Főoldal Blog oldal 577

Ingyenes PlayStation Plus Online Multiplay, egy hétvége erejéig

A Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) kihagyhatatlan ajánlatot jelentett be a napokban a PlayStation®4 felhasználók számára. Egy teljes hétvégén át (szeptember 26. 9:00 és szeptember 29. 9:00 között) ingyenessé válik a PlayStation®Plus szolgáltatás Online Multiplayer funkciója.

playstation_plus_logo

A lehetőség nyitva áll minden PS4 tulajdonos előtt, és nincs szükség hozzá semmilyen regisztrációra. Használd ki ezt a pártatlan lehetőséget, hogy egy egészen új élményben lehessen részed játék közben. Játssz a legnagyobb profikkal a világ bármely részéről!

A PS Plus szolgáltatás egyedülálló értéket nyújt a felhasználóinak a sok-sok kiegészítő funkcióval, mint például az Online Multiplayer, melynek révén a tagok amellett, hogy online játszhatnak egymással, a PS Pluson keresztül akár beszélgethetnek is közben.

Az Online Multiplayer funkció mellett a PS Plus szolgáltatással rendelkezők minden hónapban letölthetnek két PlayStation®4, PlayStation®3 és PlayStation®Vita címet, melyekhez bármikor hozzáférhetnek, amíg érvényes PlayStation Plus előfizetéssel rendelkeznek.

Használd ki a PlayStation®Store kedvezményeket, és az olyan funkciókat, mint a felhőalapú játékmentés, mindezt  igazán kedvező áron.

A 90 napos előfizetéssel  4 490 Ft-ért, míg egy évre 14 990 Ft-ért rendelhető meg a PS Plus szolgáltatás.

További információk: http://hu.playstation.com/

Illusztris Bajnokok Ligája-megnyitó a Nissan prezentálásában

Az UEFA Champions League szponzoraként kérte fel a Nissan az egykori válogatott kapus Hajdu Attilát, hogy egy látványos kezdőrúgással nyissa meg az idei szezont. Az autómárka kreatívjai egy valóságos show műsorral készültek az eseményre. A kérdés az, hogy a villámgyors Nissan 370z Nismo, vagy az égből érkező labda ér előbb célba?

nissan_370z_nismo

Látványos műsorral köszöntötte a Nissan az UEFA Champions League idei szezonjának nyitányát. Felkérték a korábbi magyar válogatott kapus Hajdu Attilát, hogy mutasson be egy óriási, a legnevesebb európai kupasorozat mérkőzésein is gyakran látott kapuskirúgást, az egykori labdarúgó pedig elfogadta a felkérést. Azonban a Nissan kreatívjai nem álltak meg itt, és azt a feladatot adták Rákóczi Feri műsorvezetőnek, hogy egy 370z Nismo volánja mögé ülve kövesse a labdát, és próbálja meg megelőzni azt, mielőtt földet érne.

A rajongók sokáig latolgatták az esélyeket: sebességet, gyorsulást, röppályát, úttartást is figyelembe véve számolgattak az egyszerre mind fizikaprofesszorrá avanzsáló érdeklődők. De vajon melyik a legfontosabb szempont, amely elengedhetetlen a Nismo sikeréhez? Hajdu Attila korábbi válogatott kapus szerint sok múlik az aszfalt felületén és az időjárási körülményeken, ezen belül a szél erején, irányán. Egy tökéletesen kivitelezett, hatalmas kirúgás után a labda sok időt tölt a levegőben földet érés előtt, de vajon elég-e ez az autó győzelméhez – még ha egy olyan gyors típusról is van szó, mint a 370z Nismo? „Nos, szerintem csak akkor van esélye az autónak, ha az aszfaltfelület száraz, így az autónak kedvez, és erős szembeszél fúj. Egy biztos, én a fair play szabályai szerint fogok játszani, mindent beleadok, hogy a labda győzzön” – fogalmazott Hajdu Attila a labda elrúgása előtt.

A sofőr szerepébe bújt Rákóczi Feri szerint reakcióideje és vezetési képessége kulcsszerepet játszott ebben az esetben. „Sosem vezettem még a 370z Nismo-hoz hasonlóan gyors autót, eközben pedig a labdára is figyelnem kellett, hogy elkerüljem, és ne törje be a Nissan szélvédőjét, szóval összességében nem volt egyszerű feladat. Ettől függetlenül viszont újra megpróbálnám bármikor!”

Magyarországon a Volkswagen GTI Vision Roadster és a legutolsó T2 Last Edition

Virtuális világból valóság: a Volkswagen a Wörthi-tónál rendezett GTI-találkozó után a Hungaroringre, a Volkswagen-találkozóra is elhozza a GTI Vision Roadstert, amely egy számítógépes játékhoz tervezett versenyautóból vált valódi sportautóvá. A jövőbe mutató négykerekű mellett múltidézésben is részünk lehet a különleges autók tekintetében: szintén itt lesz az országban egyedül látható az 1957-től 2013-ig, Brazíliában gyártott Volkswagen T2 sorozat utolsó, 1200 példányos „Last Edition” kiadásának 1200. darabja.

volkswagen_gti_vision_roadster

A Golf-találkozó a korábbi években mindig tartogatott különlegességeket az érdeklődők számára: a gyári újdonságok mellett az elmúlt két rendezvényre is érkeztek kis szériájú, s épp ezért nagy becsben tartott gépkocsik. A sorozatgyártású modellek közül idén a Golf Sporstvan, az e-Golf és a GTE mutatkozik be újonnan a Hungaroringen, de az igazi érdekességet az idei Wörthi-tavi GTI-találkozón leleplezett GTI Vision Roadster jelenti majd a szeptember 27-i rendezvényen.

A vérbeli sportautó már megjelenésében is árulkodik teljesítményéről: 1894 milliméteres szélességéhez mindössze 1090 milliméteres magasság párosul, s a kocsi összesen 1420 kilót nyom. A rendkívül áramvonalas formaterv, s a széles hátsó szárnyak megfelelő leszorító erőt biztosítanak, a C-oszlopból kialakított bukócsövek pedig az utasok biztonságát növelik az autó fedélzetén. A GTI Vision Roadster további látványos elemei a felfelé nyíló szárnyas ajtók, valamint a 20 colos felnik és a 380 milliméteres első-, valamint a 356 milliméteres hátsó féktárcsák.

A 3.0 literes, V6-os, 503 lóerős biturbó motorral szerelt, hétfokozatú DSG váltós, 4Motion állandó összkerékhajtású modell 3,6 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet, s az igazi érdekessége az, hogy a roadstert a Volkswagen alapvetően a „Gran Turismo 6” számítógépes játékra tervezte, de a Klaus Bischoff vezette dizájncsapat végül valós négykerekűt is elkészített a virtuális versenyautóból.

volkswagen_t2_last_edition másolata

A klasszikus autók kedvelői sem maradnak különleges látnivaló nélkül, a számos oldtimer korú, hazai jármű mellett Németországból érkezik majd a Volkswagen-találkozó másik unikális járműve: itt lesz az országban egyedül látható az 1957-től 2013-ig, Brazíliában gyártott Volkswagen T2 sorozat utolsó, 1200 példányos „Last Edition” kiadásának 1200. darabja. A kultikus modell azért is érdekes, mert ezzel a kocsival búcsúzik a Volkswagen az 56 éven keresztül értékesített modelltől.

[TESZT] Infiniti QX70S 3.0d Design – egyediség meggyőző prémium ihletéssel

Nem egy ízben hangsúlyoztuk, hogy az Infiniti kifejezetten formabontót és páratlant alkotott modelljeivel. Főként, ha a QX szériáról, vagy akár a korábbi FX nemzedékről esik szó. Ha multikulti crossovert képzelünk magunk elé, és netán nem lennénk képben a japán prémiummárka szegmensen belüli képviselői révén, bökjünk találomra néhány Infiniti-brosúra által felsorakoztatott modellre, és máris megtaláljuk a számításainkat. Persze a crossover kategórián belül, nyilván.

infiniti_qx70s_001

Az Infiniti QX70S tehát a jelenlegi QX portfólió zászlóshajója, lenyűgöző, vérbeli luxus hobbiterepjáró (bár lényegében köze sincs az offroad környezethez), telezsúfolva a létező legtöbb földi jóval. Kettő évvel ezelőtt, 2012-ben nevezték át az addig sikert sikerre halmozó FX sorozatot QX-re, melynek egy korábbi FX-példányát a Napimagazin.hu is bemutatta olvasóinak (http://www.napimagazin.hu/teszt-infiniti-fx30d-hasonlo-talalasu-suv-nincs-meg-egy/). Szerkesztőségünknél most a legmagasabb, Design felszereltségű, 3 literes V6-os dízellel felvértezett verzió vendégeskedett.

Egyben minden: sportos és elegáns párhuzamosan

Sportosság, praktikum egy modern művészi alkotásban – így jellemzi a gyártó minden kétséget kizáróan remekbeszabottan formabontó koncepcióját. S valóban: már a front részleteiben feltűnnek az egyediségre és nagyjából utánozhatatlanságra utaló motívumok, egyesek kacsacsőrű emlősre asszociálnak a látvány kapcsán; a hangsúlyos, egész mellső teret betöltő, króm-krómmal hűtőmaszk beömlő lamellái magukra vonják a figyelmet teljes mértékben, kiemelt Infiniti logóval a középpontban. A nyújtott ívvonalak elsősorban a fényszórók buráinak sziluettjét vonják körbe, ízlésesen folytatódva a beömlők irányába, míg a ködlámpafészkek 45 fokban két irányba döntött cseppekre emlékeztetnek. Se több, se kevesebb, mondhatni: minimalista dizájn ez, bár valótlant állítanánk, hiszen rendkívül exhibicionista és figyelemfelkeltő tálalásról van szó az Infiniti QX70S esetében.

infiniti_qx70s_002 infiniti_qx70s_003

Az A oszlopokig tartó ívelések már-már túlzónak tűnhetnek, a sárvédők rajzolata emelkedik, púpozódik, csakúgy, mint a motorháztető – hullámok, fodrok, tökéletes aszimmetria határozza meg az egész karosszériát. Nyilván jót tesz ez a CW értékek alakulásának, olyan, mintha egy Infiniti tervezőmérnök rajzasztalán tekintenék rá négy-öt skiccre. Mintha nem lenne véglegesített, közben mégis. Érzések, ellenérzések (utóbbi is teljes mértékben pozitívan értelmezve).

Hatalmas, 21 colos könnyűfém keréktárcsákon fut az Infiniti QX70S, melyek a kaszni lapos kialakítása miatt még gigantikusabbnak tűnnek. Az első sárvédőkre húzott félkör alakú, krómmal szegélyezett beömlőpáros gyakorlati haszna valószínűleg a kerékjáratok levegőztetésében rejlik, ugyanakkor szintén egyedivé varázsolják az összhatást, apró 3.0d felirattal kiegészülve, hiszen képben kell lennünk a lökettérfogat részleteivel is.

infiniti_qx70s_004

Mind az A, mind pedig a C oszlopok jól eltalált mértetekkel rendelkeznek, tehát vékonyak, így a kellemes vezetési komfort a viszonylagosan magas üléspozíciókhoz mérten biztosított. Az oldalvezetés klasszikus, itt nincs semmiféle extra geg, övvonalak a helyükön, oldalajtók tekintetében is egyen méretek, arányok hívogatják a leendő vásárlót. S melléjük sok króm, ezüst, csillogás, ahogyan azt kötelező jelleggel egy prémium modellnél illik.

Konkrétan a formája az, ami meghatározó

Mivel az egész Infinti Q70S szellemiséget a gömbölyded, kerekre formázott stílusvilág jelenti, a tetővonal is hasonló hangulatot képvisel, a tetőn szállítható csomagok rögzítésére szolgáló sínek leginkább díszítőelem funkciót tölthetnek be a gyakorlatban. Amúgy meg kinek lenne szíve egy közel 20 millió forintot kóstáló luxus SUV-ra masszív pakkokat srófolni? Ez a történet nem erről szól.

infiniti_qx70s_007 infiniti_qx70s_006

Legalább olyan egyedi farkiképzést kapunk, mint amilyen megközelítésekkel az orr vizsgálásánál találkoztunk: elnagyolt részletek, hatalmas lökhárítófelület és illusztris dupla krómkipufogóvégek (sportos aspektusú hangzással), némi diffúzoros jelleg, a méretarányokhoz képest apróra húzott helyzetjelzők, megannyi LED társaságában, lazán, ejtetten ívelő hátsó szélvédővel. A csomagtér ajtaja könnyedén, gombnyomásra nyílik, automata nyitással-zárással, így jelentősen megkönnyíthető a ki és bepakolás; igaz, a folyamat jóval hosszabb, mintha manuálisan végeznénk. Egy nyitás és zárás hozzávetőlegesen 10 másodpercet egészen biztosan igénybe vesz, ha közbeavatkozunk, a nyitás és csukás leblokkol, majd újbóli gombnyomásra folytatódik. Mindenesetre az Infiniti QX70S raktér kapacitása 410 liter, mely kategóriájában átlagosnak mondható, vagy tán annál kicsit kisebb is, a 40:60 arányban dönthető hátsó üléssor mozgatásával bővíthető, valamivel több, mint 1 köbméteres befogadóképességig.

Pontosan, ahogyan illik. A beltér sem hazudtolja meg önmagát

infiniti_qx70s_009Prémiumos enteriőr fogadja a sofőrt és utasait, nem meglepően: az anyagkidolgozás csúcsminőségű, igaz, akad néhány oda nem illő, kopogósabb és keményebb, amolyan „japán autós” részelem. A kormánykerék fogása, kialakítása és mérete tökéletes, az alkalmazott vajbőr sima és puha felületet ad, úgy tűnt, nem hajlamos idő előtti kifényesedésre, kopásra. Igaz, a keresztküllőkre applikált jobb és bal oldali kapcsolók (hangrendszer, infotainment) egy az egyben az alsóbb kategóriás Nissan modellekből érkeztek, ami kicsit illúzióromboló, ugyanis egy Micra-ban, vagy akár egy Qashqai-ban is hasonló megoldásokkal találkozhatunk.

A központi műszeregység elrendezése optimális, analóg jelleget kapott az egész összesség, a kellőképp nagy méretekkel bíró LCD kijelző döntött irányítópultja alá integrált tradicionális óra is ezt jelképezi. A hangrendszer fejegysége, a kétzónás klíma kezelőszervei jól rendezettek, könnyedén elérhetőek, csakúgy, mint a 7 fokozatú automataváltó karja is, akár a hosszában és magasságában állítható könyöklőn pihentetett karral is.

infiniti_qx70s_017 infiniti_qx70s_010 infiniti_qx70s_011

Pedáns kényelmet garantálnak az Infiniti QX70S foteljei elöl, illetve a hármas ülőpad hátul. Az állítható comb- és deréktámasszal felruházott első ülések ergonómiája tökély, a steppelt mintázatú, optimalizált méretű ülő- és hátfelületek erősítik az egész autó karakterisztikáját, hosszabb, több 100 kilométeres utazásokat jelentősen támogatva. Hátul is derekas a helyzet, itt kompromisszumoktól mentesen kettő átlagos testalkatú felnőtt tud utazni, számolva a korlátozott fej- és lábtérrel – előbbi a tetőív vonalának hátrafelé csökkenésének, utóbbi pedig a 2885 milliméteres tengelytávnak tudható be. Mindenesetre a hátsó traktus üléseinek felülete is csúszásmentes a bőrözés ellenére, jól tartanak szélességükben és hosszukban is, a hátlapok tömése kissé kemény, s a szögek is lehetnének nagyobbak.

infiniti_qx70s_013

Infiniti-innováció

Vegyünk sorra néhány technológiai megvalósítást, melyekből felvonultat az Infiniti QX70S! Kezdjük az ICC-vel (Intelligent Cruise Control), azaz az intelligens sebességtartó automatikával. A rendszer érzékeli a forgalom ritmusát, s gyakorlatban is finomra hangoltan alkalmazkodik a gyorsításokhoz, vagy akár a hirtelen fékezésekhez. Mindez jól kiegészül a DCA (Distance Control Assistant) asszisztenssel, így a megfelelő követési távolság is garantált mindenkor, ráadásul a forgalom lassulásakor a fékrendszer automatikusan lép működésbe. AFS (Adaptive Front-lighting System), azaz adaptív első fényszórórendszer: a megoldás nem csak az autó tengelyére merőlegesen világít, hanem követi az összes kormánymozdulatot, például sötétebb kanyarokba is az odaérkezés előtt már előre belátunk. Mindezt nagyszerűen kiegészíti a beépített HDD, melyre részletes térképekkel felszerelt navigációs rendszer is került, madártávlati, vagy akár 3D-s épületbeállítási lehetőségekkel, hangutasításokat felismerő operációs rendszerrel.

infiniti_qx70s_008 infiniti_qx70s_015

Fokozandó a kényelmet, és az összkomfort érzetét, az Infiniti Q70S prémium hangrendszert tudhat magáénak, a Bose márkanévvel fémjelezve. Nem meglepő módon a 7.1-es surround kialakítás úgy lett megálmodva, hogy teljes mértékben passzoljon az autó belterének kiképzéséhez, biztosítva ezáltal a legtökéletesebb kristálytiszta hangzást.

Mindent a biztonságért

Kifejezetten nagy hangsúlyt helyeztek tervezésnél a biztonságra. Ennek folyományaként a nagyobb fékezés közbeni stabilitást az EBD (Electronic Brake force Distribution) elnevezésű technológia garantálja, mely révén a fékerő egyenletesen oszlik el a hajtott, illetve fékezendő kerekek közt, a pillanatnyi szituáció függvényében. Az FCW (Front Collision Warning) figyelmeztet a ráfutásos ütközések lehetőségére, a beépített szenzorok segítségével folyamatosan figyeli az előttünk haladó járműhöz viszonyított távolságunkat. Pontos segédrendszer még az LDW (Lane Departure Prevention), azaz a sávelhagyásra figyelmeztető automatika, hangjelzéssel figyelmeztet máris, ha netán átcsusszannánk a felezővonalon úgy, hogy az nem indokolt (például irányjelző előzetes használata nélkül). Végül, de nem utolsósorban rendelkezésre áll a VDC is (Vehicle Dynamic Control), ennek segítségével az állandó (AWD) hajtott kerekekre jutó nyomatékeloszlás és fékhatások szabályozhatók automatikusan, összehangolva a kipörgésgátlóval; a rendszer minden esetben közbeavatkozik, ha úgy érzékeli, veszélybe került az Infiniti QX70S stabilitása.

infiniti_qx70s_016 infiniti_qx70s_012

Bár manapság már a legtöbb alsó-közép, illetve középkategóriás autóban is megtalálható szinte az összes feljebb felsorolt rendszer, technológiai megvalósítás más köntösben, opciós csomagtól függöen – azért az tény, hogy a prémium szegmens képviselőinél alkalmazott megvalósítások sokkal csiszoltabbak, közvetlenebbek. Pontosan úgy, ahogyan az az karosszéria anyaghasználatát is jellemzi: az Infiniti QX70S esetében a gyártásnál speciális eljárásokat alkalmaztak, az előállított anyagok szakítószilárdsága a hagyományos acélnál kétszer nagyobbak. Így a szakítószilárság nem kevesebb, mint 1350 MPa a hagyományos, 590 MPa-val szemben, úgy, hogy a felsorakoztatott anyagok összetétele révén a jármű összsúlya még csökkenést is mutat.

3 literes V6 dízel tökélyre hangolt 7 sebességes automatával

infiniti_qx70s_0143 literes, V elrendezésű hathengeres, közvetlen befecskendezésű turbótöltött dízel erőforrás dolgozott a tesztelt Infiniti Q70S orrában. A maximális teljesítmény 238 lóerőben lett meghatározva, 3750 percenkénti fordulatszámon, míg a combos, 550 Newtonméteres forgatónyomaték csúcs már alacsony, 1750 percenkénti fordulatszámon rendelkezésre áll. Az erőátvitelt a hajtásláncba applikált 7 fokozatú, elektronikus vezérlésű automata sebességváltó biztosítja, melynél lehet természetesen manuális üzemmódot is választani – a sofőrhöz alkalmazkodik teljes mértékben az a tanulóalgoritmus, mely kiértékeli és érzékeli egyben a vezetési stílust, s a habitushoz alakítja a sebességfokozatok fel- illetve visszaváltását. Ez gyakorlatban is nagyszerűen működött, nagyjából 3 perc eltelte után valóban megváltozott minden esetben az Infiniti QX70S karaktere: ha lendületesebben, dinamikusabban szerettünk volna manőverezni, ráállt a helyes irányvonalra, és teljesített, ha gyorsan felvátós, hetedikbe kapcsolva 90 kilométer/órával, országúti megoldást kerestünk, teljesített szintén – s még sorolhatnánk. Szekvenciálisan is gyönyörű sebességváltást érhetünk el, tetszőlegesen, akár 2000-es RPM alatt felváltogathatunk hetedikbe – akkor vált el, amikor szeretnénk, nincs idegesítő késleltetés, nem kell közel 3000-ig pörgetni az aggregátot, ha végre kettest szeretnénk szúrni az autónak.

infiniti_qx70s_018 infiniti_qx70s_019 infiniti_qx70s_020

V-hangzásnak nyoma sincs, inkább barátságos kerregéssel adja tudtunkra a 3 literes gázolajos jelenlétét. A gyári adatoknak megfelelően érződik a tekintélyes nyomatéktartalék, ez előzéseknél, hirtelen gyorsításoknál teszi meg áldásos hatását. Dinamika ide, vagy oda – az üzemanyag-felhasználás is baráti értékeket produkált a tesztelések során: városi, az imént említett vegyes arculatú közlekedéssel 9.1 liter/100 kilométeres átlagot sikerült produkálnunk (ez -1.7 literrel jobb, mint a gyári érték), országúton, fix 90 kilométer/órás sebességnél kereken 6.0 liter jött ki (-1.3 literrel jobb a gyári átlagnál).

Fokozottan jó úttartás, rugózás

Rendkívül stabil autó az Infiniti Q70S, ennek kapcsán a cikkben már értekeztünk – köszönhetően az első kettős lengőkaros, független felfüggesztésnek, az S csomaghoz csatolt CDC (Continous Damping Control) folyamatos lengéscsillapító szabályzásnak. Hátul többlengőkaros független felfüggesztéssel találkozunk, kétutas DFP (Dual Flow Path) lengéscsillapítókkal, CDC-vel egyetemben. Ráadásként jelen van még az aktív RAS (Rear Active Steering), azaz a hátsókerék-kormányzás is. Mindennek tekintetében borítékolható a teljeskörű utazási komfort és biztonság, nemdebár?

infiniti_qx70s_005

Az Infiniti QX70 modellek árképzése Magyarországon

A cikkben szereplő Infinti QX70S Design 17 570 000 forint bruttó ajánlott fogyasztói áron vihető a kereskedésekből. A QX70 modellcsalád belépő szintű képviselője a QX70 GT, V6 3.7 literes benzinmotorral, 14 440 900 forint bruttó árcédulát kapott. Ha pedig V8 benzines QX70-re vágynánk, vágynánk, akkor remek választás a QX70S 5 literese, Premium csomagban, 19 756 600 forintos bruttó listaárral, mely egyébként a QX70-vonal csúcsfelszereltségű modellje.

2014 Infiniti QX70S 3.0d specifikációk

Motor

Motortípus: V elrendezésű, hathengeres turbótöltött dízelmotor

Lökettérfogat: 2993 cm³

Maximális teljesítmény: 238 LE @ 3750 ford./perc

Maximális forgatónyomaték: 550 Nm @ 1750 ford./perc

Erőátvitel: összkerékhajtás, hétfokozatú elektromos vezérlésű automataváltó

Méretek, egyéb műszaki adatok

Hossz: 4865 mm

Szélesség: 2137 mm (oldaltükrökkel)

Magasság: 1680 mm (tetősínnel)

Tengelytáv: 2885 mm

Első gumik mérete: 265/50 R21

Hátsó gumik mérete: 265/50 R21

Tömeg, üresen: 2175 kg

Össztömeg: N/A

Csomagtartó mérete: 410 liter, bővíthető

Üzemanyagtartály mérete: 90 liter

Menetteljesítmények

Végsebesség: 212 km/h

Gyorsulás 0-ról 100-ra: 8.3 másodperc (gyári), 8.6 másodperc (saját, mért eredmény)

Fogyasztási adatok

Saját, mért eredmény (átlagos használattal)

Városi: 9.1 l/100 km

Országúti: 6.0 l/100 km

Vegyes: 8.1 l/100km

Gyárilag mért eredmények

Városi: 10.8 l/100km

Országúti: 7.3 l/100km

Vegyes: 8.6 l/100km

CO2 kibocsátás: 225 g/km

Még több információ az Infiniti magyarországi képviseletének honlapján olvasható.

Még több fotó: Napimagazin Facebook oldal

A cikkhez tartozó fényképeket Canon EOS 5D Mark II fényképezővel készítettük.
Együttműködő partnereink: Acer Hungary, Gigabyte, Sony, MSI, Epson, Canon, Camera Kft., Nike
Utómunka hardver: Acer, Gigabyte, MSI

Lesd meg az Yves Saint Laurent 2014-es őszi-téli sminkújdonságait

Csodálatos színek gyönyörű csomagolásban – röviden így lehetne jellemezni az Yves Saint Laurent 2014-es őszi-téli kollekcióját.

La Roche Posay Rosaliac CC krém: a bőrpír kezelésének szakértője

Végre megérkezett az első gyógyszertári CC krém, amely egy lépésben elfedi a bőrpírt és korrigálja az érzékeny arcbőr színkülönbségeit.

Lancôme Visionnaire arcápoló korrektor: legyen tökéletes a bőröd!

Három évvel ezelőtt már megismerkedettünk a Visionnaire jótékony hatásaival. Most megérkezett az arcápoló új, továbbfejlesztett verziója, mely szeptembertől már megvásárolható itthon is!

Budapest TukTuk túrák, Dell Venue 8 táblagépekkel

A Dell technológiai partnerként a legújabb táblagépeket biztosítja a Budapest TukTuk járműveibe, hogy az utasok modern „idegenvezetővel” élvezhessék az új városnéző szolgáltatás minden percét. A történelmi helyszíneken az utasok több nyelven ismertetőket olvashatnak és hallgathatnak a Dell Venue 8 táblagépek segítségével.

tuk_tuk_dell_budapest

 

Az interaktív Dell Venue 8 táblagépek segítségével ismerhetik meg a főváros nevezetességeit az érdeklődők a Budapest TukTuk június óta közlekedő, háromkerekű járművein. A túrák során az utasok a főváros tágas közterein és szűk utcáin haladnak végig, és a tabletekre telepített Pocket Guide alkalmazás segítségével több nyelven kaphatnak információt az érintett helyszínekről. A Dell táblagépének segítségével a vendégek teljes élményhez juthatnak, és még azt is eldönthetik, hogy milyen mennyiségű információt hallgatnak meg az adott nevezettségről. A Budapest TukTuk a Tematikus túrák során megmutatja az utasoknak a legszebb helyeket, de a Lendület túrákon akár a vendégek meg is szabhatják az útvonalat, sőt szórakozóhely ajánlatokat is kérhetnek az érdeklődők.

„Nagyon örülünk, hogy együttműködhetünk a Budapest TukTukkal, és megmutathatjuk, hogy a modern technológia hogyan állhat az idegenforgalom szolgálatába. Az együttműködésnek köszönhetően teljesebbé tesszük az utazás élményét, valamint fiatalok és turisták ezreinek mutatjuk meg termékeink egyedülálló tulajdonságait” – mondta Móritz Krisztina, a Dell Magyarország Channel Account Managere.

„Utasaink különleges pillanatokra vágynak, és mi szeretnénk egy valóban maradandó emléket teremteni számukra. A Dell innovatív megoldásai még izgalmasabbá teszik programjainkat, segítségükkel korszerű, személyre szabott szolgáltatást nyújthatunk” – tette hozzá Kovács Tamás, a Budapest TukTuk ügyvezető igazgatója.

dell_venue_8_pro

A Dell Venue 8 táblagépek vonzó, vékony és könnyű kialakítással rendelkeznek, ezért akár utazás közben is egyszerűen használhatók. A legújabb kétmagos Intel® Atom™ processzor villámgyors internetböngészést kínál, így a táblagépek nagyszerű szórakozási lehetőséget és hatékony munkavégzést biztosítanak a felhasználók számára. Továbbá az Intel® Inside révén bárhol hallgathatnak zenét, nézhetnek videókat és filmeket, valamint játszhatnak is a felhasználók. Ha pedig gond adódik utazás közben, a helyes irányt is könnyen megtalálhatjuk vele. A Dell Venue 8 tökéletes megoldást jelent azoknak az aktív felhasználóknak, akik szórakozásra tervezett táblagépet keresnek, hiszen Full HD felbontású érintőképernyővel és díjnyertes audiofunkciókkal rendelkezik.

Női kézilabda BL: biztosra vehető FTC-győzelem a holland Dalfsen ellen

A Ferencváros a holland Dalfsen ellen aratott nyolcgólos győzelemmel kezdte meg szereplését a női kézilabda Bajnokok Ligájában, a 16-os főtáblára jutásért kiírt selejtező szombati első napján, Lipcsében.

Eredmény, női BL, selejtező (a 16-os főtáblára jutásért): 1. csoport, elődöntő (Lipcse): FTC-Rail Cargo Hungaria – Dalfsen (holland) 33-25 (20-14)

Elek Gábor csapata már az első akcióból vezetést szerzett, majd fokozatosan elhúzott, s a szünetre hatgólos előnyre tett szert. A második félidőben is csupán az lehetett a kérdés, hogy végül mekkora különbség lesz a két csapat között. Bár időnként közelebb zárkózott a holland együttes, volt, hogy négygólosra csökkentette hátrányát, ténylegesen nem tudta megnehezíteni a zöld-fehérek dolgát.

A másik ágon a szintén a legjobb 16 közé készülő hazaiak mérkőznek a fehérorosz BNTU Minszkkel, s vasárnap a szombati két győztes csatázik a BL-főtábláért.

 

Megérkezett a középkategóriás LG G3 S

Magyarországon is kapható a népszerű LG G3 okostelefon középkategóriás változata, a G3 S. A készülék a G3 által már jól ismert fémes kialakítást és lézeres autófókuszt egy 5,0 hüvelykes, vékony keretes kijelzőjű kompakt készülékben teszi elérhetővé. Az LG G3 S így a középkategóriás okostelefonok mezőnyében nyújt prémium élményt.

„A G3 S készülékünk a belépőszintű és a középkategóriás okostelefonok egyre növekvő piaci szegmensét célozza meg a G3 csúcskategóriás jellemzőinek segítségével. Az eredmény pedig egy kompakt okostelefon a legújabb népszerű funkciókkal és az ehhez szükséges teljesítménnyel” — mondta Piro Péter, az LG Electronics Magyar Kft. magyarországi értékesítési vezetője.

Az LG G3 S 5,0 hüvelykes HD IPS kijelzővel rendelkezik, amelynek a készülékházhoz viszonyított aránya 74,1%-os ― ezek a méretek a középkategóriás okostelefonok piacán kiemelkedőnek számítanak. Az LG G3 S a csúcskategóriás társából magával hozta a lézeres autófókuszt és a „Floating Arc” kialakítást. Az ergonómikus forma és vékony oldalprofil kényelmes fogást biztosít a mindennapi használat során. A letisztult formatervezés, valamint a kijelző rendkívül vékony kerete is hozzájárul a készülék páratlan eleganciájához. Az igazán hosszú üzemidőről pedig egy 2540 mAh-s, nagy teljesítményű akkumulátor gondoskodik. A készülék négymagos processzort kapott, 8GB memóriával rendelkezik és az Android KitKat operációs rendszer 4.4.2 verziója fut rajta.

A kényelmes, gyors és minőségi fényképezéshez több, az LG G3-nál már megismert funkciót is kapunk az LG G3 S-től: életünk pontos pillanatait egy 8 megapixeles kamerával tudjuk rögzíteni, ami lézeres autofókusszal rendelkezik. Ennek a lényege, hogy a kamera lézersugárral méri meg a tárgyak és a kamera közötti távolságot, így gyorsan tud fókuszálni és éles képeket készíteni. Az eddigiektől eltérően az érintéssel fényképezés (Touch & Shoot) funkció egy lépésben fókuszál és készíti el a fotót, elég megérinteni a fókuszpontot a kijelzőn és már kész is a kívánt kép. A kézmozdulattal történő fényképezés révén pedig ökölbe szorított kézzel lehet elindítani egy 3 másodperces visszaszámlálást a felvétel elkészítéséhez.

A telefonon való gépelést az intelligens billentyűzet (Smart Keyboard) segíti úgy, hogy megjegyzi a használója gépelési stílusát és 75%-kal csökkenti az elgépelési hibalehetőséget. A QuickMemo+ funkcióval pedig könnyedén lehet jegyzetelni és rajzolni is.

Az LG G3 S már kapható a Telenor kínálatában, All-In L csomagban 0 forinttól.

Fő paraméterek:

  • Chipkészlet: 1,2 GHz-es négymagos Qualcomm® Snapdragon™ 400 processzor
  • Kijelző: 5,0 hüvelykes HD IPS (1280 x 720, 294 ppi)
  • Memória: 8 GB / 1 GB RAM / MicroSD-foglalat
  • Kamera: 8 MP lézeres automatikus élességállítással (hátlapi) / 1,3 MP (előlapi)
  • Akkumulátor: 2540 mAh (cserélhető)
  • Operációs rendszer: Android 4.4.2 KitKat
  • Méret: 137,7 x 69,6 x 10,3 mm
  • Tömeg: 134 g
  • Hálózat: 4G LTE / HSPA+ 21 Mbps (3G)
  • Csatlakoztatási lehetőségek: Wi-Fi b/g/n, Bluetooth 4.0, A-GPS/Glonass, NFC, USB 2.0
  • Színek: fémes fekete, selyemfehér, csillogó arany
  • Egyéb: érintéssel fényképezés, intelligens billentyűzet, QuickMemo+, kézmozdulattal történő fényképezés