Főoldal Életmód Vásárlás Bevételi rekordott döntött az eMAG

Bevételi rekordott döntött az eMAG

A 2014-es eredményekhez képest, délután 4 óráig dupla akkora értékben futott be megrendelés az eMAG webáruházhoz. A látogatások száma meghaladta az 1,3 milliót, amely túlszárnyalja a 2014-es teljes Black Friday akció eredményét. A vásárlások 40 százaléka már mobilon és a mobil alkalmazáson történt.

emag-black-friday

„A múlt évhez hasonlóan már az első órában rengeteg új vásárlótól érkezett megrendelés. Számítottunk a nagy érdeklődésre, ezért jóval nagyobb árukészlettel és több termékkategóriával készültünk, mint tavaly, hogy minden igényt kielégíthessünk” – nyilatkozta Hunyady László az eMAG marketingvezetője. Azt is elmondta, hogy a vártnál magasabb volt a látogatók száma, amely már délutánra meghaladta a tavalyi egész napos eredményeket.

Black Friday rekordok:

 

  • Több mint 2,7 milliárd forint értékesítés
  • 135 000 eladott termék
  • Másodpercenként átlagosan 50 eladott termék az első 4 percben
  • Több mint 150 000 látogató tartózkodott egyidőben az oldalon

 

A legnépszerűbb termékkategóriák 16:00-ig:

 

  • Okostelefonok és tabletek: 5 600 megrendelés
  • Televíziók: 5 000 megrendelés
  • Parfümök: 3 400 megrendelés
  • Konyhai eszközök: 3000 megrendelés

 

Legkelendőbb piactéri tételek:

  • Könyvek: 10 000 megrendelés
  • Játékok: 2 700 megrendelés
  • DIY termékek: 2 000 megrendelés
  • Fitnesz termékek: 500 megrendelés
Előző cikk[TESZT] 42039 LEGO Technic 24 órás versenyautó – amikor a részletesség lenyűgöz
Következő cikkKülönleges nyereményjátékot indított a Budapest Airport