Főoldal Blog oldal 540

A Puma szerződést hosszabbított az Elefántcsontparti Labdarúgó Szövetséggel

November 5-én a Puma bejelentette, hogy meghosszabbította együttműködésest az Elefántcsontparti Labdarúgó Szövetséggel.

puma_elefantcsontpart

Az új szerződés szerint, amely 2015 januárjában lép életbe, továbbra is a Puma látja el az Elefántcsontparti Labdarúgó Szövetséghez tartozó sportszervezeteket felszereléssel, edzőruházattal és kiegészítőkkel, hivatalos licenszpartnerként pedig a replika- és rajongói termékek gyártásának és forgalmazásának jogát is megkapta a vállalat.

A nemzetközi sportmárkának komoly múltja van az afrikai labdarúgás területén, hiszen 1998 óta aktívan jelen van a kontinensen. Az Elefántcsontparti Labdarúgó Szövetséghez több éves sikeres kapcsolat fűzi: 2005 óta tartó együttműködésük során három FIFA Világbajnokságot és öt Afrikai Nemzetek Kupáját küzdöttek végig együtt.

Christian Voigt, a Puma globális sportruházati termékeinek menedzsere azt mondta: „A Puma számára nagyon fontos az Elefántcsontparttal folytatott együttműködés, és nagyon örülünk neki, hogy meghosszabbítottuk a szerződésünket. Ez a kapcsolat komoly fegyvertény a Puma számára, miközben erősítjük a pozíciónkat a sport világában. Az Elefántok az egyik legerősebb csapat Afrikában, olyan elképesztő tehetségekkel, mint például Yaya Touré. Nagy örömmel tölt el, hogy ez a virágzó kapcsolat még sok éven át folytatódni fog!”

Sidy Diallo, az Elefántcsontparti Labdarúgó Szövetség elnöke így kommentálta: „A Puma fantasztikus partner volt az elmúlt 10 évben, és nagyon boldogok vagyunk, hogy a jövőben is velünk lesz. Nem csak hogy kiváló felszereléssel és olyan versenyruházattal látja el a csapatunkat, amely az élénk színekkel és a bámulatos grafikákkal kifejezi az afrikai szellemet, de értékeinket és törekvéseinket is maximálisan támogatják. A kereskedelmi és marketing tevékenységek, amelyeket a Puma folytat a megbízásunkra, jelentős sikereket és nyilvánosságot hoznak számunkra! Roppantul örülünk, hogy a jövőben is együtt dolgozunk a Puma-val!”

Amerikában, Tennessee államban épít új gyárat a Hankook Tire

Megkezdte legújabb gyárának építését a dél-koreai székhelyű Hankook Tire gumiabroncsgyártó vállalat az Egyesült Államok dél-keleti régiójában. A Tennessee államban felépülő üzem az első gyártóhelyszín lesz az Egyesült Államokban. Az építkezés a tervek szerint 2016-ban fejeződik be. Ez a lépés tovább bővíti a Hankook globális termelési portfólióját és megerősíti a cég helyzetét vezető globális gumiabroncs-gyártó vállalatként.

hankook_tire_tennessee_usa

A Hankook Tire, a világ egyik leggyorsabban fejlődő vezető gumiabroncsgyártó-vállalata, ünnepélyes keretek között tette le új, amerikai gyárának alapkövét Tennessee-ben. Ez a gyár a Hankook Tire nyolcadik globális, egyben az első amerikai gyártási helyszíne lesz. Az ünnepélyes eseményre a Tennessee állambeli Clarksville-ben került sor, ahol megjelent Tennessee állam kormányzója, Bill Haslam, valamint helyi és állami tisztviselők, illetve a média képviselői.

A termelés várhatóan 2016-ban indul, a gyártási kapacitás 12 millió gumiabroncs lesz, főként az észak-amerikai piac helyi keresletének kielégítésére. Ezzel hatékonyabbá válik a gumiabroncs-ellátás az amerikai kontinensen, egyúttal több lehetőség nyílik az amerikai autógyárakkal való hatékony üzleti kapcsolatok kiépítésére az eredeti gyári felszerelésű abroncsok beszállítása terén. Az új gyárnak köszönhetően megnövelt gyártási kapacitás hozzájárul majd ahhoz, hogy az éves világszintű termelés meghaladja a 100 millió abroncsot.

„A mai nap fontos mérföldkő gumiabroncs-gyártóként folytatott 73 éves történetünkben. Az új tennessee-i gyár kulcsfontosságú lesz az Egyesült Államokkal folytatott, egyre bővülő kereskedelmünk szempontjából, illetve egy jól kiegyensúlyozott globális termelési portfólió kialakítása tekintetében” – jelentette ki Seung Hwa Suh, a Hankook Tire alelnöke és vezérigazgatója, és hozzátette: „Fejlett technológiai képességeinkkel kombinálva legújabb üzemünk kiemelkedő minőségi értéket hoz majd létre, és megerősíti pozíciónkat a globális gumiabroncsipar csúcsszereplőjeként.”

Az összesen 190 hektáros területen a Hankook Tire 800 millió dollárt fektet be az új gyár megépítésébe. A beruházás keretében az új üzemet a legkorszerűbb gumiabroncs-gyártó berendezésekkel szerelik fel, és kellemes munkakörnyezetet biztosítanak majd a várhatóan 1800 munkavállalójának.

„Gratulálni szeretnénk a Hankook Tire-nek első amerikai gyártóüzeméhez, melyet Montgomery megyében épít fel” – mondta Bill Haslam, Tennessee állam kormányzója. „A Hankook bejelentése nem csak Tennesse állam gépjárműgyártó szektorára lesz számottevő hatással, hanem egyúttal növelni fogja a foglalkoztatottak számát is a clarksville-i régióban. A Hankook ezáltal hozzájárul azon törekvéseinkhez, hogy Tennessee legyen a dél-keleti terület első számú foglalkoztatója a magas presztízsű munkahelyek tekintetében.”

Az elmúlt évtizedben a Hankook Tire egyre többet fektetett be az Egyesült Államokban: 1981-ben nyitotta meg regionális székhelyét New Jersey-ben, 1992-ben pedig az Akron Műszaki Központot Ohio-ban. A most célegyenesbe fordult tennessee-i beruházással kapcsolatos tervek először tavaly októberben kerültek nyilvánosságra. Tennessee állam ideális helyszínnek bizonyult a Hankook legújabb gyártóbázisának felépítésére, hiszen fejlett közűti infrastuktúrájának köszönhetően kitűnő szállítmányozási feltételeket kínál.

Új Ford Mustang: sorozatgyártásig a vázlattól

A 2015-ös Mustang formaterve vadonatúj, mégis összetéveszthetetlenül Mustang. Egy autóipari formatervező számára mindig izgalmas kihívás egy olyan ikon újraalkotásának lehetősége, mint amilyen a Ford Mustang. És ha erre a híres izomautó ötvenedik születésnapja alkalmából kerül sor, akkor a dizájner pályafutásának nagy eseménye.

ford_mustang_2014_001

2009 közepére, amikor a Ford Mustang ötödik generációjának erősen felfrissített változata futott a gyártósoron, a Ford formatervezői, mérnökei és marketingesei már arra a kérdésre koncentráltak, hogy miként kellene továbblépni arra a dizájnra, amivel megkoronáznák a több mint öt évtizednyi folyamatos fejlesztőmunkát és gyártást.

“A Ford dolgozói számára a Mustang testesíti meg a vállalat szívét és lelkét.” – véli Moray Callum, a Ford formatervezésért felelős globális alelnöke. “Sok időt töltünk el a csapattal és a vásárlókkal a Mustang történetéről beszélgetve, és azon elmélkedve, mit jelentett az emberek számára ez az autó. Arra jutottunk, hogy egy olyan modern formaterv irányába kell továbblépnünk, ami megőrzi a típus lényegét.”

Mitől Mustang egy Mustang?

A Ford legnagyobb teljesítményű modelljeként a Mustang alapvető paraméterei elég nyilvánvalóak voltak: hátsókerékhajtás egy V8-as motor hangjával és teljesítményével párosítva, amivel létrehozható a Mustang-vásárlók által elvárt zsigeri élmény. Az évek hosszú során át a Mustang jellegzetes megjelenését mindig a stílus, a teljesítmény és a mindennapi használhatóság ideális kombinációja határozta meg; jó példa erre a négyszemélyes utastér és a tágas csomagtér. Ezek az elemek az új dizájnban is megjelentek. Formatervezési szempontból az jelentette a legnagyobb kihívást, hogy miként lehet egy nagyon modern megjelenésű autót létrehozni, ami ugyanakkor összetéveszthetetlenül Mustang is. A cél az volt, hogy agresszív, merész vonalvezetésű, aprólékosan kidolgozott karosszériájú és a korábbihoz képest atlétikusabb kiállású Mustangot alkossanak.

Beindul a gépezet

Az új modellprogramok általában egy olyan formatervezési brieffel indulnak, ami felvázolja az új járművel kapcsolatos igényeket és elvárásokat. Most azonban az 50 évnyi folyamatos gyártás és fejlesztés után már minden formatervező tudta, hogy mit kell papírra vetni, s hogy egy Mustangnak hogyan kell kinéznie. 2010 elején már több száz skicc készült el, melyekben változó mértékben ugyan, de megjelentek a Mustang génállományának alapvető jellemzői. A hosszú motorháztető/rövid csomagtérajtó, a merész hűtőrács, a cápaharapásra emlékeztető orr, a csapott far, a hokiütőt idéző oldalnézet és három oszlopból álló hátsó lámpák formája tucatnyi megközelítésben jelent meg a vázlatokon. Ugyanígy a belső térről készített skicceken is megjelent a jellegzetes, szimmetrikus műszerfal a maga ‘dupla szemöldökös’ dizájnjával és nagyméretű analóg kijelzőivel.

“Van néhány alapvető elem, amitől egy Mustang igazán Mustang lesz. Dizájnerként ezeket megfelelően kell formálnunk és adagolnunk, eldöntve, hogy melyiket tartsuk meg, hogyan értelmezzük korszerűen, és hogyan ötvözzük ezeket egy olyan autó formájában, amin azonnal látszik, hogy az bizony egy Mustang,” tette hozzá Callum. “Ha megnézzük az utóbbi öt évtized összes Mustangját, akkor azt látjuk, hogy az egyes vonások bizonyos években megjelentek, máskor pedig eltűnnek, de a végeredmény mégis mindig egy Mustang volt.”

Azok közül az vonások közül, melyek végül most nem jelentek meg a Mustangon, talán a legdominánsabb az autó szélein látható ‘merőkanál’ vagy ‘hokiütő’ profil volt. A korai tervek közül sok tartalmazta ezt a vizuális elemet valamilyen formában, de meg a gyártásra kész modell tervében végül mégsem jelent. 2011 során tehát több száz kezdeti skiccből választották ki azt a néhányat, amelyekből agyagmodell készült, hogy a tervezők három dimenzióban is kiértékelhessék a formákat. A további finomítást követően három koncepció jutott el a végső kiválasztás szakaszáig, amire 2012 elején került sor.

A 2015 Mustang alaptémájának kiválasztása

2012 nyarára az összes korábbi generációhoz hasonlóan a michigani Dearbornban működő központi stúdió vette át a kezdeményezést a Mustang sorozatgyártásra történő felkészítésében. Formatervezők, agyagszobrászok és digitális modellezők töltöttek el számtalan munkaórát a háromdimenziós modell oldalát és markáns domborulatait alkotó vonalak és felületek, illetve az előre dőlő orr-rész és a hosszúkás motorháztető finomításával, amelyek meghatározzák a 2015-ös Mustang egyedülálló megjelenését és egyéniségét. Lassan végső formát öltöttek az olyan részletek, mint a hűtőrács vagy a fényszórók formája és mérete, s a hátsó nyomtáv is 70 milliméterrel szélesebb lett, még agresszívabb kiállást kölcsönözve ezzel az autónak. A belső térben a csapat nagy figyelmet fordított a különböző dizájnelemek összhatására. A műszerfal alapkoncepciót egy repülőgépszárny ihlette, ahol a ‘dupla szemöldököt’ magából a szárnyból formálták ki. Az összes műszer, kilométerszámláló, billenőkapcsoló és egyéb dizájnelem ebben a szárnyban kapott helyet. Minden ott van, ahol praktikusan lennie kell – pontosan úgy, ahogyan egy repülőgép pilótafülkéjében. A modern központi kapcsolópanel megjelenését a billenőkapcsolók látványa határozza meg. A formatervezők az autó mindkét végén kihasználták a modern világítástechnika kínálta lehetőségeket: háromrészes hátsó lámpákban LED-ek világítanak egyenletes fénnyel, akárcsak az erős fényszórókba szerelt három külön fényforrásban, melyek az eredeti, 1965-ös Mustang helyzetjelző fényeire emlékeztetnek. Az új Mustang formája kétszer annyi szélcsatornateszten esett át, mint bármelyik korábbi Mustang-generáció.

A kabrió

A kabrió egyértelműen ugyanahhoz a termékcsaládhoz tartozik, mint a kupé, ugyanakkor a nyitott tetős autó karosszériája sok tekintetben egyedi. A karosszéria hátsó részének kialakításában finom, de lényeges különbségeket vehetünk észre, melyek saját karaktert adnak a kabriónak. A hátsó domborulatok megemelt és kiegyenesített karaktervonalától egészen az átformált csomagtartófedélig az új Mustang-kabrió egész megjelenése valamivel lágyabb lett – függetlenül attól, hogy a tető fent van-e vagy sem –, jellegzetes megjelenést kölcsönözve ezzel az autónak. A vadonatúj, hatodik generációs Mustang sorozatgyártásra kész változata 2013. december 5-én lépett először a nagyközönség elé, s az autó idén ősztől lesz megvásárolható az amerikai márkakereskedésekben.

A Dell a világ leggyorsabban fejlődő integrált technológiai megoldásokat kínáló vállalata

A Dell, a teljes körű informatikai megoldások egyik vezető szállítója magánvállalatként is növelte a kutatás-fejlesztés, az értékesítési csatornák, az ügyfélélmény és az értékesítés területével kapcsolatos beruházásait, hogy iparági vezető szerepet érjen el a fejlesztések és az innováció területén. A Dell ügyfelei igényeire fókuszálva valósítja meg hosszú távú stratégiáját, miközben egyedülálló módon szolgáltatja a felhasználók számára legfontosabb teljes körű integrált megoldásokat.

dell_logo_szoveges

 

„A Dell ma a világ leggyorsabban növekvő integrált informatikai megoldásokat nyújtó vállalata. Stratégiánk az egész világon egybecseng az ügyfelek elképzeléseivel, hiszen ők az üzleti és informatikai igényeiknek megfelelő stabil, megbízható és teljes körű megoldásokat nyújtó szolgáltatót keresnek” – mondta Michael Dell, a Dell elnök-vezérigazgatója.

A Dell vezető pozícióban

  • A Dell 2014 első félévében vezető pozíciót szerzett az értékesített külső és belső tárolókapacitás területén az IDC adatai szerint.
  • A Dell Software két számjegyű bevételnövekedést ért el annak köszönhetően, hogy a vállalat folytatja különösen a biztonság és az információkezelés területére koncentráló globális szoftverüzletág kiépítését, beleértve az adatelemzést és a vállalati alkalmazások integrációját. Miután a Dell PartnerDirect program egy évvel ezelőtt kiegészült a szoftverekkel, a Dell Software ezen értékesítési csatornából származó bevételei is kétszámjegyű növekedést mutatnak.
  • A Gartner a 2013-as eredmények alapján a Dellt az első helyre sorolta az egészségügyi szolgáltatók számára világszerte nyújtott informatikai szolgáltatások területén.3
  • A piaci részesedés jelentős növekedésével összhangban áll, hogy az Everest Group Banking IT Outsourcing PEAK MatrixTM jelentése „Jelentős versenyző”-nek minősítette a Dell Services-t, amely folyamatosan bővíti pénzügyi szolgáltatási kapacitásait, innovatív technológiákba fektet be, szövetségeket hoz létre, és stratégiai célpontokat vásárol fel a bankok és a pénzügyi intézmények növekvő és összetett technológiai igényeinek kielégítése érdekében.5
  • A Dell megőrizte második helyét az x86 szerverek globális piacán, az APJ régióban pedig visszaszerezte vezető pozícióját. Az IDC adatai alapján már a második egymást követő negyedévben a Dell volt az egyetlen jelentős szállító, amely az előző év azonos időszakához képest növelni tudta a részesedését a rack, és a blade szerverek esetében egyaránt.
  • 2014 harmadik negyedévében a Dell tovább növekedett az ügyfélmegoldások (PC) üzletágban, hiszen az előző év azonos időszakához viszonyítva már a hetedik egymást követő negyedévben növelte a globális piaci részesedését. A harmadik negyedévben a részesedése nagyobb mértékben nőtt, mint a Dell két legfőbb amerikai versenytársáé együttesen, derül ki az International Data Corporation (IDC) iparági elemző cég nemrégiben közzétett előzetes adataiból.4 Az adatok alapján világszerte közel 10 százalékkal növelte a számítógépek értékesítését az előző év azonos időszakához viszonyítva a Dell.

A Dell bővíti megoldásközpontjait

  • A Dell bejelentette bővítési terveit, miszerint 2015 elején egy új megoldásközpontot nyit az Illinois állambeli Chicago belvárosában. Az év elején az Egyesült Arab Emírségekben, Dubaiban, valamint a brazíliai Sao Paulóban nyitott új központokkal és a chicagói beruházással együtt a vállalat világszerte összesen 15 központtal fog rendelkezni, így nagyvállalati ügyfeleik és partnereik egyszerűbben tesztelhetik és értékelhetik a teljes körű megoldásokat és szolgáltatásokat.
  • Mióta a vállalat 2011-ben az írországi Limerick városában megnyitotta első központját, a Dell közel 20 000 nagyvállalati ügyfél- és partnermegbízást teljesített, amely több mint 4 milliárd amerikai dollár összegű kereskedelmi bevételt eredményezett. A központok üzleti forgalma világszerte növekszik: a Dell megoldásközpontjai csak az elmúlt másfél év során több mint 11 000 ügyfél- és partnermegbízást fogadtak.
  • A Dell megoldásközpontjait használó ügyfelek köre a nagyvállalatoktól és a civil szektorban tevékenykedő szervezeteken keresztül egészen a kis- és középvállalatokig terjed, beleértve a Dell értékesítési partnereit is.
  • A központoknak köszönhetően az ügyfelek és a partnerek megismerhetik, fejleszthetik és tesztelhetik az egyedi informatikai igényeiknek leginkább megfelelő megoldásokat és technológiákat, amelyek segítségével javíthatják üzleti eredményeiket, és versenyelőnyre tehetnek szert.
  • A Dell sajátossága, hogy olyan globális hálózattal rendelkezik, amely képes kapcsolatot teremteni a világ bármely pontján levő két központ között, így segítve az ügyfeleket és a partnereket a Dell hálózati infrastruktúrájára épülő alkalmazásaik világszintű tesztelésében.

A Dell rekordmagasságokba emeli a piacot meghatározó innovációt

  • A Dell Research kifejlesztette a High Velocity Cloud nevű megoldást, amely a Dell elemzése szerint képes egy közepes méretű város, például Austin teljes mobileszköz-forgalmát kiszolgálni egy Dell rack szerver és hálózati berendezés teljesítményének a negyedével.
  • A High Velocity Cloud nagy teljesítményű csomagfeldolgozáshoz optimalizálja, és a magas hálózati terheléssel járó funkciók kezelése érdekében hússzorosára növeli a szabványos virtuális szerverek kapacitását.
  • Partnerei segítségével a Dell Research a közelmúltban beállított egy teljesítményrekordot, amivel megmutatta, hogy a High Velocity Cloud segítségével egy hagyományos hálózati csatlakozókkal felszerelt, speciális hardverrel nem rendelkező virtuális standard Dell R920 szerver olyan rendszerinfrastruktúrává válhat, amely képes 214 Gb/s sávszélességet biztosítani, miközben a kiszolgáló processzoridejének 90 százalékát szabadon hagyja a nagy hálózati terheléssel járó feladatok futtatásához.
  • A High Velocity Cloud megoldással olyan szolgáltatás is percek alatt telepíthető, amelynek a telepítése korábban hat hónapot vett igénybe. Ez hihetetlen lehetőségeket nyit meg, és az üzleti modellek, az erőforrás-felosztás és a gyártási folyamatok újragondolására készteti a szervezeteket.

A Dell segítséget nyújt ügyfeleinek

  • A DFS México 2014. októberi elindításával a Dell Financial Services (DFS) Latin-Amerikában is megjelent, így Mexikóban is kiszolgálja az üzleti ügyfeleket és az értékesítési partnereket. A terjeszkedésnek köszönhetően a DFS szolgáltatásai már 19 ország ügyfelei számára elérhetőek, beleértve az Egyesült Államokat, Kanadát, Európát6 és Mexikót is.
  • Az első teljes európai évben a DFS több mint 4700 Dell ügyfélnek nyújtott segítséget a teljes körű technológiai megoldásokba történő befektetésben.
  • A DFS minden más szegmensnél gyorsabban fejleszti a már több mint 2000 partnerrel működő értékesítési üzletágát, hogy finanszírozzák a teljes körű technológiai megoldásokat a végfelhasználók számára.
  • A DFS segítségével az ügyfelek és a partnerek a növekedésre és az üzleti eredmények javítására koncentrálhatnak az új technológia beszerzésének számos pénzügyi akadályának eltűnésével.

A Dell formálja a jövőt

  • A Dell Ventures befektetések lehetővé teszik a Dell számára, hogy az ügyfeleket szolgáló innovációs törekvések élvonalában maradjon, és támogassa az információs technológia jövőjének alakításában résztvevő vállalkozókat.
  • A Dell a 300 millió dolláros Strategic Innovation Venture Fund tavalyi megalapítása óta az Invincea, a Lastline, a Formation Data Systems és a Nexenta cégekbe fektetett be. Az alap célja, hogy olyan, új fejlődő szakaszban lévő vállalatokba fektessen be, amelyek a technológia feltörekvő területeivel foglalkoznak, például tárolással, felhőalapú informatikával, Big Data megoldásokkal, következő generációs adatközpontokkal, biztonsággal és a mobilitással.
  • A Dell Ventures tovább folytatja a Dell üzleti egységeivel folytatott munkát, okos, hatékony és többfunkciós csapatokat alkotva a stratégiailag fontos területeken. Ezek a csapatok növelik a hatékonyságot és a startup vállalatok azonosításának képességét. A Dell ezekbe befektet, partneri kapcsolatba lép velük, és piacvezető technológiai megoldásokkal hozzájárul a sikerükhöz.
  • A Dell értéket közvetít az ehhez hasonló startupok felé: technikai és üzleti tanácsadást tesz lehetővé, hozzáférést biztosít a márkához, az ügyfelekhez, az értékesítési csatornákhoz és a piacra lépést támogató partnerkapcsolatokhoz, továbbá az OEM-megoldásokhoz is.

Lipcsében gyártják a BMW 2-es kabriót

A BMW lipcsei gyárában 2014. november 3-án beindult a BMW 2-es Cabrio gyártása.

bmw_2_kabrio_lipcse

Az új modell a BMW 1-es Cabrio sorozatot váltja le, amely 2007-től 2013 végéig készült itt. A világszerte összesen több mint 130 ezer példányban értékesített BMW 1-es Cabrio kategóriája legsikeresebb prémiummodelljének számított.

A BMW 2-es Cabrio gyártáskezdetére megfelelően fejlesztették a BMW lipcsei egységének termelőberendezéseit, illetve továbbképezték a munkatársakat. A BMW 2-es Cabrio, 2-es Coupé és 2-es Active Tourer, illetve a BMW X1 és az ötajtós BMW 1-es modellekkel immár öt sorozat tagjai készülnek rugalmas rendszerben az üzem közös szerelőszalagján az egész világ számára. Mindezt 2013 őszétől a BMW i3, 2014 májusa óta pedig a BMW i8 önálló termelési rendszere egészíti ki.

A BMW 2-es Cabrio, a Coupé után a BMW 2-es család második olyan sportos tagja, amely a vezetés kiemelkedően dinamikus élményét kínálja a kompakt kétajtós modellek körében. A BMW 2-es Cabrio illetve a BMW M235i Cabrio első példányait 2015. februárban vehetik át tulajdonosaik. Az újdonságok Advantage, Luxury Line, Sport Line és M Sport kiviteleikkel kínálnak testre szabott egyéni kialakítási lehetőségeket.

Már hazánkban is megvásárolható kártyafüggetlenül az Iphone 6

Az iPhone 6 szeptemberi hivatalos bejelentése után –  idén először a GSM szolgáltatókkal együtt – az Apple Premium Reseller boltokban is megkezdődött az iPhone 6 és az iPhone 6 Plus készülékek értékesítése.

A kártyafüggetlen készülékek megvásárlásának lehetősége elsősorban azok számára volt jó hír, akik hűségszerződés kötése nélkül szerettek volna készüléket vásárolni.

arkad_istlye

„A kártyafüggetlen készülékek vásárlását általában azok részesítik előnyben, akik gyakran váltanak a legújabb modellre, céges előfizetéssel rendelkeznek, vagy inkább egyben fizetnek ki nagyobb összeget, és hosszú távon megtakarítanak. Azok számára, akik nem akarják magukat szolgáltatóhoz kötni, vagy olcsón akarnak biztosítást vásárolni új készülékükhöz, már megvásárolható az iPhone két legújabb modellje az iSTYLE üzletekben” – mondta el Tamás Gábor, az iSTYLE ügyvezető igazgatója.

iPhone 6 kiegészítők nagy választékban

Az új készülékekhez óriási választékban kaphatók a kölönböző kiegészítők, a vásárlók több mint nyolcvan féle iPhone 6 kompatibilis termék közül válogathatnak a tokoktól kezdve, az ujjlenyomatmentes kijelzővédő fóliákon át, a készülékekhez csatlakoztatható vérnyomásmérőig és egyéb okos kiegészítőkig.

iSTYLE Prémium Védelem Biztosítás

A iSTYLE Prémium Védelem Biztosítás az üzletekben és online is megvásárolható az új készülékkel. A kifejezetten Apple készülékekre szabott biztosítási csomagok Európa teljes területére érvényes, széleskörű védelmet biztosítanak már olyan esetekre is, mint lopás, leejtés, elázás, nem megfelelő működtetés, vagy harmadik fél szándékos rongálása. Online vásárlásnál a kiszállított csomagban kapott biztosítási dokumentumokat aláírva kell visszapostázni az üzletnek.

Hivatalos készülékárak

Az eddig elérhető piaci áraknál kedvezőbb hivatalos végfelhasználói készülékárakat az alábbi táblázatban lehet megtekinteni.

Model Ár (Ft)
iPhone 6 Plus 16GB Space Gray 253 900
iPhone 6 Plus 16GB Silver 253 900
iPhone 6 Plus 16GB Gold 253 900
iPhone 6 plus Space Gray 64GB 288 900
iPhone 6 plus Silver 64GB 288 900
iPhone 6 plus Gold 64GB 288 900
iPhone 6 plus Space Gray 128GB 323 900
iPhone 6 plus Silver 128GB 323 900
iPhone 6 plus Gold 128GB 323 900
iPhone 6 16GB Space Gray 220 900
iPhone 6 16GB Silver 220 900
iPhone 6 16GB Gold 220 900
iPhone 6 64GB Space Gray 253 900
iPhone 6 64GB Silver 253 900
iPhone 6 64GB Gold 253 900
iPhone 6 Space Gray 128GB 288 900
iPhone 6 Silver 128GB 288 900
iPhone 6 Gold 128GB 288 900

 

 

Nagy durranás lett a Halálos Iramban 7 előzetese

Harmincmillió megtekintés fölött jár a Halálos iramban 7 előzetese a Facebookon, összesen a neten pedig már több, mint 122 milliószor nézték meg a rajongók – igazolva, hogy a főszereplő Vin Diesel stábja odafigyelt, amikor online marketingstratégiát tanítottak nekik.

Diesel évek óta roppant aktív a legnagyobb közösségi hálón és a Twitteren is, így bármilyen megnyilvánulása azonnal milliós nagyságrendű reakciót idéz elő. A Halálos iramban 7 előzetese november 1-jén debütált, azóta, azaz pár nap alatt sikerült ilyen szép találatmennyiséget elérni. Igaz, a rajongói kommentek között akad olyan, amely felteszi a költői kérdést: van olyan, aki csak egyszer nézte meg az előzetest?

fast_and_furious7

Peugeot 308 SW, az év autója újraértelmezve

A homok- és festékanimációkat készítő Quartzbox páros a Peugeot 308 SW-t értelmezte újra műveszi eszközeivel. A film bemutatója a Gozsdu Udvarban található One More Café-ban lesz, ahol november 6-án, 7-én, és 8-án este a kávézó feletti tűzfalra vetítve folyamatosan látható lesz az alkotás.

quartzbox_peugeot_308_sw

„Nézz az oroszlán szemébe” címmel új alkotást készített a különleges technikával dolgozó, homok- és festékanimációiról ismert Quartzbox formáció. Az egyedülálló technikával készült projekt a Peugeot felkérésére készült, célja pedig a 2014-es Év Autója, vagyis a Peugeot 308 SW művészi újraértelmezése.

A francia kultúrára fogékony közönség számára igazi csemege a Cakó Dániel (quartz animator) és Hidvégi Áron (paint animator) képzőművészek alkotásáról készült rövidfilm. Az alkotók néhány napig együtt éltek az új Peugeot 308 SW-vel, hogy személyesen is megismerhessék az autó legfontosabb tulajdonságait. Az, hogy milyen művészi ötletek születtek az érintőképernyős kezelőfelület, a könnyített karosszéria, a kényelmes ülések, a hatalmas csomagtér ihletésére, megtekinthetők a látványos alkotásról készült rövidfilmben. A két művész az alábbiakat nyilatkozta:

Megtisztelve érezzük magunkat, hogy az autógyártás élvonalába tartozó világhírű francia cég minket kért fel egy műalkotás létrehozására. Az Év Autója díj óriási elismerés, hiszen tudjuk mekkora a verseny az autóiparban. Nagyon nagyra tartjuk az alkotók mérnöki, és – a saját szakmánk miatt – esztétikai teljesítményét. A sikert szerintem elsősorban annak köszönheti a Márka, hogy tökéletesen ötvözte a technológiát és az esztitikumot. A Quartzbox projektben ehhez nagyon hasonlóan, az általunk kitalált, egyedi szerkezet segítségével valósítjuk meg elképzeléseinket.” mondta el Hidvégi Áron.

Az új Peugeot 308 igazi műalkotás. A szobrász szemével nézve a modellt kívülről és belülről is különlegesen átgondolt koncepció mentén alakították ki. Gilles Vidal, a Peugeot formatervezési igazgatója és csapata igazán inspirálót alkotott. Az autó meglepő újításaival, dizájnjával és átgondolt kialakításával szerintem nem csak minket, de minden dizájnra fogékony embert megihlet” – mondta el Cakó Dániel Medárd.

”A Peugeot mindig is nagy lelkesedéssel karolt fel olyan művészeti projekteket, amelyek újszerűségüknek és egyediségüknek köszönhetően feszegetik a hagyományos alkotások határait. Ezért esett választásunk a Quartzbox párosra, mivel hozzánk hasonlóan a design és a technika folyamatos tökéletesítésére törekszenek” – mondta el Bálint Zsófia, 
marketing és pr igazgató.

A két fiatal egy speciális kétrétegű asztalnál dolgozik: Dániel a felső szinten a homokkal, míg Áron az alsó szinten színes festékekkel és sablonokkal alkot képeket. Az asztalt alulról világítják meg, a zenére komponált produkciót pedig kamera segítségével rögzítik.

Az Opel Szentgotthárd iskoláknak adományozott számítógépeket

2014. november 3-án Solt Tamás gyárigazgató és a szentgotthárdi Opel gyár vezetése 180 számítógépet adott át tíz, régióbeli oktatási intézmény vezetőjének.

solt_tamas_opel_szentgotthard_adomanyozas_2015

Az adományozott iskolák között vannak a szentgotthárdi általános iskolák és a gimnázium, valamint a III. Béla Szakképző Iskola. A vállalat tágabb vonzáskörzetéhez tartozó Zalaegerszegen, Körmenden és Szombathelyen műszaki szakközépiskolák részesültek a mostani informatikai adományból.

Az Opel Európában, ezen belül Magyarországon is a gazdaság egyik meghatározó szereplője. Gazdasági súlyának megfelelően a társadalmi felelősségvállalás az Opel filozófiájának meghatározó eleme. Ennek jegyében az Opel szentgotthárdi gyára régóta szoros kapcsolatot ápol a régió oktatási intézményeivel: tapasztalt szakemberei segítségével közreműködik a tanulók gyakorlati tudásának elmélyítésében, adományaival pedig hozzájárul a gyakorlati oktatás magas színvonalának fenntartásához. Legutóbb 2013 decemberében a Szentgotthárdon gyártott, legújabb generációs Opel motorokból adományozott közép- és felsőfokú, műszaki oktatási intézményeknek.

Az Opel Szentgotthárd számára a munkaerő-utánpótlás szempontjából is kiemelt jelentősége van az oktatási intézmények támogatásának. A szentgotthárdi gyár folyamatos bővülése következtében már több száz munkatárs felvétele történt meg a Flex projekt 2010-es indulása óta; a jövő év végéig pedig további 500 fő felvételére kerül sor. A 700 milliós beruházással létesült Flex gyár sorain közepes méretű, benzines és dízelmotorok és kisméretű benzinesek gyártása zajlik. A rugalmas technológiának köszönhetően a különböző típusú motorok gyártására ugyanazokon a sorokon nyílik lehetőség.

Közeleg a Beach Boys első budapesti fellépésének időpontja

A legendás amerikai banda olyan címekkel és eredményekkel büszkélkedhetnek, mint a rockzene egyik legnagyobb hatású együttese, Amerika legjobb rockzenekara, a legtöbb lemezt eladott amerikai együttes.

beach_boys

De a Beach Boys az egyik legrégebb óta működő amerikai együttes is. Korai dalaikra elsősorban Chuck Berry gitár riffjei és a The Four Freshman vokálharmóniái voltak nagy hatással, azonban dalszerzői és hangszerelői képességeik villámgyorsan fejlődtek, zenéjük hamar innovatívvá vált, és szinte minden utánuk következő zenekarra hatással voltak.

Pályafutásuk során 92 daluk került fel az amerikai slágerlistára, ebből 36 az élmezőnybe, ami több, mint bármely más zenekarnak a világon.

Az igazi slágergyártást 1963-ban kezdték a Surfin’ USA-vel, majd következett a Fun, Fun, Fun és az első nemzetközi listavezető dal, az I Get Around. Majd olyan klasszikussá vált dalokjöttek sorban, mint például a Help Me, Rhonda, a Californian Girls, Barbara Ann, Sloop John B, Good Vibrations, Rock And Roll Music és a legsikeresebb kislemezük, a Kokomo.

The Beach Boys még mindig átlagosan évi 150 koncertet ad, és most végre Budapesten is láthatjuk őket november 26-án a BudapestArénában!

Jegyek még kaphatók a www.livenation.hu oldalon keresztül és a Ticketpro országos hálózatában.