Site icon Napimagazin

Újabb kulcsember távozik Meghan Markle és Harry herceg mellől, Meredith Maines is otthagyja a sussexi pár stábját

Alig egy év, nagyjából tíz hónap után távozik pozíciójából Meredith Maines, Harry herceg és Meghan Markle kommunikációs igazgatója, aki a sussexi pár amerikai és brit sajtómegjelenéseinek kulcsfigurája volt. Maines döntésével újabb fontos stábtag hagyja el a hercegi pár csapatát, tovább erősítve azt a képet, hogy a sussexiek körül folyamatos a személyi átalakulás a háttérben.

Hála és elismerés a búcsúnyilatkozatban

Maines rövid nyilatkozatban köszönte meg az elmúlt hónapokat, „inspiráló munkának” nevezve az együtt töltött időt Harryvel és Meghannal, valamint az Archewell szervezet csapatával. Kiemelte, hogy 2026-ban új szakmai lehetőséget keres, ugyanakkor „a legnagyobb hálával és tisztelettel” beszélt a párról és arról a jótékonysági munkáról, amelyet szerintük világszinten végeznek.

Öt év alatt 11 sajtós: aggasztó minta rajzolódik ki

Maines távozása nem egyedi eset: az elmúlt öt évben már a tizenegyedik kommunikációs szakember hagyja ott Harry és Meghan csapatát. 2025 júniusában egyszerre négy munkatárs is távozott, később pedig az Archewell Philanthropies dolgozóinak 60 százalékát – azaz három embert – bocsátottak el, ami jól mutatja a szervezet körüli bizonytalanságot.

„Elkerülhetetlen” változások – a szóvivő magyarázata

A sorozatos személycserékre a sussexi házaspár szóvivője is reagált, aki a változásokat „elkerülhetetlennek” nevezte, utalva arra, hogy a szervezet és a márka folyamatosan alakul. A hivatalos kommunikáció szerint a háttérben zajló átszervezések célja a hatékonyabb működés és a hosszú távú stratégiák megerősítése, nem pedig válsághelyzet kezelése.

Mit jelent mindez a sussexi márka jövője szempontjából?

Szakértők szerint a gyakori stábváltások gyengíthetik a pár kommunikációs stratégiájának következetességét, és nehezítik a bizalomépítést a médiával és a nyilvánossággal. Ugyanakkor sokan úgy látják, hogy a hollywoodi és jótékonysági projektek világában megszokott a gyors fluktuáció, így a sussexi márka jövőjét inkább a készülő műsorok, kampányok és partnerségek sikere fogja meghatározni, mint egy-egy kommunikációs vezető távozása.

Exit mobile version