Site icon Napimagazin

Így néz ki a Nike 2015-ös női tavaszi kollekciója

A tegnapi napon a Nike New Yorkban felfedte a legújabb női tavaszi kollekcióját és különleges digitális fejlesztéseit. Különlegessége az eseménynek, hogy 27 élvonalbéli sportoló segítségével kerültek bemutatásra a darabok, köztük az olimpiai aranyérmes Allyson Felix, Sanya Richards-Ross és Adelina Sotnikova, a kétszeres Grand Slam-bajnok Li Na és a profi kosárlabdasztárt, Skylar Diggins is.

„A sport és fitnesz világszerte változásokat idéz elő a nők életmódjában – nyilatkozta Mark Parker, a NIKE elnök-vezérigazgatója. – Napi szinten tartjuk a kapcsolatot a 65 millió nőt magában foglaló digitális közösségünkkel, amelyből minden nap komoly inspirációt is merítünk. Ennek, valamint a nagyszerű termékinnovációnak köszönhetően a 2017-es pénzügyi évre várhatóan 2 milliárd dollárral nő bevételünk, amely így eléri a 7 milliárd dollárt.”

A Nike+ Training Club alkalmazást eddig 16 milliószor töltötték le, a Nike+ Running alkalmazást pedig 9 millió nő használja. A Nike+ digitális közösség egy olyan globális hálózat, amely az inspiráció kimeríthetetlen forrását jelenti, és a tudás és közösség erejét felhasználva biztosít motivációt. A Nike azáltal, hogy a minden sportoló – legyen szó hobbi futóról vagy versenyzőről- számára lehetővé teszi, hogy jobban megismerjék magukat, egyúttal segít is elérni a céljaikat.

A különböző tervezőkkel való együttműködés jegyében született 2015. tavaszi kollekciókra az újszerű vizuális elemek jellemzőek, amelyek a modern nő új sportos életmódjának minden területére kihatnak. Új termékekkel találkozhatunk a futás, a női tréning és lifestyle kategóriáiban is, így például a megújult Flyknit cipővel vagy az innovatív új sportmelltartókkal.

A Nike bemutatta továbbá a brazil tervezővel, Pedro Lourencóval közösen megalkotott kollekcióját ist, amely a magas minőséget ötvözi a tervező különleges stílusával.

Exit mobile version