Főoldal Blog oldal 546

James Blunt hétfőn az Arénában – még kaphatók jegyek, korlátozott számban

Jellemző James Blunt sztársághoz való hozzáállására, hogy az egész európai turnét busszal csinálja végig, nem használ magánrepülőgépet, nem hurcol magával saját szakácsot és a kísérőzenészeivel közös öltözőt használ, itt is a legextrább kérés a kanapén, tükrön és székeken kívül a vezeték nélküli internet volt.

james_blunt_napimagazin

A fellépésein is jobban szereti a hangsúlyt a zenei részre fektetni, bár a látványt sem hanyagolja el, idei turnéjában például a színpad hátterét egy óriási videófal adja, amely hol sima kivetítőként funkcionál, hol látványelem, hol pedig a hangulatvilágításban tölt be fontos szerepet. Ezen felül csak füstgép segíti a látványt, más vizuális technikai felszerelést nem használnak a koncert alatt.

James Blunt Budapestre csak a koncert napján érkezik meg, hiszen előző este még Grazban lép fel, de az éjszakát itt tölti és csak kedd délután utazik tovább Pozsonyba.
A produkció megelőzi, már reggel 8-tól építeni fogják a színpadot az Arénában amiben 30 magyar technikai ember is segédkezik.

Az estét a korábban jelzett Josh Record helyett az év hazai felfedezettje, a csupán 17 éves Bogi nyitja majd meg az Arénában 20 órakor, James Blunt pár perccel 21 óra előtt lép majd színpadra.

Az október 27-i, budapesti James Blunt koncertre jegyek már csak rendkívül korlátozott számban kaphatók a www.livenation.hu oldalon keresztül, a Ticketpro jegyirodában illetve az Aréna pénztárában.

A FilmBox Live Magyarországon is elérhető PlayStation 4 platformon

Már a közép-európai országokban, így Magyarországon is elérhető az SPI International által fejlesztett FilmBox Live szolgáltatás PS4™ konzolokon. A FilmBox Live egy multiscreen, VoD (Video on Demand) szolgáltatás, melynek révén a felhasználók filmek, televíziós sorozatok és tematikus videók széles tárházából válogathatnak.

filmbox_live_playstation4_magyarorszag

A FilmBox Live PS3 konzolon már eddig is elérhető volt, most viszont megérkezett PS4-re is.  Berk Uzyel, a Filmbox International vezérigazgatója a következőket nyilatkozta: „Nagyon örülünk annak, hogy a FilmBox Live már PS4 konzolokon is elérhető, hiszen így egyre szélesebb közönséghez tudunk eljutni azáltal, hogy a közép-európai országokban és Törökországban is használható a szolgáltatásunk. Az új felhasználók filmek, TV sorozatok, videók és TV tartalmak széles választékával lehetnek gazdagabbak.”

A FilmBox Live szolgáltatásban megtalálható filmek országonként eltérhetnek.

Így néz ki a Nike 2015-ös női tavaszi kollekciója

A tegnapi napon a Nike New Yorkban felfedte a legújabb női tavaszi kollekcióját és különleges digitális fejlesztéseit. Különlegessége az eseménynek, hogy 27 élvonalbéli sportoló segítségével kerültek bemutatásra a darabok, köztük az olimpiai aranyérmes Allyson Felix, Sanya Richards-Ross és Adelina Sotnikova, a kétszeres Grand Slam-bajnok Li Na és a profi kosárlabdasztárt, Skylar Diggins is.

NikeWomenShowcase

„A sport és fitnesz világszerte változásokat idéz elő a nők életmódjában – nyilatkozta Mark Parker, a NIKE elnök-vezérigazgatója. – Napi szinten tartjuk a kapcsolatot a 65 millió nőt magában foglaló digitális közösségünkkel, amelyből minden nap komoly inspirációt is merítünk. Ennek, valamint a nagyszerű termékinnovációnak köszönhetően a 2017-es pénzügyi évre várhatóan 2 milliárd dollárral nő bevételünk, amely így eléri a 7 milliárd dollárt.”

nike_women_2015_spring_3

A Nike+ Training Club alkalmazást eddig 16 milliószor töltötték le, a Nike+ Running alkalmazást pedig 9 millió nő használja. A Nike+ digitális közösség egy olyan globális hálózat, amely az inspiráció kimeríthetetlen forrását jelenti, és a tudás és közösség erejét felhasználva biztosít motivációt. A Nike azáltal, hogy a minden sportoló – legyen szó hobbi futóról vagy versenyzőről- számára lehetővé teszi, hogy jobban megismerjék magukat, egyúttal segít is elérni a céljaikat.

nike_women_2015_spring_12

A különböző tervezőkkel való együttműködés jegyében született 2015. tavaszi kollekciókra az újszerű vizuális elemek jellemzőek, amelyek a modern nő új sportos életmódjának minden területére kihatnak. Új termékekkel találkozhatunk a futás, a női tréning és lifestyle kategóriáiban is, így például a megújult Flyknit cipővel vagy az innovatív új sportmelltartókkal.

nike_women_2015_spring_2

A Nike bemutatta továbbá a brazil tervezővel, Pedro Lourencóval közösen megalkotott kollekcióját ist, amely a magas minőséget ötvözi a tervező különleges stílusával.

BlizzCon 2014: fellép a Metallica

A Metallica élőben látható-hallható lesz a BlizzCon 2014-en. November 8-án, a Blizzard Entertainment 2 napos Warcraft, Starcraft és Diablo középpontú eseményének zárónapján a zenekar megmutatja magát az egybegyűlteknek, továbbá BlizzCon Virtual Ticket segítségével broadcast stream formájában is nyomon követhetőek lesznek az események.

metallica_blizzcon_2014

„Félő, hogy a Metallica szétrobbantja a BlizzCon hangosítását ebben az évben” – fogalmaz viccesen Mike Morhaime, a Blizzard társalapító-elnöke. „Két teljes nap epikus játékélmény és intenzív eSport akciók után egy földrengető koncert a tökéletes levezetés mindenkinek a helyszínen, vagy akár otthon, a képernyők előtt ülve” – tette hozzá.

metallica_shanghai_2013

Az idei, 2014-es BlizzCon november 7-e és 8-a közt kerül megrendezésre. Az eseményekről folyamatosan hírt adunk.

Negyvenedik születésnapját ünnepli idén a Casio

Napjainkban már nem igazán tudunk olyan családot mondani, ahol ne fordult volna meg legalább egy Casio karóra. Nem is csoda: az idén negyvenedik életévét taposó márka az évek alatt bebizonyította, hogy képesek valami igazán maradandót alkotni úgy, hogy közben megfeleljenek a legújab trendeknek. A Casio hazai képviselete a mai napon az etyeki Korda Filmstúdióban elevenítette fel a márka utóbbi negyven évét. Ehhez nyújtottak segítséget a Casio hazai nagykövetei is, többek között Kemény Dénes, Klein Dávid, Marenec Fruzsina, Winkler Róbert vagy épp a Hősök tagjai is a márkával kapcsolatos személyes élményeiket osztották meg mindenkivel.

casio_40_ev_5  casio_40_ev_19

De vajon honnan is indult a Casio sikertörténete? Még ma is hibátlanul működnek azok a Casio karórák, amelyeket 1974-ben dobott piacra a gyártó, ráadásul az akkor kapható modellek a mai napig változatlan formában érhetőek el. Az időtállóság mindig is elvárás volt a Casionál, küldetés szintre viszont csak később emelkedett. 1981-ben a CASIO fiatal tervezője, Kikuo Ibe leejtette az édesapjától kapott drága karóráját, ami a padlón szilánkokra tört, ez pedig nem hagyta nyugodni az elkeseredett tervezőt. Elhatározta, hogy létrehozza a világ legkeményebb óráját. Egy tervezőkből és mérnökökből álló csapat a következő két évben megszállottan dolgozott, míg 200 törött prototípus után megszületett a G-SHOCK.

casio_40_ev_4

A karórát használtak már jégkorong helyett, kidobták egy helikopterből, átmentek rajta teherautóval, sőt postaládában is felrobbantották, de minden esetben sértetlen maradt! A brand strapabírósága rendkívül népszerűvé vált a Klein Dávidhoz hasonló extrém sportolók, körében, de a prémium kategóriát képviselő, Winkler Robi számára is nélkülözhetetlen tulajdonság a karóra választásában.

casio_40_ev_21  casio_40_ev_1

A hip-hop és rap világában nagyon fontos, hogy a zene által közvetített stílus és életérzés a kiegészítőkön is visszaköszönjön. Így amennyire nélkülözhetetlen a baseball sapka Deniz és a Hősök számára, annyira kultikus kiegészítői lett a G-SHOCK is. Az a karóramárka, ami már hollywoodi akciófilmek egész sorában bizonyította keménységét!

A Casio olyan férfiaknak is kínál karórákat, akik az elegáns és stílusos darabokat részesítik előnyben. Az aprólékosan kidolgozott, precíz és stílusos EDIFICE prémium férfi brand modelljei kitűnő választást jelentenek azoknak, akik nem tűrik a fél megoldásokat, csak a legjobbal érik be. Akárcsak a márka nagykövete, a márkaarc csapat kapitánya, Dr. Kemény Dénes. A kemény férfiak mellett ugyanakkor a hölgyekről sem feledkezik meg a Casio.

casio_40_ev_18  casio_40_ev_12  casio_40_ev_14

Idén húsz éves a G-SHOCK lánytestvére a BABY-G, amely örökölte bátyjától a strapabíróságot. Az évek során ugyanakkor olyan elképesztően sokszínűvé és divatossá érett, mint a brand nagykövete, Marenec Fruzsina. A BABY-G modellek a hozzá hasonló, bátor, merész és stílusos fiatal nőknek készülnek, akik a színpompás kínálatnak köszönhetően minden ruhához találnak tökéletes kiegészítőt.

casio_40_ev_20  casio_40_ev_2

A Pokorny Lia által képviselt SHEEN márka a legjobb példája annak, hogy mennyire megváltoztak a tervezési szempontok. Az egytől-egyig Swarowski kristályokkal díszített modellek már inkább ékszerek, mint karórák, miközben időtálló anyagokból készültek és társaikhoz hasonlóan pontosak. A SHEEN a kifinomult női eleganciát, intelligenciát és csillogást testesíti meg, éppen úgy, ahogy Lia.

casio_40_ev_17  casio_40_ev_9  casio_40_ev_10

A Ford és Roald Dahl varázslatos világa

Egy új fedélzeti alkalmazásnak köszönhetően a családok nemsokára utazás közben is élvezhetik a “Charlie és a csokigyár” közkedvelt történetét: a híres sztori csupán egy a Roald Dahl által írt könyvek hosszú sorából, amelyeket az autósok az AppLink technológiával összekapcsolt Ford SYNC rendszer segítségével, hangvezérléssel játszhatnak le. A Ford és a Penguin könyvkiadó bemutatja a legelső Roald Dahl Hangoskönyv alkalmazást, ami hangvezérléssel kezelhető – pontosan 50 évvel a “Charlie és a csokigyár” első megjelenését követően.

ford_roald_dahl

A szülők hamarosan még a leghosszabb autóutakon is tartalmas szórakozást kínálhatnak gyermekeiknek, hiszen nemsokára elérhetővé válik az a SYNC AppLink rendszerrel kompatibilis alkalmazás, amely Roald Dahl műveit – köztük a “Charlie és a csokigyár” című történetet – játssza le hangoskönyv formájában. A sztorit már eddig is színre vitték egy musical, egy opera és két filmfeldolgozás formájában, a moziváltozat főszerepét Gene Wilder játszotta, és Johnny Depp alakította Willy Wonkát, a meglehetősen excentrikus csokoládégyárost. A híres könyv mellett további 19 történet érhető még el a Roald Dahl Hangoskönyv alkalmazáson keresztül. A Ford és a Penguin továbbfejlesztette a már meglévő Roald Dahl iOS alkalmazást, így az app immár autózás közben, hangvezérléssel is működtethető a Ford SYNC AppLink rendszeren.

“Azzal, hogy a gyerekek az autóban ülve is élvezhetik kedvenc történeteiket, nemcsak az ő utazásuk válik tartalmasabbá, hanem szüleik is nyugalmasabb autózásra számíthatnak.” – mutat rá Joe Beiser, a Ford ázsia-óceániai, afrikai és európai kapcsolódó szolgáltatásaiért felelős igazgatója. “Együttműködésünk a Penguin kiadóval tovább szélesíti a vezetés közben is használható okostelefonos alkalmazások bőséges kínálatát, amelyek révén az autósok mindig elérhetik kedvenc szórakoztató vagy szolgáltató tartalmaikat, méghozzá úgy, hogy eközben tekintetüket az úton, kezüket pedig a kormánykeréken tarthatják.”

A Ford AppLink technológiával felszerelt modellekben elérhető Roald Dahl alkalmazás mellett már eddig is számos olyan app működött, mint az ADAC, az Audioteka, az AUPEO!, a DIE WELT, a Glympse, a Radioplayer vagy éppen a Spotify. A különféle alkalmazások a Ford SYNC AppLink App Katalógus honlapján találhatók meg, ahol az okostelefon-tulajdonosok kiválaszthatják a számukra legérdekesebb appokat, amiket aztán a hangvezérlésű SYNC AppLink segítségével bármikor használhatnak.

A “Charlie és a csokigyár” mellett a családok több más Roald Dahl-sztorit is meghallgathatnak; a listán megtalálható a “James és az óriásbarack”, a “Matilda” és a “The Twits”. A narrátorok közt olyan neveket találunk, mint az Oscar-díjas Kate Winslet, a televíziós előadó Stephen Fry, vagy a híres komikus, David Walliams. A vezetők a kormány elengedése nélkül, hangutasításokkal vagy a volánon elhelyezett kezelőszervekkel kezelhetik a hangoskönyveket. Ráadásul mindig onnan folytathatják a történetet, ahol éppen abbahagyták, hiszen a könyvjelző funkció megjegyzi, hol tartottak, amikor kiszálltak az autóból. Az AppLink immár számos Fordhoz megrendelhető az európai piacon, így a Fiesta, a Kuga és az EcoSport modellekhez, valamint az év későbbi felében megjelenő vadonatúj Mondeóhoz is.

“A gyerekek imádják Roald Dahl történeteit, s ezentúl más módon is bekapcsolódhatnak Charlie, Joe nagyapó vagy Willy Wonka kalandjaiba.” – meséli Adele Minchin, a Penguin Children’s kiadó igazgatója. “Örömünkre szolgál, hogy a Forddal való együttműködés eredményeképpen még közelebb hozhatjuk a gyerekekhez Roald Dahl világát.”

Az alkalmazás ingyenesen tartalmazza minden Roald Dahl-könyv első fejezetét, a történetek további részei pedig letölthetők. Szeptember 13-án, az író születésnapján rendezték meg a Roald Dahl Emléknapot, ahol az Oompa-Loompa ejtőernyőzés mellett számos program várta a látogatókat. Ekkor ünnepelték meg a “Charlie és a csokigyár” ötvenedik évfordulóját az Egyesült Királyságban; a Képzelet Fesztiválon óriási mesemondó ágyat állítottak fel; a Kew Gardens több Charlie-témájú rendezvénynek adott otthont; a Piccadilly Circus-ön működő Waterstones könyváruház kézműves csokiüzem ontotta a finomságokat; a közösségi oldalakon futó “Csak desszert” kampány keretében pedig híres séfek tették közkinccsé a Willy Wonka által ihletett receptjeiket. Szeptember 15-én a londoni Royal Drury Lane színházból (ami egyébként a “Charlie és a csokigyár” című musicalnek ad otthon) élő adásban sugározták “A lunda mégis él: Roald Dahl Emléknap” című műsort. Az interaktív élő adás műsorvezetője Helen Skelton volt, a főszerepben pedig Sir Quentin Blake és Michael Rosen játszott.

Cosplay verseny az Assassin’s Creed kapcsán

Ha szeretjük az Assassin’s Creed sorozatot, s némi alkotókedv is szorult belénk, akkor a PlayON cosplay versenyét számunkra találták ki.

assassins_creed_unity_napimagazin

Az Assassin’s Creed Unity és az Assassin’s Creed Rogue megjelenésének alkalmából egy rendhagyó versenyt hirdetünk, ahol a nevezők feladata egy saját kosztüm elkészítése.

A legjobb cosplay készítőjének díja:

1 db Assassin’s Creed Unity játékszoftver Xbox One vagy PS4 platformra

1 db Assassin’s Creed Unity Phatom Blade

Profi fotózás műteremben és szabadtéren

Egy hét tanulási lehetőség Csaba Krisztina jelmeztervezőnél, aki számos magyar színdarabhoz, valamint olyan nemzetközi szuperprodukciókhoz készített jelmezeket, mint a Hellboy, The Borgias, Ronin, és a The pillars of the earth.

Részletes információkat a versenyről és a további nyereményekről a www.playon.hu/cosplay oldalon találhatsz.

Három érdekesség a kávé szerelmeseinek

Nemrég ünnepeltük a kávé világnapját, amely kiemelkedő alkalom a Starbucks életében is, hiszen munkásságuk fókuszában évtizedek óta a tökéletes kávé és a személyre szabott italok megteremtése áll. Az ünnepnap alkalmából összegyűjtöttünk pár érdekességet a kávé szerelmesei számára, melyek tovább színesíthetik a mindennapi kávézás szertartását.

„A Starbucks immár több mint negyven éve dolgozik azon, hogy megteremtse a tökéletes kávéitalt. Ez azonban bonyolult feladat, hiszen minden ember más aromákat és más pörkölést kedvel. Ahhoz, hogy minden egyes kávéimádó személyes ízlését kielégíthesse, a Starbucks egyszerre törekszik az állandóságra és a folyamatos megújulásra” –mondta Szabó Orsolya, a Starbucks regionális marketing specialistája. „A már megszokott Espresso Roast kávéból készülő italokkal azoknak kedvezünk, akik már megtalálták kedvenc ízeiket. Az új Original Espresso bevezetésével pedig a kísérletező kedvűek számára szeretnénk megnyitni a világot, és megteremteni a lehetőséget, hogy a Föld legkülönbözőbb tájairól érkezett kávékat is megkóstolhassák” – tette hozzá.

kave_1

Etióp szerzetesek alkották meg a világ első csésze kávéját

A valaha készült első csésze kávét a legenda szerint egy etióp szerzetes alkotta meg, amikor útja során találkozott Káldi pásztorral és a kávécserje bogyóitól „táncoló” kecskéivel. A termésből fogyasztott állatok és Káldi energikussága kíváncsivá tette, ezért ő is kipróbálta a „csodaszert”, de immár a kávébabot porrá zúzva és forró vizet öntve rá. Az így született kávéitalt a szerzetesek „Isten ajándékaként” üdvözölték.

A kávé a velencei kikötőn keresztül érkezett meg Európába a 17. században. A nagyvárosokban futótűzként terjedő kávébirodalmak népszerű gyülekezőhelyekké váltak, később pedig a fontos intézményrendszerek kifejlődésének színterei lettek, mint például a Londoni Tőzsde megalakulásának helyet adó Garraways kávézó.

A „kávéöv” három régiója

A kávécserjék az Egyenlítő körüli sávban, a Ráktérítő és a Baktérítő között teremnek, mivel a természeti körülmények itt a legmegfelelőbbek számukra. Ezt a sávot „kávéövként” is emlegetik, hiszen mindhárom kávétermő régió e területen helyezkedik el. A kávé, akárcsak a borszőlő, ízének nagy részét a régiók különleges természeti feltételeinek és a feldolgozás módjának köszönheti. Ez a három jelentős régió a latin-amerikai, az afrikai/arábiai, valamint az ázsiai-óceániai.

A latin-amerikai régióban termő kávé különlegessége, hogy főként nedves eljárással készül, míg az ázsiai-óceániai térségben inkább a félnedves eljárást részesítik előnyben. Az itt termett kávé jellegzetes, testes, fűszeres ízvilága a népek és kultúrájuk – így termesztési szokásaik – keveredésével alakult ki. A világ legegzotikusabb kávéi Afrika és Arábia térségéből származnak, ízüket könnyen fel lehet ismerni citrusos, bogyósgyümölcsös vagy éppen virágok illatára emlékeztető aromájukról.

A kávék alfája: az eszpresszó

Az eszpresszót ma a legnépszerűbb kávéként tartják számon, holott alig több mint 100 éves múltra tekinthet vissza. Az első presszó-kávéfőző gép kifejlesztése Luigi Bezzera, olasz üzletember nevéhez fűződik, aki 1901-ben megelégelte, hogy munkásai túl hosszú kávészüneteket tartanak. A kávéfőzés folyamatának felgyorsítására alkotta meg a gépet, így a dolgozók hamar visszatérhettek feladataikhoz. Innen ered a presszókávé elnevezés is, „expressz”, vagyis gyors kávé. A máig használatos automata kávéfőzők első változatát Ernesto Illy fejlesztette ki 1933-ban, mely alkalmas a tökéletes eszpresszó lefőzésére. Ez a kávé megfesti a nyelvet, krémes és domináns ízekkel teli.

Ozzy Osbourne is díjat kap majd az MTV EMA-n

Ozzy Osbourne lett 2014-ben az MTV EMA első díjazottja. A többszörös platinalemezes, a Rock & Roll Hall of Fame-be beválasztott, háromszoros Grammy-díjas énekes emberek millióira gyakorolt hatást az elmúlt évtizedekben és egy őrült családi valóságshow-ban is szerepelt. Bon Jovi, a Queen, Whitney Houston és Eminem után most ő veheti át november 9-én a csatorna Globális Ikonjának járó díját.

Kiderült, ki lesz az MTV EMA első nyertese. Az idei gálán a Black Sabbath legendás énekese, Ozzy Osbourne veheti át a legnagyobb ikonoknak járó elismerést Glasgow-ban. A különleges díjat 2010-ben alapították a legnagyobb hatású előadók életművének elismerésére.

ozzy_osbourne_mtv_global_icon

Ozzy Osbourne háromszoros Grammy-díjas és többszörös platina lemezes előadó, aki több mint 120 millió albumot adott el világszerte. Osbourne a legendás Black Sabbath frontembereként, majd szólóénekesként egyaránt sikeres karriert futott be az elmúlt négy évtizedben. Egyedi hangja és impresszív színpadi jelenléte gyorsan megkedveltette őt a rajongókkal, akik olyan slágereket köszönhetnek neki, mint a „Crazy Train”, a „Mr. Crowley” és a „Flying High Again”. A rocklegenda népszerűsége töretlen, jelenleg is gyakran szerepel a sajtóban, ad koncerteket és lép fel sporteseményeken. Néhány éve kissé őrült családi életébe is bepillantást engedett a The Osbourne’s című reality-ben, amely az MTV egyik legnézettebb sorozata volt. Néhány napja jelent meg Memoirs of a Madman című best of albuma, amely eddigi karrierjét ünnepli. A sztár az EMA történetének ötödik Ikonja: 2013-ban Eminem, 2012-ben Whitney Houston, 2011-ben a Queen, 2010-ben pedig a Bon Jovi részesült az elismerésben.

Az MTV EMA–t november 9-én, vasárnap este rendezik meg a glasgow-i Hydro arénában. A jelöltek között olyan előadók vannak, mint a dögös Katy Perry, a szőke bombázó Taylor Swift, a hip-hop királynő Iggy Azalea, a Nickelodeon gyönyörű sztárja Ariana Grande, a rapisten Eminem, a Happy előadója Pharell Williams, vagy a tinibálvány One Direction. Szavazni az egyes kategóriákban a www.mtvema.com oldalon lehet, egészen november 8-án, szombat 23:59-ig.

Wolf Kati modellnek áll a Marie Claire Fashion Days kedvéért

Wolf Kati kecses, szelíd, szabad, épp úgy, mint az Elysian kollekciói. Az énekesnő idén novemberben új szerepben fog tündökölni a kifutón, ugyanis a Marie Claire Fashion Days-en Bódis Boglárka összeállítását mutatja majd be a divat szerelmeseinek. Katit a ruhapróbán a szexi bordó és a visszafogott pasztell is ámulatba ejtette, de hogy miben csodálhatjuk majd meg a kifutón november 7-én, ez egyelőre maradjon titok.

wolf_kati_mcfd_2

 „Nagy megtiszteltetés, hogy a novemberi divateseményen én viselhetem majd az Elysian ruháját. Amikor ismertebb énekesnő lettem, az első komolyabb címlapom a Marie Claire-hez kötődött. Azzal a lehetőséggel egy pillanat alatt kerültem a teljesen civil életből egy csodavilágba, így nem meglepő, hogy nagyon örülök az újbóli közös munkának. Nagyon szeretem a szép esésű ruhákat, imádom, amikor kint van a hátam, így az hangsúlyossá válik, ami nem csak szexis, de szerintem finomabb is, és magamon sokkal jobban szeretem, mint az elöl dekoltált megoldást. Izgalmas kihívás ez most számomra, hisz egy olyan területen próbálhatom ki magam, ahol eddig még csak énekelni láthattak. Remélem modellként is megállom a helyem a kifutón” – mosolyog Kati, aki már most nagyon izgatott, hisz egy teljesen új szerepben bizonyíthat.

wolf_kati_mcfd

„Kati már egy fotózáson viselte az egyik ruhánkat, szerintem nagyon illik hozzá az Elysian által képviselt légiesen könnyed stílusvilág. Az Elysian nő egy hármasságot hordoz magában. Egyszerre kecses, szelíd és szabad. Épp annyira tud törékeny lenni, mint amennyire erős nő, aki tudatában van a nőiességének és büszkén vállalja is azt. Katira szerintem ezek mind jellemzőek, és mivel rendkívül csinos igazából bármilyen fazon és színvilág jól áll neki. A divateseményen is arra fogunk törekedni, hogy kihangsúlyozzuk csodálatos alakját és megtaláljuk a hozzá leginkább illő darabot, amiben mindenkit levesz majd a lábáról. Nem lesz nehéz dolgunk” – mondja Bódis Boglárka, az Elysian márka egyik megálmodója.

wolf_kati_mcfd_1

Ami a színeket illeti Kati mindenevő, odavan a pasztell, fehér színvilágú nőies darabokért, emellett – mivel ő világosabb bőrű – a harsány színeket is szívesen viseli. Egyedül a feketét nem érzi annyira magáénak.

Idén immáron hatodik alkalommal nyitja meg kapuit az ország legnívósabb divateseménye, a Marie Claire Fashion Days. November második hétvégéjén (7-9. között) a tehetséges fiatal divattervezők kreatív összeállításain túl ismét a legújabb magyar és nemzetközi kollekciókban gyönyörködhetnek a divat szerelmesei. A hagyományokhoz hűen a nyitónapon hírességek is a kifutóra lépnek.

 

Forrás: Just Creative
Fotó: Marie Claire / Nagy Attila