Főoldal Blog oldal 381

Teyana Taylor is csatlakozott a Reebook csapatához

Új taggal bővült a Reebok család. A márka hivatalos nagykövete az elismert R&B előadó, táncművész és színésznő: Teyana Taylor. Teyana olyan emberekhez csatlakozik a márka arcaként, mint Future, Gigi Hadid és Kendrick Lamar.

Teyana karrierjét 2008-as debütáló dala a Google Me indította be. A független előadóként töltött évek után 2010-ben csatlakozott Kanye West új albumának munkálataihoz, melynek eredményeként hallhattuk az énekesnőt a Kanye Dark Fantasy és a Hell of a Life című dalokban. A közös munka később sem maradt el, hiszen Taylor csatlakozott a Kanye nevével fémjelzett GOOD Music csapathoz. Az elmúlt években számos zenei projekten dolgoztak együtt, legutóbb azonban tánctudását mutatta meg Kanye Fade című videóklippjében.

Taylor fogja vezetni a Reebok Classic és Freestyle Hi nagy visszatérésének kampányát. A cipőt 1982-ben mutatták be először, mint az első kifejezetten nők számára tervezett fitnesz lábbelit. A Freestyle Hi különleges kialakítása úttörőnek számított megjelenésekor, és pontosan azt a merészséget és vakmerőséget képviselte, ami Teyana előadóművészetét is jellemzi.

„A Reebok egy olyan márka, ami már egészen kicsi korom óta közel áll a szívemhez. Mindig úgy képzeltem, hogy Freestyle cipőket fogok viselni, amikor felnővök, ezért is különleges számomra ez az együttműködés. A Reebok 5411-nek köszönhetően nyert létjogosultságot a kreatív nő is divat és feminin edzőcipő fogalma. Büszke vagyok arra, hogy a Freestyle kampány arca lehetek, hiszen mindig is azonosulni tudtam azzal, amit ez a cipő képviselt” – nyilatkozta az énekesnő.

Teyana már a kezdeti fázisokban is támogatni fogja a Freestyle Hi visszatérését. Az eredeti három színkombináció – Triple Red, Triple White és Triple Black – már megtalálható a www.reebook.com weboldalon és a viszonteladók kínálatai között, de további árnyalatok is érkeznek majd a 2017-es év folyamán.

Valentin-napi borválasztó

Milyen bort válasszunk a Valentin-napi vacsora mellé? Hogyan válhatunk pillanatok alatt „borszakértővé”? Mire érdemes figyelni bor-étel párosításnál, hogy tökéletes legyen a romantikus vacsora? A Dubicz Borászat összegyűjtötte a legfontosabb tudnivalókat, melyekkel elkápráztathatjuk kedvesünket Valentin-nap alkalmával, február 14-én.

A Valentin-napi vacsorához leginkább illő borok kiválasztása nem könnyű feladat, bár az étel-ital párosítás alapvetően szubjektív, érdemes néhány alapvető szabályt figyelembe venni. Megfelelő párosításnál a bor kiemeli az étel ízét, ráadásul a bor egyedi jellemzői is jobban tudnak érvényesülni.

Fontos, hogy egy többfogásos menü esetén mindig a könnyed, fiatal, úgynevezett reduktív borokkal kell kezdenünk a sort, ezután jönnek a testesebb, komplexebb fajták, majd a legvégén az édes desszertborok. Kivételt képez a liba- vagy kacsamájból készült előétel, amelyhez általában édes, félédes vagy aszúbort kínálunk.
Borral készült fogásoknál pedig alapszabály, hogy mindig az étel elkészítéséhez használt bort válasszuk kísérőként.

Aperitifként fogyaszthatunk pezsgőt esetleg habzóborokat, mint például a Dubicz Borászat illatos muscat lunel szőlőből készült gyöngyözőborát, a Zsizsit. Az alacsonyabb alkoholtartalmú, illatosabb borok, mint például a reduktív olaszrizling vagy egy könnyed, illatában és ízében virágos jegyeket viselő Irsai Olivér is megfelelő választás lehet egy romantikus vacsora kezdetére.

Vörös húshoz vörös bor? Hatalmas tévedés!

Általános szabály, hogy a könnyebb, kevésbé fűszeres ételekhez friss, fiatal fehérborokat célszerű választani, míg az intenzívebb ízvilágú, esetleg zsírosabb fogások mellé erősebb fehér- vagy testes vörösborokat szokás fogyasztani. Húsétel esetén a tévhitekkel ellentétben, nem a hús színe, hanem az étel elkészítésének módja, illetve a mellé tálalt szószok karaktere határozza meg, milyen típusú bor illik leginkább hozzá. Vajas és gyümölcsös mártásokhoz mindig fehérborban gondolkozzunk.

Enyhén fűszerezett, párolt vagy főtt húsokhoz fehér, míg a grillezett, sült húsok mellé egy primőr rozé a legjobb választás.

Csirkéből, pulykából készült ételek esetén jó választás lehet például a szőlővirág és tearózsa illatát idéző 2016-os Muscat Ottonel vagy egy közepesen testes, árnyalatnyi virágos tónussal rendelkező Savignon Blanc.

Mi legyen a tengeri herkentyűkkel?

A Valentin-napi menüsorok népszerű ételei az afrodiziákumként is számon tartott tengeri halak, kagylók, rákok, valamint a kaviár. A szárazabb húsú, kevésbé intenzív ízű halakat könnyű fehérborokkal párosítjuk, míg egy grillezett tonhal vagy lazac esetén egy szárazabb Szürkebarát vagy rozé – például a Dubicz Kékfrankos Rosé bora – lehet a megfelelő választás.

Amennyiben vajas vagy tejszínes mártással készül a hal, egy testesebb, hordós érlelésű fehérbort válasszunk.

A gyöngyözőborok nem csak aperitifként fogyaszthatók: könnyedségüknek, enyhén gyümölcsös ízviláguknak köszönhetően halas és tengeri ételek kísérőiként is kiváló választás lehetnek.

Desszertborok – a Valentin-nap slágerei

A desszertek esetén – melyek jó eséllyel minden Valentin-nap alapkellékei – alapvető szabályként vegyük figyelembe: a desszert sosem lehet édesebb, mint a mellé kínált bor. Az édességek gyümölcsössége, illetve savtartalma fontos szempont a bor megválasztásánál. Bár a desszertek gyakori kísérői az édes borok, azok is könnyen találhatnak desszert-bor párosítást maguknak, akik inkább a szárazabb fajtákat kedvelik. Rétesekhez, öntettel megbolondított édes, kelt tésztákhoz vagy mandulatortához például jól illik egy olyan, késői szüretelésű bor, mint a 2008-as Fríz Hárslevelű. Egy illatában és ízében is piros gyümölcsöket idéző kékfrankos rozé megfelelő kísérője lehet egy könnyed epertortának vagy egy tál friss epernek. A citrusosabb, fanyarabb ízvilágot kedvelők számára jó választás lehet egy citromtorta-Savignon Blanc párosítás. Az olyan tartalmasabb desszertek, mint a csokitorta, csoki mousse, rigójancsi, lúdlábtorta vagy gesztenyés sütemények mellé tökéletesen passzol egy pohár kékfrankos-cabernet franc.

A csók előtt a csokira is figyeljünk!

A szerelem világnapján a bor mellett szintén közkedvelt ajándék a csokoládé. Ahogy a desszertek, úgy a csokoládé esetében is gyakran édes borokkal párosítják azt, de testesebb borok mellé is találhatunk ízben harmonizáló csokoládét. Egy magas kakaótartalmú étcsokoládét társíthatunk egy kékfrankos vagy cabernet franc borral.

Frankfurtba indít járatot a Wizz Air Budapestről

Frankfurt fő repülőterére (FRA) nyit járatot a magyar hátterű diszkont légitársaság, a Wizz Air – közölte a cég kedden az MTI-vel.

A Váradi József vezette légicég ezzel a második diszkont társaság lesz, amelyik megveti a lábát a német Lufthansa hálózatos légitársaság legfontosabb bázisán. A közlés szerint a járatok naponta közlekednek majd.

A Wizz Air eddig a német várostól mintegy 90 kilométerre lévő Hahn repülőterére közlekedett.

A frankfurti repülőtér 2016-ban mintegy 60 millió utast kezelt, 0,4 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban. A fapados cégek térnyerését az tette lehetővé, hogy az üzemeltető Fraport kidolgozott egy új árkategóriát, amely jelentősen csökkentette a magas repülőtéri díjakat. A Lufthansa, amelynek 8 százalékos részesedése van a Fraportban, többször is nemtetszését fejezte ki, ugyanakkor lépéseket is tett: saját diszkontját, az Eurowingset már bevitte a repülőtérre.

Az első diszkont cég, amelyik megjelent a frankfurti fő repülőtéren, az ír Ryanair volt, Európa utasforgalom szempontjából legnagyobb légitársasága tavaly novemberben jelentette be, hogy bázist nyit Frankfurtban, ahol két Boeing 737-est állomásoztat és Mallorcára, Alicantébe, valamint Malagába indít járatokat. A lépés ellen akkor a Lufthansán kívül Németország egyik legnagyobb üdültető légitársasága, a Condor is felemelte szavát.

Újabb világsztár fellépők a VOLT Fesztiválon

Valentin nap alkalmából a Telekom VOLT Fesztivál rajongóit egy igazán színes világsztár-csokorral lepték meg a szervezők. Június végén Sopronba érkezik – többek között – az újjáalakult Pendulum live, a Years & Years, a Knife Party, a The Cult, az Of Mice & Men és az Enter Shikari.

A korábban bejelentett fellépők közül a legnagyobb érdeklődés a Magyarországon először színpadra lépő Linkin Parkot kíséri az idén hatnapos, jubileumi fesztiválon. Kedvezményes jegyek – korlátozott számban – április 9-ig kaphatók, országszerte.

Idén június 26-tól – hat napon át – várja vendégeit Sopronban a 25. Telekom VOLT Fesztivál. Élő show-val érkezik hazánkba a pár éves kihagyás után tavaly visszatérő legendás drum’n’bass formáció, az elsöprő erejű fellépéseiről híres Pendulum, s reméljük, már a legújabb dalokból is kapunk ízelítőt. Fellép a jubileumi Telekom VOLT Fesztiválon a BBC Sound of 2015 nyertese, az elektropopban utazó Years & Years, akik első lemezükkel nem csak a szigetországot, hanem egész Európát és Amerikát is meghódították már. Egy igazi legenda tér vissza Sopronba: a kisebb-nagyobb megszakításokkal már 34 éve működő, tavaly friss lemezzel jelentkező The Cult megkerülhetetlen szereplő a rockzene történelmében, 2006-ban már headlinerként szerepeltek Sopronban. A hardcore vonalat a brutális energiájú fellépéseiről híres közönségkedvenc, Enter Shikari erősíti, a metalcore-rajongók örömére – első alkalommal Magyarországon – itt lesz az Of Mice & Men és a The Devil Wears Prada is, szóval a zúzás garantált lesz. Ha már fellép a Pendulum, az ausztrál zenekar két tagja által alapított electro house-os, EDM-es Knife Party is ad majd egy hatalmas bulit, de fellép az argentin house legenda, Hernan Cattaneo is.

A szervezők minden korábbinál több vendéget várnak a 25. Telekom VOLT Fesztiválra, mely eddigi történetének leghosszabb fesztiválja lesz. A nyitónapi Petőfi Zenei Díj gálát követően június 27-én a Linkin Park lép színpadra, de ugyancsak a VOLT vendége lesz idén – mások mellet – az Imagine Dragons, Martin Garrix és Ellie Goulding is. Kedvezményes jegyek – korlátozott számban – április 9-ig kaphatók, országszerte.

Rapülők Ájlávjú megashow nyolc szintes, 400 négyzetméteres színpadon

Jövő hétvégén két egymást követő napon, pénteken és szombaton, február 24-én és 25-én ad koncertet a Rapülők a Papp László Budapest Sportarénában.

Az Ájlávjú című megashow még a tőlük megszokott látványtechnikát is felülmúlja, nem beszélve az eredeti hangszerelésben megszólaló slágerekről, sztárvendégekről és más meglepetésekről, amelyek olyan érzést keltenek majd a jelenlevőkben, mintha valódi időutazásban vennének részt és újra átélhetik a kilencvenes évek különleges hangulatát.

Geszti Péterék mint mindig, most is hazánkban egyedülálló produkcióval, mintegy 300 közreműködővel készülnek elképráztatni a közönségüket február 24-én és 25-én, amely mindenkit visszarepít majd a ’90-es évekbe. A látvány, fény és hangtechnika előkészítése és tervezése nyolc hónapja folyik a háttérben, hiszen ennyi idő kellett ahhoz, hogy kidolgozzák a 400 m2 alapterületű színpadrendszert, amely 8 szintből áll és amelyen a táncosok 20 lépcsőn közlekednek majd. A vizuáltechnika jelentős részét Nyugat-Európából hozzák, a teljes technika pedig 10 darab 18 méteres nyerges kamionba fér el. Maga a színpad felépítése sem lesz könnyű feladat: a teljes díszlet meghaladja a 10 tonnát és több, mint 5000 alkatrészből áll, amit 24 órán keresztül állít össze 100 ember.

A közönség érdeklődése töretlen, hiszen a jegyek a második, 24-i koncertre is szép számmal fogynak. A Rapülők ezzel a két megashow-val megismétli tíz évvel ezelőtti sikerét, amikor szintén két koncertet adtak ugyanezen a helyszínen. Geszti Péter, Berkes Gábor és Szentmihályi Gábor, azaz a Rapülők tagjai szinte kizárólag a koncertekre való felkészüléssel töltik az idejüket. Táncpróbák, zenekari próbák, a fellépő ruhák megtervezése, fotózások és számos háttérmunka folyik a háttérben, amelynek a két megashow sztárvendégei is részesei: Tóth Vera, Tóh Gabi, az X-Faktorból ismert Hajdú-ikrek, azaz Hajdú Mariann és Hajdú Bea, valamint Szolnoki Péter, aki a kezdetektől a Rapülők oszlopos tagja és „hangja”, szinte „összeköltöztek” Geszti Péterékkel.

A fiúk év elején fizikailag már elkezdték felkészíteni magukat a koncertre Rubint Réka segítségével, amikor elmentek Alakreform edzésére:

https://www.facebook.com/rapulokofficial/videos/1493481104025397/

A Rapülők visszatérése eddig is mozgalmas volt: készítettek a zenekar slágereiből összeállított acapella dalt és klipet Pakatyuka címmel a Fool Moon hangszerelésében, amelyben Sebestyén Balázs, Vadon Jani, Rákóczi Feri mellett az Ájlávjú megashow vendégei is szerepelnek.

Megjelent a Beszt of Rapülők című legnagyobb slágereiket tartalmazó albumuk, amelynek bónusz dala az a Rapülők Megamix, amely kifejezetten erre a CD-re készült. December elején a fiúk Rapmikulások is voltak, amikor Télapónak öltözve taxisnak álltak Budapest belvárosában és a dalaik szövegét tudó utasokat nemcsak elvitték céljuk felé, de meg is ajándékozták.

A Rapülők 25 éve alakult, majd két nagyon sikeres, slágerekkel telített, félmillió eladott lemez után a fiúk úgy döntöttek, hogy a csúcson hagyják abba. Tíz évvel ezelőtt álltak össze egy koncert erejéig, amely Riszájkling címmel ugyanolyan sikeres volt két teltházzal a Papp László Sportarénában, mint a lemezeik. Azóta mindegyik tag a saját útját járta más produkciókkal, de abban egyetértettek, hogy egy 25 éves szülinapot mindenképpen méltó módon kell ünnepelniük.

A nők többsége el akarja cipelni a párját A sötét ötven árnyalatára

Az amerikai közönség idén nagyobb izgalommal indul a mozikba, hogy megnézze A sötét ötven árnyalatát, mint az előző rész esetében. A Fandango jegyrendelő portál közvéleménykutatása szerint a nők 53 százaléka mindenképpen elviszi a párját a filmre.

Ennél nagyobb arányban tervezik a párok, hogy igénybe veszik a szállodák kedvezményes szolgáltatásait, amelyeket direkt a filmbemutatóhoz időzítettek – mint fogalmaznak, alkalmat teremtenek egy kis összebújásra. A nézők 84 százaléka nagyon kíváncsi az előzetesben látott jelmezbálra, 82 százalékuk örvendetesnek találja, hogy a két főszereplő, Dakota Johnson és Jamie Dornan között most már jobban működik a kémia, 62 százalékuk pedig alig várja, hogy viszontláthassa Kim Basingert, aki a főhős üzlettársát és egykori szeretőjét alakítja. Szakértők 115-155 millió dollára becsülik a film első heti összebevételét.

Nehéz helyt állni egyedülálló anyaként Scarlett Johansson szerint

Nehéz a dolgozó gyerekes anyák élete, akkor is, ha a gyártósor mellett dolgoznak három műszakban, de a szabály alól a hollywoodi sztárok sem kivételek. Ezzel kapcsolatban most Scarlett Johansson panaszkodott egy kiadósat.

A 32 éves színésznő nehezen tudja összegyeztetni a munkát és két éves kislánya nevelését, különösen most, hogy különvált francia férjétől. „Nem tudok többet az anyaságról, mint bármely más nő, de azt bátran leszögezhetem, hogy óriási kihívást jelent, miközben óriási ajándék is – mondta legutóbb egy gálán az Entertainment Tonightnak, miközben a különválásról nem volt hajlandó beszélni. – Az embert állandó bűntudat gyötri. Amikor dolgozol, folyton az jár a fejedben, hogy lemaradsz a legértékesebb pillanatokról, amelyeket a gyerekeddel tölthetsz, otthon viszont az aggaszt, hogy nem tudsz elég energiát tolni a munkádba. Meg kell találni a helyes egyensúlyt. Őszintén csodálom azokat a dolgozó anyákat, akiknek ez sikerül. Én majdnem belerokkanok.”

fotó: cosmopolitan

A színésznőt legközelebb a japán mangából készült Páncélba zárt szellem című sci-fi akciófilmben láthatjuk, amelyben félig ember, félig robot rendőrt alakít.

Változatlanul a desszert és a virág a legnépszerűbb Valentin-napon

Változatlanul a desszert és virág a legnépszerűbb Valentin-napon, de az átlagosnál több fogy italokból és a szíves díszítésű ajándékokból; az ünnephez kapcsolódó termékek forgalma többszörösére nő február 14-e közeledtével az MTI által megkérdezett áruházláncok szerint.

A Tesco áruházaiban a desszerteket, a vágott és cserepes virágokat, illetve a speciális szíves dekorációval ellátott ajándéktárgyakat – párnákat, plüss figurákat, bögréket, lufikat – keresik leginkább a vásárlók. A cukrászati termékek, pezsgők, alkoholos italok és ruházati cikkek iránt is megnő a kereslet ezekben a napokban. A vásárlások nagyobb része az utolsó két-három napon történik, a legerősebb nap a február 14-e. Egy átlagos februári naphoz képest kétszeresére-háromszorosára nő a Valentin-naphoz köthető termékek forgalma – közölte a Tesco-Global Áruházak Zrt. az MTI megkeresésére.

A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. azt emelte ki válaszában, hogy a desszertek forgalma határozottan nő ilyenkor. Tájékoztatásuk szerint a roham mindig az utolsó 1-2 napra korlátozódik. Február 12-e és 14-e között nő meg a desszertek iránti kereslet, akkor egy átlagos naphoz képest csaknem négyszeres mennyiséget adnak el. Idén a Valentin-napi forgalom kétszámjegyű növekedését várja az üzletlánc a tavalyi év azonos időszakához képest.

Az Auchan Magyarország Kft. közlése szerint az élelmiszerek közül a táblás csokoládék és pralinék forgalma nő meg ebben az időszakban, sokan keresik az ismert márkák desszertjeit, illetve a speciális Valentin-napi desszerteket. Nagyon keresettek a szív alakú, illetve feliratos plüssök, ajándéktárgyak. Számottevően nő a kereslet a vágott virágok, csokrok és a cserepes virágok iránt is, a legtöbben a szálas rózsát és az orchideát választják. Az alkoholtartalmú italok közül a pezsgők és krémlikőrök forgalma nő ezekben a napokban. Ezeknél a termékeknél jelentős forgalomnövekedésre számít az Auchan, várakozásai szerint például a pralinék és a virágok közül egy-egy termék forgalma kiugróan is emelkedhet.

Valentin-nap közeledtével szintén a forgalom növekedéséről számolt be az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt., a vásárlók az élelmiszerlánc üzleteiben is a csokoládékat és a virágot keresik leginkább, de a borok, pezsgők és parfümök szintén népszerűek. A csokoládéknál a magasabb minőségű, elegánsabb csomagolásban lévő termékek iránt nő a kereslet, a virágoknál pedig a vágott és a cserepes növények iránt is, a rózsa- és tulipáncsokrok, illetve a különböző virágos szobanövények és a cserepes rózsa iránt – közölték.

A Lidl Magyarország válaszában szintén a táblás és desszert csokoládékat emelte ki a Valentin-nap kapcsán, illetve a vágott és cserepes virágokat, valamint a szív alakú párnákat, képkereteket, takarókat és plüss állatokat.

Unoka-nagyszülő realityvel rukkolt elő az MTV

Ma debütál az MTV legfurább párosait felvonultató realityje, a Vakáció nagyfaterral, ahol hat fiatal szingli csapja a hóna alá a nagyit, és vág bele a tavaszi szünetbe Cancun napsütötte partjainál. A teljes őrületet Anglia legnagyobb partyarcai garantálják, de az idősebb generáció sem lekvárt elrakni érkezik. Lássuk a hat nagyszülő-unoka párost!

Ashleigh és Mary

A 19 éves Ashleigh piacképes szépségkirálynő kötőjel anya, és nem az a lány, akivel csak úgy szórakozhatnak. Saját bevallása szerint sok lánynak van problémája vele, de ez csak a féltékenység. Már egy éve szingli és most készen áll rá, hogy behozza az eddig elvesztegetett időt, méghozzá nagyon gyorsan… Nagymamája, Mary igazi profi, ha kínos beszélgetést kell kezdeményezni, és igencsak kíváncsi, hogyan tölti szabadidejét Ashleigh.

Victoria és Joyce

A 20 éves Victoria valódi pletykafészek. Nemrég hagyta el barátja, így elindult, hogy munkát keressen a bulik mekkájában, Cipruson. A lány szerint a tavaszi szünet a tökéletes alkalom arra, hogy elégtételt vegyen a múltért és őrült bulizásba meneküljön a szakítás fájdalmai elől. Victoriához nagymamája, Joyce csatlakozik, aki unokája szerint menő, nagyszájú és nem egyszer kimarad otthonról. A nagyi azonban azt állítja, hogy sok dologban régi vágású. Meglátjuk!

James és Andy

James Sommerset-ből érkezik, önjelölt szexrobot. Nappal a vasakat húzza, este pedig mást… Két eljegyzése után nem a hűség mintaképe, de már az első pillanatban kiszúrta magának Viktóriát, akinek nagymamáját is érzéki masszázsban részesítette. Jamesnek volt honnan örökölnie a lovagiasságot, ugyanis nagyapja, Andy hivatásos sztripper volt annak idején. Andy-nek egy szabálya van: Sose lankadj! Ezt a szabályt az élet több területén alkalmazza.

Aaron és Christinne

Aaron Manchesterből érkezik a mexikói buli övezetben, állítása szerint nem szokott nemet mondani egy kis random mókára. Már számolni se tudja a lányokat, de olyan 350-450 közé teszi az eddigi skalpok számát. Aaron a partinagyival, Christinne-el érkezik a szünetre, aki megmutatja milyen a Thug Life az éjszakában.

Paige és Bob

Paige 23 éves, VIP hostess és jól tudja, milyen, amikor minden szem rászegeződik. Valódi „női játékosnak” tartja magát és nem hajlandó futni senki után. Paige már az első epizódban bebizonyítja, hogy a teljes női fegyvertár birtokában van. A nyári szünetre nagyapja, a 69 éves Bob kíséri el, akinek biztos módszere van a műmacsók kiszűrésére, így egyet ígérhet a tavaszi szünetre: anti- szárnysegédként működik majd unokája mellett.

Brandon és Beverley

Brandon a bizalom bajnoka. Nem szégyelli, hogy szeret játszadozni, és nem is ígér mást. Amióta az exe megcsalta, felfegyverezte magát izmokkal és valódi szívtipróvá vált. Brandon nagymamájával Beverley-vel érkezik, aki készen áll újraélni fiatalságát… Vigyázat fiúk!

Megnéztük, mit tud egy Brutál Burger

Szó szerint megnéztük, egyelőre nem kóstoltuk. A Brutál Burger a Burger House Sashalom konyhájában készült.

A Burger House franchise több éve jelen van a budapesti felhozatalban, mi pedig folyamatosan ízleljük a Burger House Sashalom étkeit. Egyrészt azért, mert szeretjük az ilyesfajta kompozíciókat, másrészt azért, mert úgy gondoljuk, érdemes népszerűsíteni ezt a vonalat.

A Burger House Sashalom étteremben (és persze az összes Burger House-ban) minden természetes alapanyagokból készül, házias ízeket sem mellőzve. Tehát nem egy hagyományos értelemben vett tucatburgerezőről szól a fáma, érződik, hogy beleadják a kapacitást rendesen; figyelnek a részletekre.

Ráadásul új szakács érkezett a Burger House Sashalom étterembe Marika néni személyében, aki jelentős mértékben hozzáteszi minden egyes elkészült burgerhez szaktudását, elhívatottságát. Így történt ez a napokban is, amikor utoljára a helyszínen jártunk: beavattak minket a Burger House legnagyobb hamburgerének, stílszerűen a Brutál Bruger készítési folyamatába.

Alapvetően a Brutál Burger semmiben sem különbözik egy hagyományos sztenderd baconos Burger House szendvicstől, ugyanis itt is bejön a képbe a marhahúspogácsa, a sajt (edami), a bacon (rögtön 2 féle), a házi hamburgerszósz, a paradicsomkarikák, az uborka, a jégsaláta, valamint a sült hagymakarikák.

Itt nyilván a méret a lényeg: a Brutál Burger kapcsán ugyanis nem viccel az étterem, 10 deka híján 1 kilogramm marhahús kerül a méretes megabuciba (így: mega buci), mindehhez 6 deka eidami sajt is dukál.

A Brutál Burger szintjeire megy 3-3 dekagramm a sajtból, körberakva, ehhez csatlakozik 1-1 flakon ipari mennyiségű hamburgerszósz és ketchup.

A Brutál Burgert lehet kérni úgynevezett Fresh opcióval is, ami azt jelenti, hogy extra adag paradicsomkarikát, salátát, és uborkát kapunk, jelentős lilahagyma-adaggal.

Ahogyan a bevezetőben említettük: nem kóstoltuk a Brutál Burgert, mivel 3-4 fővel biztosan kell számolni az elfogyasztásához – a mustrára pedig ketten érkeztünk. Egyszer viszont megejtjük, addig is kijelenthetjük: a kuriózum-faktor megvan, az árazás pedig barátságos, hiszen 6 ezer forint alatt beszerezhető a majd’ két kilós Brutál Burger.

Még több fotó: Napimagazin Facebook oldal

A cikkhez tartozó fényképeket Canon technikával készítettük.
Együttműködő partnereink: ASUS, Acer Hungary, Sony, KonzolvilágEPSON, QNAP, AOC, PhilipsMyActionCam, Canon, Camera Kft.
Utómunka hardver: ASUS, Acer, Gigabyte