 2013-as Milánói Design-hétre datálódik, ahol az egyedülálló KODO Széket mutatták be – csakúgy, mint a Mazdák, ez is már álló helyzetben mozgást, és kiemelkedő minőséget fejez ki. Idén a Szék is visszatér Milánóba, a Mazda Design Térbe, más KODO által inspirált használati tárgyaktól kísérve.

A Mazda Design Teret azért hozták létre, hogy azokat ünnepeljük, akik szakítanak a megszokásokkal a tervezésben, a szépség és az innováció jegyében. A rendezvényhelyszín alakuló eseményét múlt pénteken tartották, „Divat és Design: japán-olasz együttműködés fiatal tehetségek támogatására” mottóval. A rendezvény létrejöttét a Vouge Italia segítette két feljövőben lévő márka ( „COMEFORBREAKFAST” és Yasutoshi Ezumi) tervezőjének divatbemutatójával, akik a Vouge Tehetségek programjának kiválasztottjai. A tervezők saját KODO interpretációjukat is bemutatták két ruhatervben, melyet a vagány, 4. generációs MX-5 mellett küldtek kifutóra. Az autó a KODO formanyelv eddigi talán legmerészebb megjelenése. A bemutatókon részt vet Franca Sozzani, a Vouge Italy főszerkesztője, a kubai modell és színésznő Marieal Garriga, és a kínai művész, Yi Zhou. A milánói Mazda Design Tér többféle, designnal kapcsolatos programnak ad otthont a Milánói Design-hét kezdetéig.

Exit mobile version