Site icon Napimagazin

A prémium hamburgerek és a költészet találkozása

A Zing Burger hiszi, hogy prémium hamburgert csak szívvel, lélekkel lehet készíteni. Művészkedés helyett a hangsúlyt az alapanyagok ellenőrzésére és a legjobb hazai termelők megtalálására kell fektetni, aminek a megérdemelt jutalma: a valódi ízek. A költészet napja alkalmából a hamburgerkészítés helyett a valódi művészetet ünnepli a márka irodalmi nagyságaink és kortárs művészeink ételekről szóló verseivel és slamjeivel.

A költészet napja alkalmából a Zing közösség és három nagykövet slamekkel és versekkel mesélik el, milyen a jó és a szép hamburger. “A hamburger nem művészet” elnevezésű nyílt verspályázatra jelentkezhettek a burgerek és a költészet iránt rajongó szószakácsok, lírai elmélkedők, otthon bujkáló versíró tehetségek. Saiid, Kemény Zsófi és Mészáros Peti nagykövetként, mint a közösség három kiemelt szereplője segítenek a legjobb pályázatok kiválasztásában, és az első három helyezett és a közönségdíjas munkák jutalma egy maradandó alkotás, mivel műveik graffiti formájában felkerülnek a Széll Kálmán téri ZING étterem falaira. A kedvezményezés pozitív visszaigazolása, hogy több mint 60 pályázatot érkezett a zsűri értékelésére.

Fotó: Farkas András

Az eredmények:

  1. helyezett: Újszászi Nóra
  2. helyezett: Bodor Mesi
  3. helyezett: Masszi Bálint

Közönségdíjas: Szalay Eszter

„A ZING a streetfood boom első hazai képvieslőjeként 2013 ban elhozta az utcára a vendégeinkhez azt a friss alapanyagokból készülő „no frills” hamburgert, amit addig csak éttermekben lehetett kapni. A márka kitaláláskor az volt a célunk, hogy magas minőséget képviseljünk és az underground kultúrát ötvöztük a gasztronómiával. Én személy szerint a hazai hip-hop és underground kultúrában szocializálódtam, ezért külön élmény, hogy ezzel a kampányunkkal még láthatóbbá tesszük ezt a szubkultúrát és tehetséges hazai fiatalok slammelését.” – Susánszky Ádám, a Zing Burger alapítója és társtulajdonosa

A Zing Burger a költészet napja körüli aktivitásai mellé olyan partnerekkel kereste a kapcsolatot, akiket a magyar irodalom aktuális zászlóvivőinek tart. Ilyen a Vates márka, akik az együttműködés során nagy költőink ételekhez kötődő idézeteit osztják meg kultúrára nyitott közönségük felé. Mellettük a kampány apropóján széleskörű együttműködés alakul ki a Magyar Slam Poetry Egyesület és a Zing Burger között. 

Exit mobile version