Főoldal Blog oldal 518

Átadásra került a Mindent megragasztunk! promóció nyereményautója

Ünnepélyes gépkocsi átadási eseményen vehette át a Mindent megragasztunk! promóció fődíját a szerencsés nyertes.

A Henkel Magyarország Adhesive Technologies üzletág lakossági és szakipari ragasztó márkái egy kampányban közösen jelentek meg. A Mindent megragasztunk! akció keretén belül a Cimsec, Pritt, Ceresit, Metylan, Loctite és Pattex márkák termékei sorakoztak fel és szólítottak meg szakembereket és barkácsolókat egyaránt.

szerencses_nyertes_ford_kuga

A kampány támogatásaként kifejlesztett www.mindentmegragasztunk.hu oldalon a márkák különféle ragasztásra kínáltak hasznos termékinformációkkal, ragasztási tippekkel és tanácsokkal megoldást. Emellett „Do it yourself” ötleteket is találtak az érdeklődők. A nyolc hónapon át tartó promóciós időszak alatt a fogyasztók figyelmét eladóhelyi elemekkel, eszközökkel, valamint folyamatos TV, sajtó- és online kommunikációval hívták fel. Azok a fogyasztók, akik az akciós időszak alatt Henkel ragasztás technikai termékeket vásároltak nyereményjátékon is részt vehettek, ahol értékes és vonzó ajándékok találtak gazdára.

A Mindent megragasztunk! fődíj sorsolás szerencsés nyertese az ünnepek előtt, december 23-án vehette át vadonatúj gépkocsiját. A fehér színű, 5 ajtós Ford Kuga SUV (hobbi terepjáró) autót Dr. Fábián Ágnes a Henkel Magyarország ügyvezető igazgatója ünnepélyes keretek között adta át a nyertesnek.

A tavaly év során a lakossági és szakipari márkák amellett, hogy közösen szerepeltek a kampányban, innovációkkal és új termékekkel léptek a hazai piacra.

A szakipari Ceresit márka két újdonsággal is jelentkezett. Az egyik a Ceresit IN 25 Cereglett univerzális beltéri kézi glettanyaga, mely a tapétázás és festés előtti vakolatok minőségi glettelését teszi lehetővé. Használata után a kényes felületű burkolatok, fotótapéták, illetve fényes festékek a súrló fény hatására sem fedik fel a felületi hibákat. Emellett dekorációs falbevonat kialakítását is lehetővé teszi. A márka másik újdonsága a Ceresit FT 101 MS polimer terméke, mely alkalmas minden tömítési, ragasztási és kitöltési feladathoz.

A lakossági márkák közül a sikeres Pattex Total Gél 50g és 100g termékei mellé egy új, kis 8g-os kiszerelésű variáns érkezett. A Loctite Super Attak PowerFlex Gél Mini Trio gazdaságos kiszerelés termék három 1g-os tubust tartalmaz, így a beszáradt tubus már a múlté. Az ősz újdonsága volt a női célközönségnek szánt Loctite Super Attak Style univerzális pillanatragasztó, mely kiegészítők díszítéséhez, ékszerek, lakásdekoráció készítéséhez, javításához, díszkövek, strasszok, fliltterek ragasztásához nyújt megfelelő megoldást. Az iskolaszezonra jelent meg a Pritt rózsaszínű ragasztóstift innovációja, mely keményítő alapanyagú ragasztóanyag 90%-ban megújuló alapanyagokból készül, oldószermentes. Egyedülálló formulájának köszönhetően 40 fokon kimosható a ruhából, így nem kell különleges felszerelés a legkisebbeknek sem a szórakoztató foglalkozásokon.

 

MAC SS15: ezek az idei trendek

Pár nappal ezelőtt a MAC megtartotta hazai sajtótájékoztatóját, ahol az idei év legizgalmasabb sminktrendjei kerültek bemutatásra a márka két elismert sminkmestere, Christina Vacirca (Németország) és Sonic Sarwate (India) tolmácsolásában.

mac_ss15_5 mac_ss15_8

Az eseményt Török Bea, a MAC hazai PR menedzsere nyitotta meg, aki elmondta, hogy a márka mára backstage nagyhatalommá nőtte ki magát, manapság a MAC sminkesei vannak jelent a világ divatbemutatóinak 41%-án, ami évi 2018 divatbemutatót jelent, 485 sminkessel, akik összesen 8300 órát dolgoztak, 1800 darab körömlakkor, 1700 darab pirosítót és 800 darab szemceruzát használtak el. Hihetetlenül magas számok ezek, melyek hűen mutatják, hogy milyen sikeres márkává nőtte ki magát a MAC Cosmetics.

mac_ss15_1

Csak természetesen!

Az idei trendek azoknak fognak kedvezni, akik szeretik a természetes sminkeket és nem szeretnek túlzásokba esni, ugyanis idén a minimalista, természetes külső lesz a nyerő. Élénk színeket ne várjunk, maximum pasztell és korall árnyalatokat. Az bemutatón négy meghatározó trend került bemutatásra, melyek közül van, ami a szemeket hangsúlyozza ki, de olyan is akad, ahol a tökéletes bőr kerül a középpontba. Hatalmas előnye ezeknek a sminkeknek, hogy mindegyik darab (egy-két kívétellel) hordható akár a hétköznapokra is!

RE:VIEW

Ez a trend abszolút a szemekről szól. Két főszereplője van: a szemceruza és a szempillaspirál, melyekkel egyedi külsőt varázsolhatunk magunkat.

mac_ss15_14

Nem a MAC-ről beszélnénk, ha nem lenne benne egy kis csavar, ugyanis a RE:VIEW lényege, hogy merjünk egyedi és különleges módon játszani a szemceruzával, ne csak a megszokott kihúzott szemet használjuk! A szempillaspirálnál pedig a két véglet érvényes: vagy ne használjuk egyáltalán, vagy legyünk merészek, essünk túlzásokba rétegezéssel!

k-spade-2029-ss15-pw_high costume-national-2052-ss15-pw_high

ENLIGHTENED

Az ENGLIGHTENED lényege, hogy fényt adjunk az arcunknak. Felejtsük el a kontúrozást és a bronzosítókat, most a gyönyörűen fénylő bőr lesz a trend.

mac_ss15_13

Teljesen tiszta hatású smink, amit a különböző textúrájú termékek összekeverésével tudunk még különlegesebbé tenni. Sonic Sarwate úgy jellemezte ezt a trendet, mintha próbálnánk egy jó selfie-t készíteni magunkról és a megfelelő szögű fény, valamint a filterek segítségével csodálatos ragyogást adunk az arcunknak. Ezzel a sminkkel effektekre és trükkökre nem lesz szükség, ugyanis anélkül is gyönyörű fényt kap majd a bőrünk. Természetesen nem az egész arcnak kell fényesnek lennie, csupán az arccsontnak, a szemhéjnak vagy épp a ajkaknak.

kenzo-2065-ss15-pw_high aquilano-rimondi-2034-ss15-pw_high d-karan-2091-ss15-pw_high

FREE PARTY

Ahogy a nevéből is kiderült, ez a trend a szabadságról és a játékosságról szól. Az egészet átlengi a 70-es évek fesztiválhangulata, ehhez itt már megjelennek témához illő színek is.

mac_ss15_15

Merjünk játszani a színekkel, az sem baj, ha nem passzolnak össze teljesen. Meghatározó színei a pasztell és a korall árnyalatai, melyek egyáltalán nem teszik harsánnyá a sminket, inkább egyediséget és nyugodtságot kölcsönöz a megjelenésünknek. Érdekessége, hogy a szemhéj általában natúr vagy egyszínű marad, inkább a szem széleire és a szem alá visszük fel a színeket. Ennél a trendnél is abszolút a szemek vannak hangsúlyban, a száj háttérbe kerül.

h-fulton-2002-ss15-pw_high delpozo-2033-ss15-pw_high lulu-co-2101-ss15-pw_high

„NO MAKEUP”

Itt a NO MAKEUP nem azt jelenti, hogy nincs rajtunk smink, csak olyan természetes hatást akarunk elérni, mintha egyáltalán nem viselnénk semmit az arcunkon.

mac_ss15_16

A tökéletes bőr illúziójára törekszik a trend, ahol a természetesség növelése érdekében még egy-egy műszeplő is beleférhet. Lényege, hogy nem szabad látható textúrát hagyni, mindent alaposan bele kell dolgozni a bőrbe. Itt is érdemes fényt adni az arcnak, az arccsontra, a szemzugokba, a szemhéjakra és az ajkakra rakhatunk egy kis ragyogást.

desigual-2060-ss15-pw_high s-rocha-2014-ss15-pw_high preen-2024-ss15-pw_high
Forrás: Szépségnapló.hu

 

 

[TESZT] Dr. Steinberger Manager Activ: hozd magad lendületbe az idei évre

Vége az ünnepeknek, új évet kezdtünk és vele együtt visszatérünk a napi mókuskerékbe. A pihenés után rögtön számtalan tennivaló zúdul a nyakunkba. Legyen akár munkahelyi, vagy épp otthoni teendő, a fáradtság és a stressz bizony megmutatkozik ilyenkor. Ennek eredményeképpen sokkal nehezebben és lassabban dolgozunk, kimerültek vagyunk és türelmetlenek.

Ilyenkor újévkor szokták javasolni a méregtelenítést és a fokozott vitaminbevitelt, hogy szervezetünk megújulva és ellenállóbban vegye az idei év megpróbáltatásait. Pár héttel ezelőtt egy Dr. Steinberger Manager Activ csomagot kaptunk kipróbálásra, melyet a leírás szerint a kifejezetten a stresszes, rohanó életmódot élő egyéneknek ajánlják.

Mit kell tudnunk róla

A hazánkban 1996 óta jelen lévő termékcsalád nyersen préselt gyümölcsök és zöldségek levéből készülnek, melyek egyike sem tartalmaz káros anyagokat, tartósítószereket vagy színezéket. A kiváló minőség az ellenőrzött termesztés mellett, az optimális időben történő betakarításnak, és a kíméletes feldolgozásnak köszönhető. A világszínvonalú gyártási technológia eredményeként, szavatosságát minden termék két évig megőrzi.

drsteinberger_manageractiv_5

A levek egyenként is megvásárolhatóak, de igazán nagy sikert a több üveges a csomagokkal értek el, melyek közül az egyik legismertebb az 5 napos Fitness program, melyet akár léböjtkúraként is használhatunk.

Töltődjünk fel!

Ennek a programcsaládnak az egyik legújabb tagja a Manager Activ csomag, melynek összeállításánál különös figyelmet szenteltek a stresszes, rohanó életmód miatt a szív és érrendszer védelmét, az immunrendszer támogatását szolgáló vitaminoknak, ásványi anyagoknak, fitonutrienseknek (biológiailag aktív növényi anyag).

drsteinberger_manageracti_2

A csomag öt üveget tartalmaz, melyek mindegyike különbözik, más és más jótékony vitaminokkal gazdagítva. Minden reggel 2 dl-t ajánlott fogyasztani étkezés előtt.

drsteinberger_manageracti_4

 Saját tapasztalatok

Mivel az én nem munkám sem mondható kifejezetten stresszmentesnek, ezért kíváncsian vártam, hogy mit nyújthat számomra a Manager Activ csomag. Minden reggel azzal indult a napom, hogy egy pohárral megittam az épp aznapra kiírt ízből. Nagy segítség az eligazodásban a doboz hátulján található információrengeteg, ahol le van írva az üvegek tartalma, hogy mikor ajánlott fogyasztani és milyen jótékony hatással a szervezetünkre.

drsteinberger_manageractiv_1

Az öt nap beosztása a következőképpen néz ki:

1.nap: Bio Zöldbúzafű-koktél 

Sem első hallása, sem színre nem tűnt bizalomgerjesztőnek, de kifejezetten finom íze van. Zöldbúzafű levelet (45%), zöldteát, almalevet, agave sűrítményt és spirulina mikroalgát tartalmaz. A leírás szerint a búzafű friss levében vitaminok, enzimek, fehérjék és klorofil, valamint több, mint 90-féle ásványi anyag és nyomelem található.

drsteinberger_zoldbuzafukoktel_1  drsteinberger_zoldbuzafukoktel_2

2.nap: Vitesse az immunrendszer támogatásáért

Ő volt az egyik kedvencem! Az íze a megszokott multivitaminokhoz hasonlít, azzal a kívétellel, hogy itt VALÓDI gyümölcsök vannak benne, hozzáadott cukor nélkül. Almalevet, mangóvelőt, almavelőt és acerolavelőt tartalamz, tehát hihetetlenül gazdag C-vitaminban és cinkben. Napi 150 ml fedezi felnőttek számára C-vitaminból a napi ajánlott bevitel 300%-át és cinkből a 23%-át!

drsteinberger_vitesse_immunrendszer_1  drsteinberger_vitesse_immunrendszer_2

3.nap: Multi-Fit

Nagyon hasonlít az előző Vitesse-hez, azzal a különbséggel, hogy többféle (11 db) gyümölcsöt tartalmaz: körte-, alma, narancs-és maracujaléből, sárgabarack, banán és mangó húsából, ananászléből, acerolavelőből, guave húsából és grapefruitléből készül. Nála éreztem először, hogy sokkal energikusabb vagyok és kevésbé fáradok el napközben, ami egyébként engem is meglepett.

drsteinberger_multifit_1  drsteinberger_multifit_2

4.nap: Bio Céklalé

Ő volt az egyetlen sarkalatos pontja a csomagnak. Sosem voltam nagy rajongója a céklának (főleg nem ilyen formában), de ugye az egészségért mindent meg kell tenni. Ízre továbbra sem győzött meg, de az tudva, hogy ennyire jótékony hatással van szervezetünkre (kalciumot, foszfort, vasat, nátriumot, káliumot, ként, magnéziumot, A-, B- és C-vitamint tartalmaz) kihagyhatatlan darabja a kúrának!

drsteinberger_ceklale_1  drsteinberger_ceklale_2

 5.nap: Vitesse a szív egészségéért

Kifejezetten a szív megfelelő működéséhez elengedhetetlen tápanyagokat és vitaminokat tartalmaz, köztük nagy mennyiségű káliumot és magnéziumot.

Szívünk egy nagyteljesítményű motorhoz hasonlóan naponta csúcsteljesítményt nyújt. Nyolcvan-, kilencven-, akár százezerszer is ver fáradhatatlanul a nap 24 órájában. Ahhoz, hogy a szívizom erősebb fizikai vagy lelki terhelés esetén is megbízhatóan működjön elengedhetetlen a kiegyensúlyozott táplálkozás megfelelő mennyiségű kálium és magnézium bevitelével. Összetevői között olyan gyümölcsök vannak, mint például az almalé, fehérszőlőlé, csirimojóvelő, fekete berkenyelé (arónialé), tőzegáfonyalé vagy épp a galagonya kivonat.

Napi 150 ml fedezi a felnőttek számára az ajánlott bevitel 23%-át mind káliumból, mind magnéziumból!

drsteinberger_vitesse_sziv_1  drsteinberger_vitesse_sziv_2

 

Megint csökken a gázolaj és a benzin ára

Bruttó 5-5 forinttal csökkentette a 95-ös benzin és a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán a Mol Nyrt.

A csökkentéssel a 95-ös benzin literenkénti átlagára 325-326 forintra, a gázolajé 347-348 forintra mérséklődött. A Mol legutóbb múlt pénteken változtatott az árakon, akkor a 95-ös benzin és gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát egyaránt bruttó 2-2 forinttal csökkentette.

uzemanyag

A benzin literenkénti átlagára szeptember elején még 420 forint volt, az utóbbi négy hónapban mintegy 100 forinttal csökkent. A benzinár több éve nem mozgott 320 forint körül, legutóbb 2010 február végén kellett 318 forintot fizetni egy literért.

A gázolaj literenkénti nagykereskedelmi ára szintén évek óta nem volt 350 forint körül, utoljára 2010 december végén került 345 forintba.

A benzinár 2012. április elején érte el csúcsát, akkor egy liter átlagosan 451 forintba került. A gázolaj literje 2012. január közepén volt a legdrágább, átlagosan 449 forint. Az autósok 15-25 forintos árkülönbséget is tapasztalhatnak a kutaknál.

 

Kétszer is megrendezik a Violetta Live koncertet itthon

A The Walt Disney Company ma bejelentette, hogy a nagy érdeklődésre való tekintettel még egy Violetta Live koncert kerül megrendezésre, melynek fő fellépője Martina Stoess-el. A jegyek ma 10:00 órától kaphatóak, a koncert pedig augusztus 29-én 14:30-kor fog kezdődni. A Violetta Live turné most érkezett Európába; múlt héten vasárnap Spanyolországban, Madridban rendezték meg az első, nyitó koncertet, több mint 10 000 nézővel.

DÁTUM VÁRUS HELYSZÍN IDŐPONT
2015. augusztus 29. Budapest BUDAPEST ARÉNA 14:30
2015. augusztus 29. Budapest BUDAPEST ARÉNA 19:30

 

A Violetta Live keretében a tévésorozat eredeti szereplőgárdája lép majd fel, beleértve Violettát alakító Martina Stoesselt. Martina mellett láthatjuk még élőben a színpadon Jorge Blancót (Leon); Diego Dominguezt (Diego); Facundo Gambandét (Maxi); Mercedes Lambrét (Ludmila); Candelaria Molfesét (Camila), Samuel Nascimientót (Broduey); Alba Rico Navarrót (Naty) és Ruggero Pascquarellit (Federico). A szereplők a Violetta sorozat 1. és 2. évadának kedvenc slágereit adják elő, és hallható lesz a 3. évadból az „En Gira” is. A vadonatúj koncertet egy kilenctagú, energikus tánccsoport teszi tökéletessé, akiket egy öttagú együttes kísér lenyűgöző díszletek és világítás mellett, látványos koreográfiával, szenzációs technikai elemekkel és lélegzetelállító új jelmezekkel.

violetta_live

• 240 négyzetméteres HD LED rendszer, 3 mozgó hajlított LED képernyővel
• Szenzációs vizuális effektek, köztük műhó és 4 500 kg konfetti, valamint 20 000 kg tűzijáték a teljes nemzetközi turnéhoz
• A színpad és a közönség felett lengő előadók
• Több mint 130 munkatársból álló produkciós csapat
• 8 lakókocsi szállítja a koncert csapatát és felszerelését a nemzetközi turné különböző pontjai között

2013/14-ben az első koncertturné, a Violetta In Concert, Paraguayban, Asunciónban indult 2013 szeptemberében. Majd Európában 62 előadást adtak 15 városban Spanyolországban, Olaszországban és Franciaországban. A turné keretében összesen közel egymillió jegy kelt el, amely 12 országban több mint 200 előadást jelentett. A turnét egy speciális koncertanyag mozis bemutatója követte, amely tartalmazta a teljes élő előadást és a rajongók számára lehetővé tette, hogy betekintést nyerjenek az élő koncertturné kulisszái mögé is.

A harmadik televíziós évadjánál járó Violetta szédületes sikert aratott mindenhol, ahol megjelent. Az első gyerek-szappanoperának nevezett produkció Violetta tini életének dramatikus fordulataival lebilincselte a nézőket. A történet szerint többéves európai tartózkodása után a tehetséges tinédzser szülővárosába, Buenos Airesbe visszatérve énekkel és tánccal győzi le az útjába kerülő kihívásokat. A 15 nyelvre lefordított Violetta több mint 40 millió nézőt vonzott be 2014 áprilisa és júniusa között. Violetta a 6-14 éves lányok első számú, spontán említett kedvencévé vált Belgium déli részén, Franciaországban, Olaszországban, Lengyelországban és Spanyolországban.

A tévésorozat kiegészítéseként Violetta óriási sikerrel jelent meg több fogyasztói terméken, mint például a divatcikkek és kiegészítők, lakberendezési tárgyak, papíráruk, szépségápolás, játékok, elektronikai termékek, könyvek és magazinok. Több mint három millió Violetta könyvet és egymillió Violetta naplót adtak el csak az EMEA-régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika). A Violetta sorozat szereplői több platinalemezt tudhatnak magukénak, amelyek száma a mai napig már a két milliót is meghaladja világszerte.

Violetta globális szintű, több mint 350 milliós YouTube nézettsége még Justin Bieberét is meghaladja Olaszországban, Spanyolországban és Franciaországban.

Charlie Coleman – a The Walt Disney Company EMEA Violetta marketing-alelnöke – azt nyilatkozta: „Noha a Violetta tévésorozatként indult, már a kezdettől fogva világos volt a potenciálja, hogy más területeken is sikereket érjen el. Mivel a zene és a tánc minden epizód szerves része, az eredeti szereplők élő koncertes előadása az első turné során lehetővé tette a Disney számára, hogy a Violetta közönségére gyakorolt vonzerejét még intenzívebbé tegye. A spanyolországi, olaszországi és franciaországi élő koncertekre adott lehengerlő rajongói reakciók után a Violetta Live teljesen új koncertélményt nyújt, lehetővé téve az európai Violetta-rajongóknak, hogy a Violetta sztárjait élőben láthassák, ahogy kedvenc dalaikat előadják a színpadon”.

Violetta Live fő fellépője Martina Stoess-el. A jegyek 9900-Ft-tól kaphatóak. A jegyek elérhetőek a www.livenation.hu weboldalon. További részletek a www.disney.hu/violetta-live -on.

Mit tegyünk a felesleges ajándékokkal?

Tízből kilenc európainak pozitív a ünnepi időszakhoz való hozzáállása, 85% izgatottnak írja le magát, és a legtöbben egyetértenek azzal, az állítással, hogy szeretnek ajándékokat vásárolni. Ennek megfelelően a karácsonyi ajándékokkal kapcsolatos várakozások nagyon magasak . Miközben mindenki eredeti és egyedi ajándékot próbál találni, nagy a veszélye, hogy a választott termék végül nem felel meg a megajándékozott elképzeléseinek.

Eladni, jótékony célra felajánlani, vagy kidobni?

A modern technológia segítségével ma már könnyedén megkímélhetjük magunkat az offline vásárlással járó kényelmetlenségektől. Az online vásárlás sokkal gyorsabb és egyszerűbb, továbbá akár segítséget is adhat az ideális ajándék kiválasztásában. Egy pillantás a leggyakrabban vásárolt, vagy a legnépszerűbb termékekre, és máris a virtuális bevásárló kosárba helyezhetjük a megfelelő tárgyat. Mindazonáltal, sokszor hasonlóan nehéz eltalálni, hogy miről álmodnak családtagjaink, vagy barátaink, mintha a lottószámokat akarnánk megtippelni. Amennyiben mégsem sikerült a megfelelő ajándékot választanunk, gyakran felmerül a kérdés: mit tegyünk azokkal az ajándékokkal, amelyek valamiért szükségtelenné válnak?

A PayPal kutatása szerint a legnépszerűbb megoldás a felesleges ajándék online értékesítése (25%), ami nem csak az eladó számára remek megoldás, de jól jöhet azoknak is, akik a január folyamán igyekeznek megtaláni a legkedvezőbb ajánlatokat. Léteznek más megoldások is, mint az adott termék személyes elvárások szerint történő testreszabása (22%), a továbbajándékozás (13%), vagy a kidobás (11%).

paypal_logo

Az aukciós oldalakon történő újraértékesítésen, vagy a valamilyen hasznos dologra történő elcserélés mellett, a legjobb módja, hogy ne menjen kárba a haszontalan meglepetés, hogy felajánljuk jótékony célra. Az olyan karácsonyi ajándékokat, mint a játékok, odaadományozhatjuk kórházaknak, árvaházaknak. A könyveket iskolák, könyvtárak számára ajánlhatjuk fel, míg a ruhaneműk a hajléktalan szállókon jelenthetnek nagy segítséget. Mindezek mellett az olyan weboldalakon, mint az eBay, vagy a Gumtree lehetőség van arra is, hogy a meghirdetett termék ára értékesítéskor automatikusan a felhasználó által meghatározott jótékonysági szervezet számlájára kerüljön.

Mindent egybevetve a legegyszerűbb megoldást mégis az kínálná, ha egész egyszerűen visszaküldhetnénk az árut az üzletnek, ahonnan vásároltuk. Ennek ellenére a magyarok 36%-a nem küldi vissza azokat a termékeket, amelyekkel elégedetlenek, elsősorban a visszaküldés költsége miatt (19%), a visszaküldéshez kapcsololódó eljárás bonyolultsága miatt (25%), vagy mert túl sok időt vesz igényben (6%).

A karácsonyi vásárlásoknak kedvező új szolgáltatások

Az egyik legjobb megoldás a szükségtelen ajándékok problámájára a PayPal nemrég bevezett Refunded Returns szolgáltatása. A PayPal most még kényelmesebb és biztonságosabb vásárlási élményt biztosít felhasználói számára, mert azoknak, akik PayPallel fizetnek egy termékért, a visszaszállítás teljes költségét megtéríti a vállalat, függetlenül a visszaküldés okától, vagy az értékesítő kereskedés helyétől . Az új szolgáltatás által a PayPal kiterjeszti a vásárlók védelmét a vásárlásától egészen a visszaszállításig.

„A karácsony tökéletes alkalom, hogy megtapasztaljuk, hogy milyen gyors és biztonságos lehet a vásárlás PayPallel. Nem csak a legjobb ajándékot, és a legjobb árat találhatjuk meg a világ kereskedőinek termékei között, de ha bármi miatt az ajándék nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, a PayPal felhasználók számíthatnak a teljes vásárlói támogatásra, és a szállítás árának visszatérítésére” – mondta el Damien Perillat, a PayPal közép-európai piacokért felelős ügyvezetője.

Akik egy terméket megrendeltek és PayPallel fizettek, indoklás nélkül visszaküldhetik a terméket, és számukra visszatérítik a szállítás költéségét 9300 Ft-ig. Az egyetlen dolog, amire szükség van a postaköltség számlája.

A visszatérítés igényléséhez mindössze három egyszerű lépést szükséges megtenni:

1. Letölteni az űrlapot és kitölteni
2. Mellékelni a vásárlásról kapott számlát és a postai feladószelvényt
3. Elküldeni ezt a csomagot a PayPal-nak

Az új funkciónak köszönhetően miután ezekkel végeztünk, a visszatérített összeg 10 napon belül megjelenik a PayPal számlánkon.

A PayPal Refunded Returns szolgáltatással kapcsolatos további információk:
https://www.paypal.eu/returns/

Nagy Adri elérte álmai alakját

A népszerű énekesnő életében mindig is fontos szerepet játszott a rendszeres sport és az egészségtudatos táplálkozás, azonban két év rendszeres és kemény edzés után végre elérte azt az alakot, amire mindig is vágyott!

nagy_adri_alomalak

„A fellépések miatt eddig is nagyon zsúfoltak voltak a hétköznapjaim, de most a rendszeres sorozat forgatás miatt még inkább elfoglalt vagyok, ami persze kihat az edzésekre is”– árulta el Nagy Adri, aki azt is hozzátette, hogy a számára ideális mozgásformával 2012-ben, a Megasztár alatt ismerkedett meg! „Lassan 2,5 éve edzek rendszeresen a Power Plate-tel, amire minden héten szakítok időt, hiszen ennek köszönhetem, hogy most már elértem azt az alakot, amit mindig is akartam.  Már két hét edzés után éreztem a változást, a hátizmom rengeteget fejlődött, sokkal jobb lett a tartásom, feszesebb a bőröm, és ami a legfontosabb végre kockás lett a hasam, ami nekem nagyon nagy álmom volt! A Power Plate nagyon szépen szálkásít, azelőtt hiába kardióztam órákig és figyeltem nagyon az étkezésemre, előtte soha nem volt ennyire szálkás a karom és a hasam.”

„Nem mondok le a csokoládéról!”

Az énekesnőnek nagyon fontos, hogy mindig megfelelő formában legyen, azonban kedvenceiről nem szívesen mondana le. „Szeretem a tésztát, a csokoládét, így hogy ezeket megengedjem magamnak még fontosabb a rendszeres edzés! A strandszezon előtt, akár hetente 4-5 alkalommal is edzek, mellette pedig ritkán eljárok futni is, de erre sajnos egyre kevesebb időm van. A sűrű időbeosztásom miatt nagyon szeretem, hogy 30 perc alatt a teljes testem megedzhetem, nem kell órákig a konditeremben izzadni és unalmas ismétléseket végezni. Az edzéseket személyi edző tartja, így nem csak motiválva vagyok, de a hangulat is szuper. Az edzés végén egy rövid masszázs biztosítja a tökéletes ellazulást, imádom, hogy ez a 30 perc teljesen kikapcsol, feltölt és utána újult erővel folytathatom a napom!”– mesélte a népszerű énekesnő!

Új Audi Q5 Hosszú Katinkának: igazán testreszabott választás

Az Audi meghosszabbította együttműködését a többszörös világ- és Európa-bajnok úszónővel, Hosszú Katinkával – olvasható autós szakportálunkon, az Autóaddikt.hu-n.

hosszu_katinka_audi_q5_001

Hosszú Katinka a múlt héten vehette át új autóját, egy 190 lóerős 2.0 TDI quattro daytona-szürke metál Audi Q5-öt Mátrabérci Sándortól, az Audi márkaigazgatójától. Az ünnepélyes átadáson részt vettek Gyárfás Tamás, a Magyar Úszó Szövetség elnöke, Szabó Tünde a Magyar Úszó Szövetség főtitkára és Hargitay András utánpótlás-kapitány.

Az Audi és az ‘úszókirálynő’ együttműködése 2013 decemberében indult, amikor a négykarikás márka egy Audi A3-at biztosított Katinkának és ezzel segítve őt a felkészülésben.

hosszu_katinka_audi_q5_008

“Egy sikeres sportoló és egy sikeres márka közös együttműködése folytatódik tovább. Azért esett a választás az Audi Q5-re S Line felszereltséggel, mert megjelenésében és dinamikájában is olyan sportos modell, amely a leginkább megfelel egy kiváló sportoló mobilitásának biztosításához. Az Audi SUV modellje átgondolt, kifinomult technikái olyan hagyományos értékek ötvözetét adják, mint az intelligencia, a kényelem és az erő.” – mondta Mátrabérci Sándor az Audi márkaigazgatója. A négykarikás márka rendkívül büszke arra, hogy Katinka partnere lehet és reméli, hogy tovább segíti őt sikereiben.

hosszu_katinka_audi_q5_007

Hosszú Katinka, vagy ahogy legutóbbi sikerei után becézik: Iron Lady, több rangos elismerést kapott az elmúlt hónapokban, hiszen ő lett Európa legjobb női úszója a kontinentális sportági szövetség (LEN) választásán, az év sportolója Magyarországon, és az elmúlt napokban a Figyelő gazdasági hetilap az ‘Év emberévé’ választotta.

Még több fotó: AutóAddikt Facebook oldal

A cikkhez tartozó fényképeket Canon EOS 5D Mark II fényképezővel készítettük.
Együttműködő partnereink: Acer Hungary, Sony, MSIKingston TechnologyCanon, Camera Kft.
Utómunka hardver: Acer, MSI

Holnaptól folytatódik a Csajok az HBO-n

Az HBO mozicsatorna egyik sikerszériája a Csajok. Az Emmy és Golden Globe díjas vígjátéksorozat néhány, a húszas éveiben járó barátnő mozgalmas hétköznapjait követi nyomon New Yorkban és azon kívül. A most látható negyedik évadban sem lesz hiány váratlan – vidám vagy éppen torokszorító –fordulatokban.

Az ötlet Lena Dunham fejéből pattant ki. Az önéletrajzi ihletésű széria érdekessége, hogy Lena az egyik női főszereplő, Hannah megformálását is magára vállalta. A huszonnyolc éves színésznő univerzális tehetség, forgatókönyvet ír, rendez, sőt esetenként produceri feladatot is vállal. A Csajok premierje 2012-ben volt, és szinte azonnal a kritikusok és a közönség kedvencévé vált. A szakmai elismerés sem váratott sokat magára, a sorozat 2013-ban két Golden Globe-díjat kapott (a legjobb tévésorozat, illetve a legjobb színésznő – Lena Dunham –  díját), mindkettőt a musical vagy vígjáték kategóriában. Emellett 12 Emmy-jelölést gyűjtött be, melyek közül a legjobb castingot váltotta díjra 2012-ben. A szakemberek szerint a sorozat sikerének titka a hétköznapiságában és a szerethetőségében rejlik. A lányok akár a szomszédban is lakhatnának: fiatalok, vidámak, és ők is hasonló problémákkal küzdenek, mint a képernyő előtt ülő kortársaik.

00_girls_401_05

A negyedik évadban új kihívások sorával kell szembenéznie a lányoknak. Hannah (Lena Dunham) csatlakozik az Iowa Writers’ Workshophoz, miközben szembesül a bizonytalansággal Adammel (Adam Driver) való kapcsolatában. Közben Marnie (Allison Williams) a zenészi karrierje és a Desivel (Ebon Moss-Bachrach) való kapcsolata között egyensúlyozik. Shoshanna (Zosia Mamet) a diploma megszerzése után állásinterjúkra jár, ami kihatással lesz a Rayjel (Alex Karpovsky) és Jessával (Jemima Kirke) való kapcsolatára is. A megszokott arcok mellett ezúttal is számos vendégsztár felbukkanása színesíti a képet. Láthatjuk többek között Rita Wilsont (A férjem védelmében), Anthony Edwardsot (Vészhelyzet) és Zachary Quintót (Star Trek).

A Csajok negyedik évada január 12-én, hétfőn este 22:30-kor indul az HBO-n.

Jubileumi nagykoncertre készül Lola

Lola pályafutásának tizedik jubileumához ért, éppen ezért rengeteg érdekességgel készül az idei évre. Nyáron megrendezésre kerül a LOLA 10 elnevezésű Élő Nagykoncert Show, amit egy családiasabb hangulatú akusztik koncert követ.

lola_2015

Lola utoljára 2008-ban adott ilyen nagyobb horderejű koncertet a Petőfi Csarnokban, mellyel szintén nagy sikert aratott a tinik körében. Azóta Lola érett nő lett és a hazai könnyűzenei élet egyik legmeghatározóbb egyéniségévé nőtte ki magát. Kevesen mondhatnak el annyi elismerést mint ő: pályafutása során háromszor zsebelhette be a Comet díjat és öt alkalommal lett a Bravo Otto díj tulajdonosa. Újra együtt dolgozik első menedzserével, illetve új dalai egy részét olyan producer írja, aki Los Angeles-ben többek között Madonna Erotica albumán is dolgozott.

Mindezek mellett Lola nagy izgalommal készül idei esküvőjére is: „Nagyon boldog vagyok mert úgy érzem olyan dolgok válnak valóra amire már régóta vágytam.Akik most körbe vesznek 100 %-ig megbízom és ezért azt érzem,hogy ebben az évben „nagy”dolgok fognak történni.”