Főoldal Életmód Vásárlás Harmadik üzletét nyitotta meg Budapesten a Nespresso

Harmadik üzletét nyitotta meg Budapesten a Nespresso

A Nespresso a vásárlói igényeket szem előtt tartva harmadik üzletét nyitotta meg Budapesten. A november 9-én, az Arena Plaza földszintjén nyíló Pop-up Boutique célja, hogy minél több helyen elérhetővé tegyék a kapszulákat. A pop-up koncepciót Magyarországon eddig leginkább hazai, feltörekvő divatmárkák, ékszertervezők és a szépségipar designerei használták előszeretettel, ahol friss ötleteiket mutatják be kiállítások, izgalmas megnyitók kíséretében.

A Nespresso számára a pop-up formátum a legrugalmasabb, leggyorsabb megoldást jelenti, amellyel a cég növelni tudja a kávékapszulák elérhetőségét. Ez az üzlettípus számos észak- és dél-nyugat-európai országban évek óta sikeresen működik. A mediterrán országokban, ahol az emberek előnyben részesítik a személyes vásárlás élményét, előszeretettel alkalmazzák a pop-up boutique-okat, mert így – egy hagyományos boutique kialakításához képest – rövid időn belül tudnak új értékesítési pontokat telepíteni. Egy Nespresso Boutique létrehozása, pontos helyének kiválasztása, a belső tér megtervezése, kialakítása egyébként jóval hosszabb időt vesz igénybe.

nespresso_arena_plaza_1

Az első magyarországi Nespresso Boutique 2006. márciusában nyílt meg Budapesten, az Andrássy úton, amely egyben a régió egyik első Nespresso üzlete is volt. A Nespresso neve a magyar vásárlók számára sokáig egyet jelentett az Andrássy úti Boutique-kal, majd 2014. április 1-én megnyitották Újbuda központjában, az Allee Bevásárlóközpont földszintjén lévő, második egységet is. A most megnyíló pop-up üzletben a vásárlóknak lehetősége lesz megkóstolni a Nespresso Grand Cru őrleményeket, valamint az Andrássy úti és az Allee bevásárlóközpontban látható kapszulafal kicsinyített mása is megtalálható lesz, a vásárlókat pedig két kasszánál szolgálják ki.

A kapszulák nem csupán személyesen szerezhetők be – hiszen telefonon, illetve online is megrendelhetők, akár otthonra, akár országszerte közel 3300 átvételi pontra – sokan mégis jobban szeretik az exkluzív környezetben a személyes vásárlás varázsát.

A kiváló minőségű kávé, az egyedülálló, fejlett technológia, a stílusos környezet és a Nespresso Club szolgáltatásai mind hozzájárultak ahhoz, hogy a márka hamar népszerű lett a magyar fogyasztók körében. A légmentesen lezárt alumínium kapszulák magukba zárják a kávé több, mint 900 illékony aromáját, így garantálva minden egyes csésze kávé tökéletes frissességét. A Nespresso kiváló minőségű Grand Cru kávéőrleményei, az egyszerűen használható, nagy nyomással működő kapszulás kávégépek és a Nespresso Club exkluzív szolgáltatásai biztosítják az otthoni kávézás tökéletes élményét.

nespresso_arena_plaza_2

„A Nespresso-nál mindig a vásárlói igényeket tartjuk szem előtt, és arra törekszünk, hogy Club tagjaink számára időről-időre biztosítsuk a kávézás felülmúlhatatlan élményét. Bízunk benne, hogy az új Pop-up Boutique sok további fogyasztónk számára teszi kényelmesebbé a vásárlást, illetve még több kávérajongóval ismertethetjük meg a Nespresso-élményt ” – mondta Gyovai Gyöngyi, a Nespresso magyarországi vezetője.

Az új Nespresso Pop-up Boutique az Arena Plaza földszintjén, hétfőtől-csütörtökig 10-21 óra között, péntek-szombat 10-22 óra között várja a vásárlókat.

Előző cikkEsküvő-lázban égnek a hazai hírességek
Következő cikkVadonatúj stúdióalbummal jelentkezik a Kelemen Kabátban