Főoldal Blog oldal 526

Mire használhatjuk még a mézet?

A sűrű, aranyló folyadék nemcsak kiváló édesítőszer, hanem olyan anyagokat is tartalmaz, melyek az egész szervezet számára jótékony hatásúak. A méz kiváló gyulladáscsökkentő, javítja az alvás minőségét, pozitívan hat a pszichére, gyorsítja a szervezet gyógyulási folyamatait, csökkenti a fáradtságot, támogatja az immunrendszert és áldásos hatásai a bőrön is hamar megmutatkoznak.

nivea_dekoltazs_apolas

A méz nagy mennyiségű cukrot tartalmaz, de ami talán még fontosabb, hogy a szervezet számára is hasznos növényi hormonokban, illóolajokban, aromás vegyületekben, flavonoidokban, vitaminokban, enzimekben, aminosavakban, nyomelemekben és ásványi anyagokban is gazdag. Tele van antioxidánsokkal, antiszeptikus és fertőtlenítő tulajdonságú anyagokkal, ráadásul kiváló energiaforrás. Ezek a jótékony összetevők pedig nemcsak belsőleg fejtik ki hatásukat, hanem külsőleg is!

7 kényeztető mézes tipp

 

1. Kezdd jó hangulatban a napot!
Minden reggel fogyassz el egy teáskanálnyi mézet, vagy tégy belőle a reggeli teádba! A méz antibakteriális, tisztítja a szervezetet, segíti az emésztést, megszünteti a hányingert, a puffadást és székrekedés ellen is hatékony.

Extra tipp: Végy 250 ml forró vizet és tégy bele egy csipet őrölt gyömbért, majd facsard bele egy fél citrom levét. Amikor az ital már iható hőmérsékletű, adj hozzá egy teáskanál mézet is!

2. Puha kacsók
Kezeink a legváltozatosabb külső hatásnak vannak kitéve nap mint nap. A hideg és a gyakori kézmosás hatására a kéz bőre is elveszítheti rugalmasságát, feszül és akár ki is repedezhet. Éppen ezért kell télen még inkább odafigyelnünk kezünk intenzív ápolására. Ne felejtsd el, hogy a jó szappan nemcsak tisztítja, de ápolja is a bőrt! Kézmosás után óvd a kezeid krémmel, vagy néha kényeztesd mézes pakolással! Ehhez keverj össze egy teáskanál mézet egy kanál olívaolajjal, és dörzsöld a keveréket a kéz bőrébe. Ezt a pakolást 30 percig hagyd hatni!

nivea_kezpakolas

Extra tippek: A NIVEA HONEY & OIL folyékony krémszappan természetes méz és jojobaolaj-tartalmának köszönhetően intenzív ápolást nyújt, és gyengéden kényezteti a kezet, miközben megóvja az igénybevett bőrt a kiszáradástól.

nivea_honeyoil_folyekony_szappan

Érdemes a táskában is magunkkal vinni egy megbízható kézápolót, ami második kesztyűként védelmezi kezünk. A NIVEA Repair & Care kézápoló balzsam dexpanthenolt és Hydra IQ-t tartalmaz, amelyet kifejezetten a száraz, durva és kirepedezett bőr ápolására fejlesztettek ki. Intenzíven hidratál és megvédi a bőrt a húzódástól, miközben ápolja és puhítja a száraz kezet. Használd naponta többször, legfőképp a kézmosásokat követően.

nivea_repaircare_regeneralo_kezapolo

 

 

A cikk tovább folytatódik a szépségnapló oldalán!

Íme, a Snowkhana 3!

Nagy valószínűséggel kezdjük úgy érezni, hogy végre összeállt kedvenc 2014-es videóink listája – és erre tessék: felbukkan a Mental Block!

snowkhana_3_autok_napimagazin

Az animált drift-sztár újra feltűnt a YouTube csatornán, méghozzá immár a harmadik Snowkhana-videóban! A Gymkhana sztárja, Ken Block által ihletett figura ismét egy autómodell kormánya mögött látható, amint némiképp feldúlja a környéket.

Vattából készült kipufogógáz-felhők, ötletszerűen feltűnő figurák a Csillagok Háborújából és a főszerepben Mr. Mikulás… A Snowkhana 1 és a Snowkhana 2 után így ITT A SNOWKHANA 3!

A teljes cikk elérhető itt: http://www.autoaddikt.hu/megerkezett-a-snowkhana-3/

[TESZT] Kia Soul 1.6 CRDi EX – testben és lélekben is megújulva

Hat évvel ezelőtt, 2008-ban fedte fel magát a nagyközönségnek a Kia Soul: az elsődleges koncepció nem titkoltan az volt, hogy a dél-koreai gyártó valami olyasféle, alapjaiban formabontó koncepcióval rukkoljon elő, amilyen még nem volt – legalábbis a Kia berkein belül. Így aztán a Kia USA-béli (Irvine, Kalifornia) teamjének 2005 óta oszlopos tagja, Mike Torpey fejéből kipattant ötlet alapján született meg a Kia Soul alapötlete.

kia_soul_1_6_crdi_autoaddikt_001

Az első generáció egészen tavalyig, azaz 2013-ig volt gyártásban, majd a márka vezetői úgy látták jónak, hogy egy jelentős facelifttel megfejelve újuljon meg a kompakt MPV jellegű kisautó. Ami persze nem is olyan kicsi, hiszen jóval túlmutatnak a paraméterek a szegmensen belül megszokottól, épp ezért nem is véletlen az egyterű jelleg definiálása az előző sorokban.

A teljes cikk az Autóaddikt.hu-n folytatódik tovább: http://www.autoaddikt.hu/kia-soul-1-6-crdi-ex-teszt/

Kicks R Good „Holiday Special”: Mikulás napi sneaker fesztivál a PeCsában

A tavaszi nagy siker után, idén ismét megrendezésre került Magyarország legnagyobb sneaker fesztiválja, de ezúttal a Mikulás ajándékozta meg a cipők lelkes rajongóit azzal, hogy a PeCsában megrázta puttonyát telis-tele szórva azt különleges, egyedi és vadonatúj sneakerekkel.

krg_holiday_special_5

Kicks R Good „Holiday Special” névre hallgató eseményen  a megszokott vásárlási lehetőség mellett számtalan program várta az érdeklődőket: volt cipőszínező fal, Sneaker Custom Workshop, „Kerüld a kamut” stand, ahol tanácsokat kaptak a vásárlók, hogyan ismerhetik fel a hamis cipőket, live painting, tombola, KRG tárlat, koktélbár vagy épp DJ szettek. A vásár mellett, egy különleges esemény is színesítette a napot, ugyanis a BP Shop a harmadik születésnapi buliját is a rendezvény keretein belül tartotta.

krg_holiday_special_10  krg_holiday_special_15

Ezúttal is a legnagyobb számban a Nike sneaerek voltak jelen a KRG-n, melyek számtalan színben és típusban képviseltették magukat a látogatók legnagyobb örömére.

krg_holiday_special_12 krg_holiday_special_9 krg_holiday_special_17

Ezen felül, mivel a sneaker kultúra elválaszthatatlan része a sport, ezen belül is a kosárlabda gyakorolta a legnagyobb hatást a népszerű sneaker modellekre, ennek tiszteletére a világhírű Lords of Gravity formáció tartott akrobatikus zsákoló bemutatót a nagyérdeműnek.

A hangulatot már napközben különböző dj szettek alapozzák meg, az esti buliban pedig olyan elismert magyar lemezlovasok pörgették a korongokat, mint Andro, Mindscape, DJ Nara, valamint az IRIE DJ SET tagjai; Jumo Daddy, DJ Elo és MC Colombo.

krg_holiday_special

Az este sztárvendége a világhírű DJ Fresh volt , a Bad Company d’n’b formáció alapító tagja és MC Messy. Fresh olyan előadókkal dolgozott már együtt, mint Rita Ora vagy Ellie Goulding.

Még több fotó: Napimagazin Facebook oldal

A cikkhez tartozó fényképeket Canon EOS 5D Mark II fényképezővel készítettük.
Együttműködő partnereink: Acer Hungary, Sony, MSIKingston TechnologyCanon, Camera Kft.
Utómunka hardver: Acer, MSI

Citroën Racing: díjeső Katarban

Katarban december 5-én tartották a FIA évzáró gálaestjét, amelyen a szövetség különböző szakágainak hivatalos eredményhirdetése volt a fő programpont.

citroen_racing_fia_wtcc_napimagazin

 

A túraautó világbajnokság pódiumát a Citroën pilótái – sorrendben José María López, Yvan Muller és Sébastien Loeb – „bérelték ki”, a konstruktőri címet pedig a Citroën Racing csapata nyerte.

Bővebben: http://www.autoaddikt.hu/szamos-dijat-zsebelt-be-a-citroen-a-fia-evzarojan/

BMW i8: Év Autója 2014 díj a Top Gear-től

A világszerte elismert Top Gear magazin a forradalmian innovatív BMW i8 modellt választotta meg a 2014-es Év Autójának. A plug-in hibrid sportautó szoros versenyben, számos más prémium- és luxusautó-gyártó modelljét maga mögé utasítva hódította el az abszolút győzelmet.

bmw_i8_top_gear_napimagazin

A Top Gear magazin szerkesztősége a BMW i8 kiugróan széleskörű képességeivel indokolta döntését. A 231 lóerős, turbófeltöltővel lélegeztetett, 1.5 literes háromhengeres benzinmotor és a 131 lóerős elektromos motor kettőse vérpezsdítően intenzív gyorsulást, és mint ilyen, lélegzetelállító vezetési élményt garantál, mindezt a BMW EfficientDynamics filozófia alapelvei szerint, rendkívüli, kilométerenkénti mindössze 49 grammos emissziós és 100 kilométerenkénti csupán 2,1 literes átlagfogyasztási értékekkel párosítva.

Bővebben: http://www.autoaddikt.hu/a-bmw-i8-lett-a-2014-es-ev-autoja-a-top-gear-szerint/

UPC MyPrime: korlátlan otthoni filmnézés egy mozijegy áráért

Egyetlen mozijegy áráért kínál egész hónapban korlátlan otthoni mozizást a UPC Magyarország mától bevezetett új szolgáltatása. A MyPrime előfizetői bármikor korlátok nélkül válogathatnak a több mint ezer órányi és folyamatosan frissített, mozisikert, teljes évadokat felölelő tévésorozatokat és gyermekműsorokat tartalmazó kínálatból. Az új szolgáltatás UPC Videotár keretében havi átalánydíjért érhető el a UPC digitális kábeltévé előfizetőinek, az összes új Trio L és Trio XL csomag előfizetés pedig már díjmentesen tartalmazza.

A MyPrime videótár már az induláskor közel 300 ismert és közkedvelt filmsikert, 500 órányi tévésorozatot és 150 óra gyermekműsort kínál a Disneyhez tartozó ABC Studios, az AXN Now, független külföldi filmstúdiók és a hazai MTVA tartalmaiból. Ezt a széleskörű választékot a UPC folyamatosan frissíti és tovább bővíti.

myprime_logo

A filmek eléréséhez az előfizetőknek nem kell mást tenniük, mint a UPC távirányítón megnyomni az ’on demand’ gombot és a főmenüben kiválasztani a MyPrime menüpontot. Itt kategóriánként válogathatnak olyan sorozatok közül, mint pl. a Kártyavár (House of Cards) és a Hannibál az AXN Now kínálatából, vagy a Lost – Eltűntek összes évada az ABC on demandtől, illetve olyan sikerfilmekből, mint A hatalom árnyékában, a Csúcshatás, a Támadás a Fehér ház ellen, a Twilight Saga – Hajnalhasadás, vagy a Frakk és a Tüskevár.  A széles választékból az előfizetők bármikor annyi filmet és epizódot nézhetnek meg, amennyit csak akarnak és ahányszor csak akarják, illetve tetszés szerint bármikor megállíthatják, visszatekerhetik és újraindíthatják azokat.

Severina Pascu, a UPC Magyarország vezérigazgatója ezzel kapcsolatosan elmondta: „a UPC további szolgáltatásokkal igyekszik teljesíteni az egyre erősödő fogyasztói igényt, hogy a legjobb videó tartalmakat bármikor korlátok nélkül meg lehessen tekinteni. Az új MyPrime szolgáltatásunk teljes szabadságot és rugalmasságot biztosít az ügyfeleinknek arra, hogy kedvükre válogathassanak népszerű filmek és sorozatok széles választékából, havonta csupán egy mozijegy áráért.”

Töretlenül közkedvelt a Ford Magyarországon

A Ford immáron közel hat éve vezeti a magyaroszági személyautó- és haszongépjármű piac újató értékesítéseit. Mondhatnánk erre, hogy ez nem is meglepő, hiszen a Ford hagyományosan erős szerepet tölt be a flottapiacon, márpedig hazánkban a válság óta a piac elmúlt két évben tapasztalt élénkülése ellenére is meghatározó a vállalatok számára történő értékesítések aránya.

ford_transit_custom_22_tdci_econetic_013

Amennyiben azonban nem csak az újautóértékesítéseket, hanem a használtautó piacot is megvizsgáljuk kicsit közelebbről, azt kell látnunk, hogy ennek a jellemzően magánvásárlások által dominált piacnak az adataiból is az tűnik ki: a legtöbben Fordot szeretnénk.

A Ford az előző öt évhez hasonlóan az idei év első 11 hónapját tekintve is vezeti a magyarországi személyautó és haszongépjármű piac újautó értékesítéseit, jelenleg 12,1%-os piaci részesedéssel áll az első helyen, azaz elmondható, Magyarországon évek óta a Ford bizonyul a legnépszerűbb márkának az új autókat vásárlók körében.

Legalább ilyen izgalmas ugyanakkor az az adat is, amelyet Magyarország legnagyobb autóértékesítési weboldalán, a www.hasznaltauto.hu portálon a 2014-es harmadik negyedévében végrehajtott keresések alapján láthatunk: eszerint az előző negyedévhez hasonlóan, ezúttal a keresések mintegy 8%-ával, ismét a Ford volt a legkesesettebb nem prémium új- vagy újszerű autó.

Éremes egyébként azt is megjegyezni, hogy az említett időszak alatt érkezett mintegy 2 millió Ford-ra történt keresés esetén az érdeklődők 57%-a keresett 1-6 éves autóra, míg ez valamennyi márkát figyelembe véve csupán 51,5%. Hogy mit is jelentenek ezek a számok a gyakorlatban, tendenciákra fordítva? Mindez egyértelműen azt mutatja, hogy az elmúlt években a minőség, a forradalmi technológiai újítások, az aktív és passzív biztonsági rendszerek és vezetéstámogató technológiák fejlesztésében épp úgy, mint az előremutató, látványos dizájn és formavilág területén egyértelműen iparági vezető szerepet betöltő vállalat a márkamegítélés, a márkaérték növelésében is kiváló úton jár. Ennek megalapozásában nyilván nem kis szerepe volt az elmúlt években a vállalat modelljeinek ítélt valóságos szakmai díjzáporesőnek: elég ha csak a B-Max által elhozott AUTOBEST 2013 díjra, a Ford Ranger által elnyert 2013-as ’Év Pickupja’, a Transit Custom-nak odaítélt 2013-as ’Év Haszongépjárműve’, a Transit Connect-nek megszavazott 2014-es ’Év Haszongépjárműve’ címekre, avagy az 1.0 EcoBoost motor által 2012-ben, 2013-ban és 2014-ben egyaránt elhódított ’Év Motorja’ címre, esetleg a Ford különböző aktív biztonsági rendszereit és vezetéstámogató technológiáit elismerő 7 Euro NCAP Advanced díjra gondolunk, hogy csak a legfontosabbak kerüljenek említésre.

„Míg a válságot követő években a legtöbb autógyártó visszafogta, lassította fejlesztései ütemét, a Ford valóságos technológiai- és modellinvázióval válaszolt a megváltozott piaci körülményekre, amit a szakma számos rendkívül fontos nemzetközi díjjal is elismert. Ezeknek az elsődleges márkapercepcióra talán leginkább ható dizájn, a felhasznált anyagok és az összeszerelés minősége, a megbízható működés, illetve az elmúlt időszakban egyre hangsúlyosabbá váló üzemanyaghatékonysági és környezetvédelmi szempontok mellett nyilvánvalóan fontos szerepe volt a márkamegítélés folyamatos növekedésében.” – fejti ki Varga Zsombor, a Ford magyarországi PR és kommunikációs igazgatója.

„A márkaérték növekedése természetesen kedveő hatással van a keresletre is, ám hogy mit profitál mindebből egy jelenlegi vagy leendő Ford tulajdonos? Nos, amellett, hogy egy kiváló, sokak által vágyott autót használhat a mindennapokban, a legkézzelfoghatóbb anyagi előny autója megnövekedett maradványértékre lesz, hisz a megnövekedett kereslet magasabb elérhető eladási árat jelent majd, ha el jön az ideje, hogy autóját – reméletőleg egy új Fordra – cserélje.” – mutat rá a szakember.

A márka tehát az elmúlt években sikeresen elérte, hogy a ’racionális választás’ kliséjéből egy vágyott, érzelmeket kiváltó termékké váljon, amely nem csak új autóként vezeti a hazai értékesítéseket, hanem használt autóként is a legkeresettebb márkának számít. Ez pedig egyet jelent: Fordot venni immáron nem csupán azt jelenti, hogy megszerezzük az autót, amire leginkább vágyunk, de egyben jó befektetés is.

Energiatakarékos Panasonic LED fényforrásokat kapott a Szent István Bazilika

A Szent István Bazilika fenntartója a Panasonic-ot bízta meg azzal, hogy cserélje le az épület megvilágításra jelenleg használt hagyományos izzólámpákat és halogén égőket több mint 1000 darab LED fényforrásra. Az előzetes kalkuláció alapján a beruházás 74 százalékos energia- és költségmegtakarítást eredményez.

bazilika_panasonic_2

A Panasonic a világítási rendszer cseréje során a bazilikában található összes E27, E14, GU10 és GU5.3 villanykörtét lecserélte és több mint ezer Panasonic LED fényforrást szerel fel helyettük. Az új fényforrások elég erős fényt bocsátanak ki ahhoz, hogy bevilágítsák az óriási teret, ugyanakkor a hely szakrális, történelmi hangulatát is megőrzik. A Panasonic CMT technológiájának köszönhetően a Panasonic LED fényforrások fényereje ugyanolyan, vagy esetenként nagyobb, mint a tradicionális izzóké.

bazilika_panasonic_16

A Panasonic ‘Nostalgic Clear’ LED körtéi 74 százalékos energia- és költségmegtakarítást kínálnak. Mivel az élettartamuk akár a 25 ezer órát is elérheti, nem kell majd őket olyan gyakran cserélni, mint a hagyományos izzókat, amelyek csak 1000 óráig üzemképesek. Ezért a Szent István Bazilika karbantartóinak jóval ritkábban kell majd cserélniük a fényforrásokat a sokszor magas és nehezen megközelíthető helyeken. A tervek szerint az új Panasonic LED fényforrásokat az elkövetkező tíz évben nem kell majd cserélni, így a Bazilika akár 30 millió forintot is megtakaríthat tíz év alatt.

bazilika_panasonic_10

A Szent István Bazilika a legfontosabb, egyben a harmadik legmagasabb templom Magyarországon, az egyik leglátogatottabb turista látványosság az országban – ráadásul egy fotós weboldal felmérése alapján a 10. leggyakrabban fényképezett épület az egész világon. A hagyományos izzók fénye károsíthatja a műemléket. A Szent István Bazilikában alkalmazott Panasonic LED fényforrások azonban nagyon kevés ultraviola és infravörös fényt bocsátanak ki, ezzel is csökkentve az épület károsodását.

bazilika_panasonic_3  bazilika_panasonic_17

Laurent Abadie, a Panasonic Europe elnök-vezérigazgatója és ügyvezetője elmondta: „A Szent István Bazilika különleges kulturális érték, ezért fontos volt, hogy az épület történelmi korokat idéző hangulata megmaradjon. A Panasonic díjnyertes ‘Nostalgic Clear’ fényforrásai nemcsak a történelmi örökség megőrzéséhez járulnak hozzá, hanem a költségtakarékos fenntartásához is, amely a Panasonic egyedülálló és innovatív LED technológiájának köszönhető.

bazilika_panasonic_19

A cikkhez tartozó fényképeket Canon EOS 5D Mark II fényképezővel készítettük.
Együttműködő partnereink: Acer Hungary, Sony, MSIKingston TechnologyCanon, Camera Kft.
Utómunka hardver: Acer, MSI

Mancs előtt tisztelgő családi film kerül bemutatásra

Több éves előkészület után 2015. január 29-én mutatják be a Mancs című családi filmet. Január 29-től a Mancs országszerte látható a magyar mozikban.

Pejó Róbert rendező legújabb alkotását a világhírű magyar mentőkutya története ihlette, azonban a filmtörténete fiktív, a forgatókönyvet a képzelet szülte. A Mancs c. film tiszteletadás a világ összes mentőkutyája előtt, akik bátorságuknak és helytállásuknak köszönhetően gyerekek, nők és férfiak ezreinek életét mentik meg. A Mancs c. alkotás egyben a magyar mentőkutyáknakis emléket állít.

mancs_film_3

A technikai fejlődés ellenére, a mentőkutyáka mai napig nélkülözhetetlen és pótolhatatlan segítséget jelentenek a katasztrófahelyzetben, az eltűnt emberek keresése során. A haiti földrengést követően a mentőkutyák 132 túlélőt találtak a romok alatt. A hazai mentőkutyák évente több száz esetben segítik az eltűnt emberek kutatását, a mentők és a rendőrség munkáját. A magyar mentőkutyák a világ élvonalába tartoznak: 2009-ben a Mentőkutya Világbajnokságon a magyar csapat nyerte el a világbajnoki címet. A Mancs c. filmhálaadás és tisztelgés a négylábú hősök előtt a mozgókép eszközeivel.

A Mancs c. film bemutatóját nagy várakozás előzi meg, az utóbbi időkben a több generációt megszólító mozifilmek szinte teljesen eltűntek a hazai piacról, a Mancs – ebben a tekintetben is – hiánypótló alkotás.Pejó Róbert(Látogatás, Dallas Pashamende) rendező és Kántor László producer szándéka szerint, a Mancs művészileg igényesen kivitelezett, szórakoztató, vidám, könnyed, a család minden tagja számára élvezhető és emlékezetes alkotás.

mancs_film_1

Pejó új filmjének főszereplője, a magyar nézők egyik kedvenc színésze, Trill Zsolt, de fontos szerepet kapott Keresztes Tamás, Holecskó Orsolya, Szacsvay László, Szarvas József, Pásztor Erzsiés Nyári Oszkár is. A Mancs címszerepét Alexés Ropi nevű németjuhászok alakítják, akiketHalász Árpád kutyakiképző készített fel a szerepre a Gödöllői Kutyasport Központban.

A Mancs története a 90-esévekben játszódik egy magyarországi kisvárosban. Fehér Zoltán villamos-szerelő és felesége, Eszterelső gyermeküket várják. Zoli elhunyt öreg barátjától egy hiperaktív németjuhász kölyköt örököl, akit épülő hegyi házába fogad be,defelesége előtt titokban tartja. A kutyát Mancsnak nevezi el, minden szabadidejét vele tölti, kitűnő mentőkutyává képzi, azonbanhazugságai miatt a családjában és a munkahelyén egyre nagyobb bajba keveredik.

A film bemutatja a kiskutya és leendő gazdája találkozását és egymásra találását, a cselekményben nyomon követhetjük, hogyan küzdik lebarátaikkal együtta nehézségeket és válnak valódi, összetartó, profi mentőcsapattá.

mancs_film_2

A film felépítése keretes történet, amelyben egy fiatal anyuka mesekönyvből olvassa fel kislányának Mancs kalandos életét. A könyv illusztrációi életre kelnek, a szereplők megelevenednek, kibontakozik a feledhetetlen történet: hogyan válik egy árva kiskutyából és szerető gazdájából a brassói földrengésben embereket mentő hős csapat.

A mesét hallgató kislány beleképzeli magát Mancs történetébe, érzelmei átszínezik eseményeket, de a nézők Mancs bőrébe is belebújhatnak, így a sztori a vásznon a gyerek és a kutya képzelete,érzékelései szerint alakul. A kellékek, a perspektívák, a színek stilizáltak, a film játszik a dimenziókkal, a tárgyak óriásira nőnek, vagy kicsire törpülnek,félelmetessé vagy vonzóvá válnak, attól függően, hogy Böbe és Mancs érzelmeimit diktálnak.

A valóságtól eltérő látásmód érvényesülésének kiváló eszköze az animáció, amely a játékfilmet kiegészítve jelenik meg a vásznon. A film látványvilága Banovits Tamás díszlettervező és Igor Lazinanimációs szakember együttműködésének eredménye. A Mancs a játékfilm és a rajzfilm különlegesötvözete, amely kicsiket és nagyokat egyaránt lenyűgöz és ámulatba ejt.

mancs_film_4

Pejó Róbertkiemelte: „Nagy kihívást jelentett megtalálni a gyerekek, a szülők, a nagyszülő közös nyelvét, hogy a Mancs történetében és képi világában egyaránt izgalmas legyen minden korosztálynak. A film a realitásban játszódik, de időnként animációra vált, a gyerekek könnyedén ugrálnak a két világ között, a felnőtteknek pedig izgalmas élmény. A film legfontosabb üzenete, mindannyiunk rejtett vágya, ami bármelyikünkkel, bármikor megtörténhet: hőssé válni a mindennapokban. A Mancs a hétköznapi emberben élő gyermeki vágyat viszi a vászonra: a barátság, az összefogás, a hűség, és a kitartás nagy tettekhez vezethetnek.”

A meseszerű történet bővelkedik izgalmakban, Mancs és gazdája csodálatos kalandjailebilincselik a nézőt, a sztori vége pedig érdekes fordulattal zárul. A Mancs a szeretet, a becsület, a bátorság, az elhivatottság és az összetartozás filmje, amelynek többrétegű üzenetében az életmentés nemcsak fizikai, hanem lelki dimenzióban is megjelenik.

A Mancs forgatókönyvírója Szy Katalin ésPejó Róbert, operatőre Szatmári Péter, zeneszerzője Márkos Albert, vágója Roszik Gergely.
A Mancs forgatása tavaly nyáron zajlott Budapesten és környékén.A film költségvetése 375 millió forint, az Új Budapest Filmstúdió produkciójában készült, a Magyar Nemzeti Filmalap támogatásával, a TV2 közreműködésével, forgalmazója az A CompanyHungary.