Főoldal Blog oldal 550

Budapest új villámtöltője a Graphisoft Parkban

Az idén 15 éves Graphisoft Park egy újabb innovatív fejlesztését mutatta be a bérlőinek és Budapestnek.

nissan_toltoallomas_graphisoft

Elmondásuk szerint a világban és az EU-n belül is egyre hangsúlyosabbá válnak az elektromos hajtású járművek. Az USA és több nyugat-európai ország is komoly erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy népszerűsítsék az elektromos árammal hajtott autókat, és elősegítsék azok elterjedését. Az Európai Unió hazánk számára több olyan elvárást fogalmazott meg, melyek ennek elterjedését szorgalmazzák. Hazánkban ezt a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) által meghirdetett Jedlik Ányos Terv (JÁT) fogja össze, melynek célja az elektromos közúti közlekedés elterjedése, az elektromos járműipar illetve a hozzá kapcsolódó szolgáltatások, fejlesztések elősegítése és koordinálása.

Az NGM-el szorosan együttműködő Jedlik Ányos Klaszter (JÁK) szakmai támogatásával a különböző iparágakhoz tartozó gazdasági és technológia cégek itt egymásra találtak és ehhez a szellemiséghez próbáltak meg a maguk módján hozzájárulni.

A Graphisoft Park a Budapest Taxival és a NISSAN-nal közösen létrehozta Budapest első „eTaxi Droszt”-ját, ahol lehetőség nyílik az elektromos autók és taxik villámtöltésére is. Így a Parkban dolgozók már közvetlenül is élvezhetik az e-mobilitás előnyeit. Lehetőség nyílik minden parkban dolgozó és látogató számára, hogy ezentúl környezetbarát eTaxival közlekedjenek a városban és így hozzájáruljon az élhetőbb fővárosunkhoz.

Az eseményen ünnepélyesen átadásra került Budapest első zöld eTAXI Drosztja az elektromos villámtöltővel, valamint a Budapest Taxi bemutatta elektromos flottájának egy újabb tisztán elektromos autóját, amely a korábbi kettő után egy harmadik Nissan LEAF.

A fiatalok 96 százaléka az internetre bízza a diagnózist az orvos helyett

A 20 éves fiatalok 96 százaléka az interneten diagnosztizálja magát, majd már kialakult véleménnyel keresi fel az orvost – derül ki a legjobborvos.hu felméréséből. A kutatás azt is megállapította, hogy szívesebben jelentkezünk online egy vizsgálatra, mint telefonon.

internet

A legjobborvos.hu holnap felmérésében 300 aktív internetfelhasználó vett részt. A 13-77 éves megkérdezettek 25 százaléka férfi, 75 százaléka nő, átlagéletkoruk pedig 38 év volt. A kérdőív az internet az orvos-beteg viszonyra gyakorolt hatásait vizsgálta: többek közt azt, milyen szerepe van a világhálónak az orvosválasztásban, a kezelésekre való jelentkezésben, illetve a tünetekről való tájékozódásban.

Terjed az „e-páciens” jelenség

A felmérés eredményei alapján a válaszadók többsége, 73-96 százaléka keres rá az interneten a tüneteire, mielőtt felkeresné az orvost, és már kialakult véleményét közli a szakemberrel. Az arány a 20 évesek esetén a legmagasabb: ők 96 százalékban tájékozódnak online lehetséges betegségeikről. Legtöbbjük el is hiszi, amit itt olvas: mindössze 13,14 százalék kételkedik az interneten megjelenő egészségügyi információk hitelességében.

Az orvosválasztásnál nem, de a bejelentkezésnél a net vezet A 20-40 éves páciensek leginkább barátaik ajánlása alapján választanak orvost (85-90 százalék). A 20 évesek második leggyakrabban az internetet hívják segítségül, a 30-50 évesek pedig a háziorvosnál érdeklődnek. Orvosválasztásnál a legfontosabb a szakember tapasztalata: erre 5-ből 4,7 pontot adtak a kérdőívet kitöltők. Ezután a korábbi páciensek véleménye (4,3 pont), illetve a kezelések ára (4,2 pont) következik. A vizsgálatra legszívesebben online jelentkeznek: 68 százalék választaná ezt az utat, főként a 20 éves korosztály (83 százalék). Az is kiderült a kutatásból, hogy az alanyok a magánorvosokban jobban bíznak, mint az állami ellátásban, főként a plasztikai sebészet, a fogászat és a nőgyógyászat szakterületén.

Együttműködik a Samsung és a Novell

A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhetővé vált a Novell ZENworks Mobile Management 3.0. A megoldás lehetővé teszi az informatikai szakemberek számára, hogy egyszerűen felügyeljék a vállalati infrastruktúrán belül használt, céges és privát tulajdonú készülékeket, mobileszközöket és számítógépeket. A legfrissebb kiadás támogatja a Samsung vállalati mobilos megoldásait és biztonsági platformját, illetve az Apple vállalati felhasználóknak szánt programjait is.

„Fontos mérföldkő a Novell ZENworks Mobile Management fejlesztésében a Samsung Knox-támogatás elindítása, hiszen így a legnagyobb mobilgyártó eszközeihez nyújthatunk integrált, vállalati szintű szolgáltatásokat. Ezáltal számos hasznos Knox-funkció érhető el a Novell mobileszköz-felügyeleti megoldásán keresztül. Például elkülönítve használhatók a privát és vállalati alkalmazások a biztonságos konténerek segítségével, és megtiltható az alkalmazott saját programjai számára, hogy céges tartalmakat érjenek el. Ez nagyobb biztonságot garantál a szervezet érzékeny adatai számára” – mondta Hargitai Zsolt, a NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet üzletfejlesztési vezetője.

A Novell ZENworks Mobile Management egy olyan megoldás, amely központosított felügyeleti eszközöket kínál az Android, BlackBerry OS, iOS, Symbian, Windows Mobile és Windows Phone rendszerű okostelefonok és tabletek kezeléséhez. A készülékek mostantól még biztonságosabban használhatók a szervezeteken belül annak köszönhetően, hogy a megoldás támogatja a Samsung SAFE és Knox rendszereket is. A SAFE (Samsung for Enterprise) az üzleti felhasználáshoz szükséges biztonságot és funkciókat nyújtó vállalati megoldásokat tartalmazza. A Knox pedig a szigorúan szabályozott iparágak részére készített biztonsági platform, amely a Novell mobilitási portfóliójának több elemével is integrálható.

Az együttműködés következtében elérhetővé váltak a Novell rendszerében a Samsung Knox Workspace legfontosabb funkciói, így az Android rendszerű készülékeken biztonságos konténerekben (security containers) lehet telepíteni és futtatni az érzékeny alkalmazásokat. A privát, valamint vállalati tartalmak teljesen szeparáltak egymástól, és a saját programok nem férnek hozzá a vállalati e-mail felülethez, ezáltal a céges erőforrások és bizalmas adatok nagyobb biztonságban vannak.

A Workspace mellett a Knox egyéb funkciói is elérhetők a ZENworks Mobile Management rendszerében, beleértve az alkalmazások, a böngészők és az eszköz egyes funkcióinak ellenőrzését vagy korlátozását, a továbbfejlesztett jelszókezelést, illetve az automatikus e-mail kiosztást a Samsung e-mail alkalmazásában. Ez lehetővé teszi, hogy az IT-szakemberek limitálják többek között a képernyőfotók és az alkalmazásbolt használatát, illetve letiltsák a hozzáférést a feladatkezelőhöz, a status barhoz és egyéb eszközfelügyeleti funkciókhoz. A két vállalat a jövőben folytatja az együttműködést, hogy további funkciókkal bővülhessen a mobileszköz-felügyeleti megoldásban igénybe vehető szolgáltatások köre.

A fentiek mellett az iOS eszközök kezelésén is fejlesztettek a Novell ZENworks Mobile Management 3.0 kiadásában. A megoldás mostantól támogatja az Apple vállalati felhasználóknak szánt programjait, így ezen készülékek felügyelete is egyszerűbbé válik a szervezeten belül. A Device Enrollment Program az eszközök egyszerű, tömeges konfigurálásában segíti a szervezeteket, a Volume Purchase Program pedig azt teszi lehetővé a vállalatok számára, hogy alkalmazásokat vásároljanak felhasználóik számára, és azokat automatikusan telepítsék a készülékeikre.

A Novell ZENworks Mobile Management 3.0 már elérhető. További információ: https://www.novell.com/products/zenworks/mobile-management/

Íme, a Nikon PROSTAFF 7 fegyvertávcső

A Nikon bemutatta új, 30 mm-es vázcsővel készült fegyvertávcsövét, a PROSTAFF 7–et, amely kiváló tulajdonságokkal rendelkezik.

nikon_prostaff_7

A 4× zoomtartomány tökéletes nagy távolságokra, egyben kiemelkedik a hasonló árkategóriájú fegyvertávcsövek közül, amelyek mindössze 3× zoomtartományt kínálnak. Nagy távolságok esetén szintén rendkívül hasznos az új fegyvertávcső pontos vízszintes és függőleges beállítási lehetőségeinek széles tartománya. Azonnal nullázható rugós beállító gondoskodik az egyszerű beállításokról, az oldalsó* parallaxis-beállítás pedig lehetővé teszi lövőhelyzetben a könnyű és gyors élességállítást. A teljes mértékben többrétegű bevonattal ellátott lencsék mindig, akár gyenge fényviszonyok között is optimális láthatóságot nyújtanak, egyben garantálják a tiszta és nagy fényerejű képet.

*Oldalsó élességállítást kínáló modellek: 3-12×42SF, 4-16×42SF és 4-16×50SF

Fő jellemzők:

  • 1/4 szögperces lépésekben állítható vízszintes és függőleges beállítási lehetőségek
  • Nagy betekintési távolság a különböző helyzetekben egyaránt kényelmes használat szolgálatában
  • Az oldalsó parallaxis-beállítás lehetővé teszi lövőhelyzetben a gyors élességállítást
  • Rendkívül könnyen beállítható, gyors élességállítású szemlencse
  • Vízálló, páramentes és ütésálló a kivételes teljesítményért különböző körülmények között
  • A 4-16x42SF és 4-16x50SF modellekhez árnyékoló is tartozik.

Üzemanyag-fogyasztási veresenyt nyert a Ford Fiesta ST

A Ford Fiesta ST nyerte meg azt a versenyt, ahol azt mérték, hogy valós körülmények között melyik autó tud legtöbbet lefaragni hivatalos üzemanyag-fogyasztási adatábó: a gyári 5,9 l/100 km adathoz képest a Ford Fiesta ST fogyasztása mindössze 3,6 l/100 km volt a 494 kilométeres, közúton megtett távon, vagyis az autó 39 százalékkal kevesebb üzemanyaggal is beérte. Két autóversenyző, Harrison Scott és Louise Richardson vezette a Fiestát, amely 25 vetélytársát maga mögé utasítva szerezte meg a “Best Improvement” díjat az Angliában megrendezett ALD Automotive/Fleet World MPG Marathon versenyen.

2013_ford_fiesta_st_001

39 százalékos eredményével egy Ford Fiesta ST nyerte meg azt a versenyt, ahol azt mérték, hogy valós körülmények között, közúti forgalomban haladva melyik autó tud legtöbbet lefaragni hivatalos üzemanyag-fogyasztási adatából. Az 1,6 literes EcoBoost benzinmotorral hajtott Fiesta ST 3,6 l/100 km-es fogyasztással, 56 km/órás átlagsebességgel tette meg a távot, vagyis az autó a gyárilag megadott 5,9 l/100 km-es értéknél 39 százalékkal kevesebb üzemanyaggal is beérte.

“Ez a hihetetlen eredmény jól példázza, hogy bár sokan élvezetes teljesítményéért választják a Ford Fiesta ST-t, ez az autó kedvező üzemanyag-fogyasztásával is meg tudja lepni tulajdonosait.” – fogalmaz Juergen Gagstatter, a Ford Fiesta ST program főmérnöke. “Ugyanakkor az is bebizonyosodott, hogy a megfelelő vezetési stílus jelentős üzemanyag-megtakarítással járhat – még az egyébként takarékosnak számító EcoBoost technológia esetében is.”

A Ford Fiesta ST minden idők leggyorsabb sorozatgyártású Fiestája: az autó 6,9 másodperc alatt gyorsul százas tempóra, végsebessége pedig 220 km/óra. Az 1,6 literes EcoBoost motor hatékonyságát turbótöltés, nagy nyomású közvetlen üzemanyag-befecskendezés és kettős, függetlenül változó szelepvezérlés fokozza. Két autóversenyző, a 18 éves Harrison Scott és a 21 esztendős Louise Richardson vezette a Fiestát, amely 25 vetélytársát (köztük három elektromos hajtású autót és három haszongépjárművet) maga mögé utasítva szerezte meg a “Best Improvement” díjat az Angliában évente megrendezett ALD Automotive/Fleet World MPG Marathon versenyen. A második helyezett egy Ford Focus ST lett, amivel két rally-veterán, a 71 éves Andrew Marriott és a 63 éves Andy Dawson autózott 5 l/100 km-es fogyasztással, ami 31 százalékos javulást jelent a Focus ST 7,1 l/100 km-es gyári fogyasztási adatához képest.

“A Ford Fiesta ST nagyon gyors autó, de ha óvatosan kezeljük a gázt, és odafigyelünk a fogyasztást befolyásoló dolgokra, meglepően kevés üzemanyaggal is elmegy.” – fejti ki Scott, miután Richardsonnal együtt teljesítette a 494 kilométeres távot, s a páros a verseny 14 éves történetének legfiatalabb győzteseként lépett fel a dobogó legfelső fokára.

Scott egyébként a Dunlop MSA Formula Ford Bajnokságban versenyez egy olyan autóval, amit ugyanez az 1,6 literes EcoBoost motor hajt. A versenyző elmesélte: “Az autókon nyomkövető berendezés volt, így a bírák ellenőrizhették, hogy minden közlekedési szabályt betartunk, és hogy nemcsak üresjáratban gurulunk, amikor erre lehetőség adódik. Egyébként csupa olyan üzemanyag-takarékos vezetési technikát alkalmaztunk, amit bárki kipróbálhat a mindennapi autózásban is; például kerültük az erős fékezést és a hirtelen gyorsítást.”

A Ford korábban – 2012-ben és 2013-ban – is megnyerte már az általános üzemanyag-fogyasztási versenyt a Ford Fiesta ECOnetic modellel.

* Az üzemanyag-fogyasztási és CO₂-kibocsátási adatokat az Európai Unió 715/2007/EC számú szabványa által előírt technikai kívánalmak és műszaki adatok alapján, illetve az EC/692/2008 rendelet alapján regisztrálták. Az üzemanyag-fogyasztási és CO₂-kibocsátási adatok egy járműtípusra, nem pedig egy adott járműre vonatkoznak. Az alkalmazott tesztelési eljárás lehetővé teszi a különféle járműtípusok és különféle gyártmányok összehasonlítását. A közúti üzemanyag-fogyasztás eltérhet az itt közölt adatoktól, mivel egy autó üzemanyag-fogyasztását befolyásolhatja a vezetési stílus, vagy egyéb, nem műszaki jellegű tényezők is. A CO₂ az az üvegházhatású gáz, ami a legnagyobb mértékben felelős a globális felmelegedésért. Az MPG mértékegységben megadott fogyasztási adatok birodalmi (angol) gallonban értendők, és megfelelnek az európai vezetési ciklus mérési előírásainak. A világ más pontjain alkalmazott, eltérő vezetési ciklusokon és előírásokon alapuló mérései eredmények ezektől eltérhetnek.

 

James Blunt hétfőn az Arénában – még kaphatók jegyek, korlátozott számban

Jellemző James Blunt sztársághoz való hozzáállására, hogy az egész európai turnét busszal csinálja végig, nem használ magánrepülőgépet, nem hurcol magával saját szakácsot és a kísérőzenészeivel közös öltözőt használ, itt is a legextrább kérés a kanapén, tükrön és székeken kívül a vezeték nélküli internet volt.

james_blunt_napimagazin

A fellépésein is jobban szereti a hangsúlyt a zenei részre fektetni, bár a látványt sem hanyagolja el, idei turnéjában például a színpad hátterét egy óriási videófal adja, amely hol sima kivetítőként funkcionál, hol látványelem, hol pedig a hangulatvilágításban tölt be fontos szerepet. Ezen felül csak füstgép segíti a látványt, más vizuális technikai felszerelést nem használnak a koncert alatt.

James Blunt Budapestre csak a koncert napján érkezik meg, hiszen előző este még Grazban lép fel, de az éjszakát itt tölti és csak kedd délután utazik tovább Pozsonyba.
A produkció megelőzi, már reggel 8-tól építeni fogják a színpadot az Arénában amiben 30 magyar technikai ember is segédkezik.

Az estét a korábban jelzett Josh Record helyett az év hazai felfedezettje, a csupán 17 éves Bogi nyitja majd meg az Arénában 20 órakor, James Blunt pár perccel 21 óra előtt lép majd színpadra.

Az október 27-i, budapesti James Blunt koncertre jegyek már csak rendkívül korlátozott számban kaphatók a www.livenation.hu oldalon keresztül, a Ticketpro jegyirodában illetve az Aréna pénztárában.

A FilmBox Live Magyarországon is elérhető PlayStation 4 platformon

Már a közép-európai országokban, így Magyarországon is elérhető az SPI International által fejlesztett FilmBox Live szolgáltatás PS4™ konzolokon. A FilmBox Live egy multiscreen, VoD (Video on Demand) szolgáltatás, melynek révén a felhasználók filmek, televíziós sorozatok és tematikus videók széles tárházából válogathatnak.

filmbox_live_playstation4_magyarorszag

A FilmBox Live PS3 konzolon már eddig is elérhető volt, most viszont megérkezett PS4-re is.  Berk Uzyel, a Filmbox International vezérigazgatója a következőket nyilatkozta: „Nagyon örülünk annak, hogy a FilmBox Live már PS4 konzolokon is elérhető, hiszen így egyre szélesebb közönséghez tudunk eljutni azáltal, hogy a közép-európai országokban és Törökországban is használható a szolgáltatásunk. Az új felhasználók filmek, TV sorozatok, videók és TV tartalmak széles választékával lehetnek gazdagabbak.”

A FilmBox Live szolgáltatásban megtalálható filmek országonként eltérhetnek.

Így néz ki a Nike 2015-ös női tavaszi kollekciója

A tegnapi napon a Nike New Yorkban felfedte a legújabb női tavaszi kollekcióját és különleges digitális fejlesztéseit. Különlegessége az eseménynek, hogy 27 élvonalbéli sportoló segítségével kerültek bemutatásra a darabok, köztük az olimpiai aranyérmes Allyson Felix, Sanya Richards-Ross és Adelina Sotnikova, a kétszeres Grand Slam-bajnok Li Na és a profi kosárlabdasztárt, Skylar Diggins is.

NikeWomenShowcase

„A sport és fitnesz világszerte változásokat idéz elő a nők életmódjában – nyilatkozta Mark Parker, a NIKE elnök-vezérigazgatója. – Napi szinten tartjuk a kapcsolatot a 65 millió nőt magában foglaló digitális közösségünkkel, amelyből minden nap komoly inspirációt is merítünk. Ennek, valamint a nagyszerű termékinnovációnak köszönhetően a 2017-es pénzügyi évre várhatóan 2 milliárd dollárral nő bevételünk, amely így eléri a 7 milliárd dollárt.”

nike_women_2015_spring_3

A Nike+ Training Club alkalmazást eddig 16 milliószor töltötték le, a Nike+ Running alkalmazást pedig 9 millió nő használja. A Nike+ digitális közösség egy olyan globális hálózat, amely az inspiráció kimeríthetetlen forrását jelenti, és a tudás és közösség erejét felhasználva biztosít motivációt. A Nike azáltal, hogy a minden sportoló – legyen szó hobbi futóról vagy versenyzőről- számára lehetővé teszi, hogy jobban megismerjék magukat, egyúttal segít is elérni a céljaikat.

nike_women_2015_spring_12

A különböző tervezőkkel való együttműködés jegyében született 2015. tavaszi kollekciókra az újszerű vizuális elemek jellemzőek, amelyek a modern nő új sportos életmódjának minden területére kihatnak. Új termékekkel találkozhatunk a futás, a női tréning és lifestyle kategóriáiban is, így például a megújult Flyknit cipővel vagy az innovatív új sportmelltartókkal.

nike_women_2015_spring_2

A Nike bemutatta továbbá a brazil tervezővel, Pedro Lourencóval közösen megalkotott kollekcióját ist, amely a magas minőséget ötvözi a tervező különleges stílusával.

BlizzCon 2014: fellép a Metallica

A Metallica élőben látható-hallható lesz a BlizzCon 2014-en. November 8-án, a Blizzard Entertainment 2 napos Warcraft, Starcraft és Diablo középpontú eseményének zárónapján a zenekar megmutatja magát az egybegyűlteknek, továbbá BlizzCon Virtual Ticket segítségével broadcast stream formájában is nyomon követhetőek lesznek az események.

metallica_blizzcon_2014

„Félő, hogy a Metallica szétrobbantja a BlizzCon hangosítását ebben az évben” – fogalmaz viccesen Mike Morhaime, a Blizzard társalapító-elnöke. „Két teljes nap epikus játékélmény és intenzív eSport akciók után egy földrengető koncert a tökéletes levezetés mindenkinek a helyszínen, vagy akár otthon, a képernyők előtt ülve” – tette hozzá.

metallica_shanghai_2013

Az idei, 2014-es BlizzCon november 7-e és 8-a közt kerül megrendezésre. Az eseményekről folyamatosan hírt adunk.

Negyvenedik születésnapját ünnepli idén a Casio

Napjainkban már nem igazán tudunk olyan családot mondani, ahol ne fordult volna meg legalább egy Casio karóra. Nem is csoda: az idén negyvenedik életévét taposó márka az évek alatt bebizonyította, hogy képesek valami igazán maradandót alkotni úgy, hogy közben megfeleljenek a legújab trendeknek. A Casio hazai képviselete a mai napon az etyeki Korda Filmstúdióban elevenítette fel a márka utóbbi negyven évét. Ehhez nyújtottak segítséget a Casio hazai nagykövetei is, többek között Kemény Dénes, Klein Dávid, Marenec Fruzsina, Winkler Róbert vagy épp a Hősök tagjai is a márkával kapcsolatos személyes élményeiket osztották meg mindenkivel.

casio_40_ev_5  casio_40_ev_19

De vajon honnan is indult a Casio sikertörténete? Még ma is hibátlanul működnek azok a Casio karórák, amelyeket 1974-ben dobott piacra a gyártó, ráadásul az akkor kapható modellek a mai napig változatlan formában érhetőek el. Az időtállóság mindig is elvárás volt a Casionál, küldetés szintre viszont csak később emelkedett. 1981-ben a CASIO fiatal tervezője, Kikuo Ibe leejtette az édesapjától kapott drága karóráját, ami a padlón szilánkokra tört, ez pedig nem hagyta nyugodni az elkeseredett tervezőt. Elhatározta, hogy létrehozza a világ legkeményebb óráját. Egy tervezőkből és mérnökökből álló csapat a következő két évben megszállottan dolgozott, míg 200 törött prototípus után megszületett a G-SHOCK.

casio_40_ev_4

A karórát használtak már jégkorong helyett, kidobták egy helikopterből, átmentek rajta teherautóval, sőt postaládában is felrobbantották, de minden esetben sértetlen maradt! A brand strapabírósága rendkívül népszerűvé vált a Klein Dávidhoz hasonló extrém sportolók, körében, de a prémium kategóriát képviselő, Winkler Robi számára is nélkülözhetetlen tulajdonság a karóra választásában.

casio_40_ev_21  casio_40_ev_1

A hip-hop és rap világában nagyon fontos, hogy a zene által közvetített stílus és életérzés a kiegészítőkön is visszaköszönjön. Így amennyire nélkülözhetetlen a baseball sapka Deniz és a Hősök számára, annyira kultikus kiegészítői lett a G-SHOCK is. Az a karóramárka, ami már hollywoodi akciófilmek egész sorában bizonyította keménységét!

A Casio olyan férfiaknak is kínál karórákat, akik az elegáns és stílusos darabokat részesítik előnyben. Az aprólékosan kidolgozott, precíz és stílusos EDIFICE prémium férfi brand modelljei kitűnő választást jelentenek azoknak, akik nem tűrik a fél megoldásokat, csak a legjobbal érik be. Akárcsak a márka nagykövete, a márkaarc csapat kapitánya, Dr. Kemény Dénes. A kemény férfiak mellett ugyanakkor a hölgyekről sem feledkezik meg a Casio.

casio_40_ev_18  casio_40_ev_12  casio_40_ev_14

Idén húsz éves a G-SHOCK lánytestvére a BABY-G, amely örökölte bátyjától a strapabíróságot. Az évek során ugyanakkor olyan elképesztően sokszínűvé és divatossá érett, mint a brand nagykövete, Marenec Fruzsina. A BABY-G modellek a hozzá hasonló, bátor, merész és stílusos fiatal nőknek készülnek, akik a színpompás kínálatnak köszönhetően minden ruhához találnak tökéletes kiegészítőt.

casio_40_ev_20  casio_40_ev_2

A Pokorny Lia által képviselt SHEEN márka a legjobb példája annak, hogy mennyire megváltoztak a tervezési szempontok. Az egytől-egyig Swarowski kristályokkal díszített modellek már inkább ékszerek, mint karórák, miközben időtálló anyagokból készültek és társaikhoz hasonlóan pontosak. A SHEEN a kifinomult női eleganciát, intelligenciát és csillogást testesíti meg, éppen úgy, ahogy Lia.

casio_40_ev_17  casio_40_ev_9  casio_40_ev_10